لوگو امرداد
پس از گذشت دو ماه از آغاز سال تحصیلی

دانش‌آموزان زرتشتی ششم دبستان هنوز کتاب دینی مشترک ندارند

کتاب دینی سال ششم دبستان چاپ نشده استدانش‌آموزان ادیان توحیدی (زرتشتی، مسیحی، کلیمی، آشوری) که در پایه‌ی ششم دبستان درس می‌خوانند، همچنان در انتظار چاپ کتاب «هدیه‌های آسمان» هستند.

با وجود سپری شدن نزدیک به دو ماه از سال تحصیلی 96-1395، کتاب «هدیه‌های آسمان»، ویژه‌ی دانش‌آموزان ادیان توحیدی پایه‌ی ششم دبستان هنوز چاپ نشده است.

تارنمای امرداد در تماسی که با بخش تالیفات کتاب‌های درسی آموزش و پرورش داشت شوند این موضوع را پیگیر شد که معاون بخش تالیفات کتاب درسی دبستان در پاسخ به خبرنگار امرداد، با تایید چاپ نشدن کتاب «هدیه‌های آسمان» برای پایه‌ی ششم دبستان گفت: کتاب‌های این پایه تا دو هفته‌ی آینده چاپ و پخش خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان ادیان توحیدیِ زرتشتی، کلیمی، مسیحی و آشوری، دارای کتاب دینی مشترکی به نام «هدیه‌های آسمان» هستند که از سوی آموزش و پرورش چاپ می‌شود و در دسترس این دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. بخشی از آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پایه‌ی نخست دبیرستان برای دانش‌آموزان ادیان توحیدی از این کتاب است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. خیلی جالبه یکماه و نیم از سال گذشته مسوولان جامعه خواب هستند پس کمیسیون فرهنگی و آموزش و کارگروه دینی چه می‌کنند چرا تا حالا صدای کسی درنیومد که بچه‌های ما کتاب ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01