لوگو امرداد
به دیدگاه‌سنجی «امرداد» شماره‌ی 348 پاسخ دهید

نوشت‌افزارهای ایرانی؛ آری یا نه؟

didgahبوی مهر و ماه مهر فرارسید و تکاپو و جنبش خانواده‌ها برای خرید پوشاک مدرسه و نوشت‌افزارها آغاز شد. این روزها بازار خرید نوشت‌افزارها پر شده از برندهای گوناگون ایرانی و خارجی که هر یک دم از کیفیت و دوام بیشتری می‌زنند و خانواده‌ها را به یک چالش بزرگ فرا می‌خوانند. پرداخت هزینه‌ی گزاف برای این کالاها در ازای کیفیت بالای آن‌ها تنها راه خوشنود شدن خانواده‌ها از خریدشان است اما به راستی ایرانی بودن برند نوشت‌افزارها و پوشاک مدرسه تا چه اندازه برای پدران و مادران دانش‌آموزان ارزش دارد؟ و شخصیت‌های استوره‌‌ای و کارتونیِ ایرانی در نوشت‌افزارها تا چه اندازه در سبد کالای شما جای می‌گیرند؟

 شخصیت‌هایی که هر کدام بخشی از فرهنگ و استوره‌ی ایرانی و ایرانیان را می‌سازند و یا می‌کوشند تا با نگاره‌هایی ایرانی دم از یک پیشینه‌ی پربار زنند.‌ از سویی برندهای ایرانی نیز در این راه بسیار کوشیده‌اند تا با به روی کار آوردن شخصیت‌های کارتونی و داستانی رنگ و حال ویژه‌تری به نیازهای امروزه‌ی دانش‌آموزان ببخشند و از نام و آوازه‌ی برندهای خارجی بکاهند.

دفتر، دفترچه‌، قلم و دیگر نوشت‌افزارها  در درازنای یک سال تحصیلی دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند و می‌بایست از هرگونه خشونت و تیرگی  به دور باشند. روشنیِ جلد دفترها و همراهی شخصیت‌هایی بزرگ و استوره‌ای در نوشت‌افزارهای دانش‌آموزان نه تنها می‌تواند برانگیزنده‌ی آرمان‌های بزرگ باشد بلکه می‌تواند در تقویت روحیه‌ی دانش‌آموزان و پیشرفت نقش بزرگی را بر دوش داشته باشد.

آن‌چه در این‌جا ارزش ویژه‌ای می‌یابد، کیفیت و هزینه‌ی این کالاهای ایرانی است. کیفیت و دوام این کالاهای ایرانی باید تا اندازه‌ای باشد که در رقابت با کالاهای خارجی جای گیرند و از دید اقتصادی نیز توجیه بیشتری داشته باشند.

به راستی در سنجه(:مقایسه) کالاهای خارجی، نوشت‌افزارهایی با برند ایرانی تا چه اندازه در سبد کالای شما جای می‌گیرند؟ آیا کیفیت و هزینه‌ی آن‌ها برای شما خوشنودکننده است؟

این‌بار نیز از شما خوانندگان امرداد می‌پرسیم، آیا نوشت‌افزارها و کالاهای دانش‌آموزان را از میان برندهای ایرانی برمی‌گزینید؟

برای آگاه ســاختن ما از دیــدگاه خود، تنها شماره ی گزینه ی دل خواه را به سامانه ی پیام کوتاه امرداد 02188325331 بفرستید.

1 آری                            2  نه

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09