لوگو امرداد
انجمن زرتشتیان تهران تکذیب کرد

آدریان بزرگ به هیچ کس اجاره داده نشده است

زمین چمن آدریان بزرگ تهران«زمین آدریان بزرگ را چه به همکیشان و چه غیرهمکیشان اجاره نداده‌ایم و برای اجاره‌ی آن نیز در نشست‌های هفتگی هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران سخنی به میان نیامده است».

آرمین هورمزدی، سخنگوی انجمن زرتشتیان تهران درباره‌ی شایعه‌ای که به تازگی در برخی شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر اجاره دادن آدریان بزرگ تهران به غیرزرتشتیان پخش شده است، با گفتن سخنان بالا افزود: زمانی که ما سخن از اجاره‌ی یک جایی به میان می‌آوریم، یعنی در یک قرارداد آنجا را به مدت مشخصی اجاره داده‌ایم، در حالی‌که درباره‌ی زمین آدریان بزرگ اصلا چنین چیزی روی نداده است و ما نمی‌دانیم این شایعه‌ها از کجا سرچشمه می‌گیرد.

وی افزود: اکنون تیم‌های زرتشتی هر گاه که بخواهند می‌توانند با پرداخت هزینه، زمین آدریان بزرگ را برای ساعاتی در اختیار داشته باشند.

هورمزدی درباره‌ی شرایط کنونی آدریان بزرگ که در حال ساخت است نیز گفت: در فاز یک ساخت و ساز هستیم و سفت‌کاری بنا به پایان رسیده است. اکنون کارهای تاسیسات مکانیک و برق در حال انجام است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. پس ماجرای اجاره زمین آدریان به تیم آدریان که بیشتر اعضاش غیرهمکیش هستند چیه دقیقا؟!

  2. اجاره زمین ورزشی طی چند سانس به هر کسی نه تنها هیچ مشکلی ایجاد نمی کند بلکه کاری منطقی و بهره برداری صحیح از سرمایه ای است که داریم. فقط این کار یک مدیریت قوی می خواهد که شاید این یک قلم را در جامعه کم داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09