لوگو امرداد
نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران

روز پرحاشیه کمیسیون فرهنگی

14نشست پنجاه و یکم انجمن زرتشتیان تهران از ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه در تاریخ ۲۹ آذرماه ۱۳۹۵ خورشیدی برگزار شد.

کمیسیون فرهنگی؛ هموندان انجمن کمک به یانش‌وران را مصوب نکردند

  • مصوب می‌شود مبلغ ۵۱۶ هزار ریال متمم مصوبه‌ی ۱۳ آذرماه ۱۳۹۵ خورشیدی به مبلغ یک میلیون ریال که بابت برگزاری نمایشگاه مردم‌شناسی گرفته شد مورد تایید است.
  • بنابر درخواست انجمن یانش‌وران مانتره در مورد پیکارهای جام «وهمن» که در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ خورشیدی برگزار می‌شود که برآورد هزینه‌ی آن ۱۱ میلیون تومان است با توجه به عدم تغییر هزینه‌ها کمیسیون با مبلغ ۲۰ میلیون ریال جهت تامین بخشی از مخارج موافقت کرد.

میترا نمیرانیان هموند کمیسیون فرهنگی درباره‌ی این مصوبه گفت که سال گذشته انجمن یانش‌وران مانتره در یزد مبلغ ۱۱ میلیون تومان برای پیکارهای جام «وهمن» هزینه کرده بود و امسال نیز مبلغ ۱۱ میلیون را برای برگزاری پیکارها اعلام کرده است که با مبلغ دو میلیون تومان برای کمک به این سازمان موافقت کردیم.

جمشید گشتاسبی درباره‌ی سابقه‌ و کارهایی که انجمن یانش‌وران مانتره انجام می‌دهد پرسش کرد که فرنشین انجمن در پاسخ او گفت که یانش‌وران انجمنی مستقل است و کارهایی فرهنگی در رابطه با جوانان انجام می‌دهد از آنجایی‌که این انجمن درآمد و بودجه‌ای ندارد از دیگر سازمان‌ها و انجمن‌های زرتشتی کمک می‌گیرد. این انجمن هر ساله از انجمن زرتشتیان تهران درخواست کمک می‌کند و انجمن تا جایی که توانسته کمک کرده است. او افزود یانش‌وران فصل‌نامه‌ای دارد که هر سه ماه یک بار آن را منتشر می‌کند و نام‌های خیراندیشان و سازمان‌هایی که به آن‌ها کمک کرده‌اند را منتشر می‌کند.

جمشید دارابیان درباره‌ی این مصوبه پیشنهاد داد تا کمیسیون روابط عمومی و کمیته‌ی مددکاری شماره حساب خاصی را مطرح کند تا مردم بتوانند برای برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها کمک کنند.

فرشاد فرهی‌فر دیگر هموند انجمن بود که درباره‌ی این مصوبه سخن گفت. «سال گذشته با این مصوبه مخالف بودم اما امسال مخالف نیستم ولی پیشنهادی دارم. یکی از دغدغه‌های کسانی که جام‌های ورزشی برگزار می‌کنند، باشندگی شرکت‌کنندگان از شهرهای دیگر است. انجمن می‌تواند دو میلیون تومان را برای کمک به تیم‌های تهرانی که می‌خواهند در جام شرکت کنند در نظر بگیرد. این کار را می‌توانیم برای جام جان‌باختگان نیز انجام دهیم. این پیشنهاد من است و هر چه هیات‌مدیره تصمیم بگیرد تابع خواهیم بود.»

راشین جهانگیری فرنشین(:رییس) کمیسیون فرهنگی درباره‌ی پیشنهاد دارابیان و فرهی‌فر گفت که حرفی که اکنون می‌گویم مزاح است اما اگر از خیراندیشان بخواهیم که از طریق ما کمک کنند همین چند خیراندیش نیز دیگر کمک نخواهند کرد. او افزود: «یانش‌وران تاکنون با همین شیوه توانسته تا کارهای خود را پیش ببرد و هزینه‌ی جام نسبت به سال گذشته نیز ثابت است، دندان اسب پیشکشی شمرده نمی‌شود و چگونه هزینه کردن و کمک انجمن به یانش‌وران بحثی جدا است. تیم‌هایی که از تهران در جام «وهمن» شرکت می‌کنند پشتیبان مالی دارند و انجمن تیم‌های ورزشی تهرانی که پشتیبان مالی ندارند را حمایت می‌کند و بخشی از هزینه‌ی رفت‌و‌آمد را به تیم‌های برتر پرداخت می‌کند.»

فهیم فرهادی بازرس انجمن درباره‌ی درخواست گزارش از انجمن یانش‌وران پرسش کرد و گفت که آیا نظارتی بر هزینه‌هایی که انجام می‌دهند وجود دارد یا خیر؟

خسرویانی در پاسخ او گفت که این انجمن هر سال پیش از آغاز جام برآورد قیمتی از هزینه‌های خود به انجمن اعلام می‌کند و براساس آن درخواست کمک می‌کند اما تاکنون از آن‌ها پس از برگزاری جام درخواست گزارش نکرده‌ایم.

کامبیز میزانیان نیز افزود که یانش‌وران گزارشی از جام سال گذشته فرستاده است.

فرهاد کاویانی هموند کمیسیون مالی پرسش کرد که از محل کدام درآمد این هزینه‌ها انجام می‌شود؟ او افزود که با روند فعلی انجمن در چند وقت آینده حقوق روزانه‌ی کارمندان انجمن را نیز ندارد.

خسرویانی در پاسخ او گفت که وظیفه‌ی کمیسیون مالی و خزانه‌دار است تا بودجه‌بندی کند.

فرهی‌فر در پاسخ گفته‌های جهانگیری گفت که به یاد نمی‌آورد که سال گذشته تیمی برتر از انجمن پولی گرفته باشد که جهانگیری گفت تیم والیبال بانوان از انجمن دریافتی داشته است.

فرهی‌فر در ادامه افزود: «پیشنهاد من این است که بگوییم انجمن ۱۰ درصد هزینه‌ی هر تیمی را که از تهران در جام وهمن شرکت می‌کند می‌پردازد که نوعی کمک به جام است. انجمن اکنون ۲۰ درصد هزینه‌ی جام را می‌پردازد.»

فرنشین کمیسیون فرهنگی بار دیگر در پاسخ گفته‌های این هموند کیمسیون ساختمان گفت که انجمن یانش‌وران از انجمن درخواست فرستادن تیم را نکرده است، هر کمیسیون در براساس نامه‌ای که دریافت می‌کند تصمیم‌گیری می‌کند. یانش‌وران درخواست افزایش تیم از انجمن نداشته است.»

در این هنگام فرنشین انجمن از جهانگیری و فرهی‌فر خواست تا به بحث دو نفره ادامه ندهند.

میزانیان در ادامه‌ی این بحث افزود هنگامی که به تیم‌های برتر کمک می‌کنیم هدفمند کمک کرده‌ایم. ممکن است تیمی هزینه‌ی شرکت در جام را نداشته باشد و درخواست کمک از انجمن داشته باشد.      

تصمیم کمک به انجمن یانش‌وران برای برگزاری جام «وهمن» با ۹ رای موافق، یک رای ممتنع و ۸ رای مخالف تصویب نشد. که در این هنگام بحثی میان هموند درباره‌ی مصوب شدن و نشدن آن شکل گرفت که خسرویانی گفت این مصوبه رد نشده است و رای مثبت هم نیاورده است. فرهادی بازرس انجمن خواست تا آیین‌نامه‌ی انجمن بررسی شود که خواندن آن نشان داد که این تصمیم رای نیاورده است. فرنشین کمیسیون فرهنگی نیز گفت که از نظر او این تصمیم رای نیاورده است.

راشین جهانگیری در ادامه خطاب به فرشاد فرهی‌فر گفت که هنگامی که خیراندیشی درخواست می‌دهد تا برای یکی از ساختمان‌های انجمن هزینه‌ای انجام دهد شما مقرر می‌کنید که او چه کاری انجام دهد؟ فرهی‌فر در پاسخ او گفت که خیراندیشانی که املاک خود را به انجمن داده‌اند نیت‌نامه تعیین کرده‌اند.

جهانگیری در بخش دیگر گفته‌های خود درباره‌ی برنامه‌ای سخن گفت که سال گذشته درباره‌ی کمک به جام‌های ورزشی نوشته شده است و سقفی برای آن‌ها تعیین شد اما سرانجامی نداشت. او افزود که دوستان ذاتا با کمک کردن به یانش‌وران مخالف هستند، گفته می‌شود که تیم‌ها را حمایت کنیم درحالی‌که در جام جان‌باختگان نیمی از تیم‌هایی که شرکت می‌کنند تفت و توابع تهران است و پشتیبان مالی دارد.

میترا نمیرانیان هموند کمیسیون فرهنگی پرسش کرد که آیا هموندان با کمک کردن به جام وهمن مخالف هستند یا با مقدار کمکی که قرار است بشود مخالف هستند؟

این پرسش پاسخی از سوی هموندان انجمن زرتشتیان تهران نداشت.

  • هزینه‌های جشن پایان دوره‌ی آمادگی مهدکودک پرورش در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ به مبلغ چهار میلیون و ۳۰۰ هزار ریال که شامل هزینه‌ی موسیقی به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و گریم کودکان ۸۰۰ هزار ریال و صدابرداری دو میلیون ریال پرداخت شد.

فرهاد کاویانی پرسید که آیا پیش‌بینی بودجه‌ی این برنامه شده است؟

جهانگیری در پاسخ او گفت این پرسش‌ها قبلا نیز مطرح شده و پاسخ داده شده است. هر بار که کمیسیون فرهنگی مصوبه‌ای می‌آورد پرسیده می‌شود که سرفصل هزینه‌های کمیسیون کجاست؟ مگر دیگر کمیسیون‌ها سرفصل هزینه‌های خود را اعلام می‌کنند؟

او افزود: «فهرستی از بودجه‌های خود را تهیه کردیم و در اختیار هیات رییسه و افشین نمیرانیان گذاشتیم اما نمی‌دانیم نتیجه‌ی آن چه شد.»

نمیرانیان در پاسخ او گفت: « از کمیسیون فرهنگی سپاس‌گزاری می‌کنم که بودجه‌بندی را انجام داد و اما به دو دلیل اجرایی نبود. دلیل نخست این است که بودجه‌ای قابلیت اجرایی دارد که میزان هزینه‌هایش از میزان درآمدهایش بیشتر نباشد. دوم اینکه چیزی مصوب نشده و تعهدی نسبت به آن داده نشده است.»

جهانگیری در پاسخ نمیرانیان گفت که این جمله که درباره‌ی انجمن گفته می‌شود که تعهدی در قبال بسیاری از موارد ندارد درست است چون حتی تعهدی در قبال چیزهایی که خودش هم می‌خواهد ندارد. پرسش من این است که آیا هزینه و درآمد کمیسیون‌های موقوفات و ساختمان با هم مطابقت دارد؟

گزارش کمیسیون فرهنگی:

  • خانه فرهنگ‌وهنر زرتشتیان در نامه‌ای از فرنشین و هموندان انجمن زرتشتیان تهران دعوت می‌کند تا در جشن دیگان که در تاریخ ۹ دی‌ماه ۱۳۹۵ خورشیدی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود باشنده باشند. این جشن در خانه‌ی فرهنگ و هنر است.
  • خانمی در نظر دارد تا به مانند هر سال به منظور آشنایی کودکان با مراسم سالگرد و گهنبار در تاریخ ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۵ خورشیدی مراسم سال فرزندش و درتاریخ ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ مراسم سال و گهنبار همسرش را در مهدکودک پرورش برگزار کند. هزینه‌ی این برنامه‌ها بر دوش این خانم است.
  •  شهرداری منطقه صحبتی با انجمن داشته است و به مناسبت مبعث پیامبر اسلام و زادروز حضرت مسیح روز سوم دی‌ماه برنامه‌ای را در میدان مشق برگزار می‌کند و از انجمن دعوت شده است. در این مراسم از سه خانواده‌ی شهید زرتشتی سپاس‌داری می‌شود که کمیسیون فرهنگی نام‌های خانواده‌های شهید زرتشتی را اعلام کرده است.

 کمیسیون موقوفات:

این کمیسیون دو مصوبه داشت.

  • «اجاره‌ی یکی از واحدهای انجمن با ودیعه‌ی ۵۰ میلیون ریال و اجاره‌ی ماهیانه چهار میلیون ریال»
  • «مصوب شد بابت خسارت وارد شده به یک دستگاه خودرو مبلغ ۶۰ میلیون ریال به زیان‌دیده پرداخت شود.»

این کمیسیون همچنین در گزارشی اعلام کرد که این کمیسیون با شمس‌الهی وکیل انجمن درباره‌ی یکی از واحدهای تجاری انجمن نشستی داشته است و درباره‌ی مدرسه‌ی قزوین نیز توضیحاتی ارایه داد.

کورش ساسانی فرنشین کمیسیون موقوفات همچنین افزود که از دو ساختمان متعلق به انجمن بازدید کرده است و وضعیت خوبی ندارند.

کمیسیون مالی:

  • هزینه‌ی خرید «لرک» جهت مراسم درگذشت اشوزرتشت و گهنبار چهره‌ی «میدیارم‌گاه» به مبلغ شش میلیون و ۳۷۱ هزار ریال
  • صورت‌هزینه‌ی تنخواه دبیرخانه‌ شامل ملزومات و هزینه‌ی رفت‌و‌آمد شهریور، مهر و آبان ۱۳۹۵ خورشیدی به مبلغ سه میلیون و ۱۴۱ هزار ریال
  • صورت‌هزینه‌ی مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی مهدکودک پرورش شامل هزینه‌ی ناهار، صبحانه و کلاس موسیقی و سرویس کودکان به شاه‌ورهرام ایزد به مبلغ ۱۷ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۹۶۰ ریال
  • نوبت‌کاری موبدان نگهبان آتش در آبان‌ماه ۱۳۹۵ خورشیدی به مبلغ ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال
  • حق‌الزحمه‌ی آبان‌ماه منشی خانه‌ی فرهنگ و هنر به مبلغ چهار میلیون و ۶۲۰ هزار ریال برابر با ۸۴ ساعت
  • صورت‌هزینه‌ی نظافت آبان‌ماه ۱۳۹۵ خورشیدی خانه‌ی فرهنگ و هنر به مبلغ یک میلیون ریال
  • رفع عیب دوربین آدریان تهران از سوی شرکت «آراد ایمن ایساتیس» به مبلغ یک میلیون ۶۳۵ هزار ریال
  • صورت‌هزینه‌ی اقدامات اداری مربوط به خانه‌ی خرمن گیو شامل ۱۳ قلم به مبلغ ۳۲ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال
  • اتمام عملیات تیغه‌چینی انبار حیاط تالار خسروی به مبلغ دو میلیون و ۵۳۰ هزار ریال
  • تعویض منبع دو جداره‌ی موتورخانه‌ی خانه‌ی سپهری به مبلغ ۲۶ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال

پس به پایان رسیدن مصوبات کمیسیون‌های انجمن، فرنشین انجمن گزارشی درباره‌ی برگزاری گهنبار در مارکار تهران‌پارس ارایه کرد.

خسرویانی افزود: «قرار بود گهنباری در مارکار تهران‌پارس به مناسبت ساختمانی که در مارکار ساخته می‌شود از سوی جمشید خراشه برگزار شود، ششم دی‌ماه سی‌امین سالگرد درگذشت پسر او شادروان بابک خراشه نیز هست. پیشنهاد جمشید خراشه این بود که مراسم در قصرفیروزه برگزار شود اما پیشنهاد تغییر کرد و قرار شد گهنباری در تاریخ ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۵ خورشیدی در مارکار تهران‌پارس در ساعت ۱۶ به مناسبت سالگرد فرزندش برگزار ‌شود. جمشید خراشه برای آیین درگذشت اشوزرتشت و مراسم گهنبارخوانی ۱۰ میلیون تومان کمک کرده است.»

درباره‌ی پخت آش درگذشت اشوزرتشت چه گفته شد؟

رستم جمشیدیان که سال‌ها است مسوولیت پخت آش مراسم درگذشت اشوزرتشت را بر دوش دارد در پایان نشست هفتگی انجمن درباره‌ی مشکلات پیش آمده برای پخت آش سخن گفت.

«مردم درباره‌ی شیوه‌ی پخت آش بسیار به من توهین می‌کنند، من در برابر مردم قرار گرفته‌ام. از شما درخواست دارم من را کنار بگذارید یا کاری کنید تا مردم به من توهین نکنند.»

او درباره‌ی پخت آش در قصرفیروزه گفت: «زمانی‌که آش را شب قبل از مراسم در آرامگاه می‌پختیم نزدیک به ۳۰۰ تن برای کمک می‌آمدند و می‌بایست شام آن‌ها را فراهم می‌کردیم، پرسشی که داریم این است که اکنون چگونه شام را تهیه کنیم. از هموندان انجمن می‌خواهم تا در روز پنج دی برای توزیع آش بیایند.»

رستم خسرویانی از جمشیدیان به شوند زحمات چندین ساله‌ی او سپاس‌داری کرد و گفت که هموندان انجمن نیز پاسخگوی مردم خواهند بود و کمک‌ خواهند کرد همچنین در شب پیش از برگزاری مراسم نیز آبگوشت مرغ داده می‌شود.

در حاشیه‌ی انجمن زرتشتیان تهران چه گذشت؟

  • برای دومین هفته‌ی متوالی فرزاد دهنوی‌زاده دبیر انجمن در نشست باشنده نبود به همین شوند مهردخت شهریاری دبیری نشست را بر دوش گرفت. به گفته‌ی جانشین فرنشین انجمن، فرزاد دهنوی‌زاده در سفر خارج از کشور است.
  • جشن شب چله‌ی کانون دانشجویان زرتشتی همزمان با نشست انجمن در تالار خسروی در حال برگزاری بود که به همین شوند تاج‌گوهر خداداد کوچکی(خادم) در نشست انجمن باشنده نبود.
  • تابلوی ارباب کیخسرو شاهرخ که به شوند نمایشگاه مردم‌شناسی به موزه‌ی ملی برده شده بود به تالار نشست انجمن بازگردانده شده بود. همچنین ساعت دیواری تالار نشست همچنان خواب مانده است که به نظر می‌رسد به شوند سیاست انقباضی انجمن، هزینه‌ی کافی برای تهیه‌ی باتری موجود نیست.
  • نشست پنجاه و یکم سومین نشست متوالی غیرعلنی انجمن است.
  • فرهاد کاویانی قصد داشت به شوند این‌که راشین جهانگیری او را خطاب قرار داده بود پاسخ دهد که فرنشین انجمن این اجازه را به او نداد.
  • مهران هرمزدیاران بازرس انجمن گفت که درباره‌ی جبهه‌گیری‌های شخصی که در انجمن شکل می‌گیرد متاسف است و این مورد در گردش‌های پیشین انجمن نیز بوده است و تاثیرات منفی در تصمیم‌های هیات‌مدیره می‌گذارد. انجمن جدید که شکل گرفت انتظار مردم این بود که با جوان شدن انجمن خواسته‌های جوانان بیشتر مورد توجه قرار گیرد اما اکنون انجمن به مصوبه‌ی کمک به یانش‌وران رای نداده است درحالی‌که هر سال کمک می‌کرده است.
  • اردشیر اورمزدی با تایید گفته‌های هرمزدیاران گفت که سال‌ها می‌گوییم که شعار حمایت از جوانان می‌دهیم اما در عمل این کار را نمی‌کنیم، برای نمونه بخشی از پول کانون دانشجویان را پرداخت نمی‌کنیم. دور انجمن دیواری کشیده‌ایم اما انتظار داریم که مردم به مجامع انجمن بیایند و در انتخابات شرکت کنند.
  • افشین نمیرانیان از فرنشین انجمن خواست تا وقتی به او ویژه شود تا در نشست آینده انجمن درباره‌ی برخی مسایل به صورت مفصل سخن بگوید.
  • بهمن تیمساری هموند کیمسیون ساختمان از هموندان انجمن خواست به شوند جایگاهی که دارند شیوه‌ی مناسبی برای سخن گرفتن در پیش گیرند و به نظر جمع نیز احترام بگذارند.
  • رستم خسرویانی درباره‌ی بحث‌های کمیسیون فرهنگی گفت که متاسف شده است و نباید بحث‌های شخصی وارد شود. همچنین ارتباط انجمن با دیگر سازمان‌های زرتشتی در حال کم شدن است.

سخنران پیش از دستور:

بزرگ‌مهر پرخیده در آغاز سخنان خود نشست پرسش‌وپاسخ را خوب ارزیابی کرد و پس از آن به ۵۲ NGO زرتشتی اشاره کرد که در میان آن‌ها انجمن زرتشتیان تهران قوی‌ترین است.

پرخیده بازگرداندن اعتماد مردم به انجمن را کاری سخت دانست و افزود که در گذشته ارتباط مردم با گردش‌های پیشین انجمن بهتر بوده است. او در ادامه گفت که انجمن باید از روش‌های نوین مدیریتی استفاده کند و به کار بردن واژه‌ی «نمی‌دانم» نادرست نیست.

 

نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران در ساعت ۲۱ به شوند ارایه‌ی توضیحات از سوی شمس‌الهی وکیل انجمن در غیاب آرمین هورمزدی و فرزاد دهنوی‌زاده و خادم غیرعلنی شد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

12 پاسخ

  1. هرساله به همت انجمن یانشوران مراسم های بسیاری در یزد برگذار میشه و از انجمنهای مختلف یاری میگیره و کم و بیش به این جوانان کمک میشه و با اینکه هیچ انجمنی تعهد برای کمک به آنها را ندارد.

  2. تیم های ورزشی در صورتی که از ابتدا پشتوانه مالی نداشته باشند شکل نمی گیرند و اگر نیازی به کمک انجمن داشته اند تا کنون اقدام کرده بودند. درنتیجه پیشنهاد کمک به تیم ها واقعا بی معنی است و صرفا برای کم کردن میزان کمک میتواند باشد. با کمک نکردن یا کاهش کمک به این ارگان ها و برنامه ها معمولا خللی در برگزاری ایجاد نشده و نخواهدشد و همیشه خیراندیشانی هستند که جای خالی انجمن ها را پر کنند. تنها نتیجه ی این کارها سیاهرویی انجمن و به صفر رسیدن همکاری و ارتباط آنها با دیگر ارگان هاست.

  3. با درود ،آدریان در همسایگی نشست انجمن است.سرویس بهداشتی درستی ندارد.کاش یک سرویس مخصوص موبدان که در آنجا مراسم بجای میآورندو یا به آتش آدریان خدمت میکنند ساخته میشد .

  4. داستان خسارت به اتومبیل و مصوبه پرداخت خسارت ۶۰رمیلیون ریالی به آن اتومبیل که بیشتر از همه مصوبات مالی انجمن بود چی هست که ظاهرا بی هیچ بحثی هم مصوب شده؟

  5. فکر میکنم تا زمانیکه کمسیون برنامه ریزی انجمن تشکیل نشود و همچنین انجمن بودجه بندی مشخص نداشته باشد سیاست گاه خاصه خرجی و گاه سیاست انقباضی بدون استدلال مشخص همچنان برقرار خواهد بود.
    ایکاش دوستان انجمنی بحث های شخصی را به کنار گذاشته و جهت پیشرفت همازور شوند

  6. با درود به هموندان انجمن وهمکیشان گرامی , انجمن محترم زرتشتیان تهران با تشکر ویژه بابت پرداخت نکردن کمک هزینه به انجمن یانشوران زیرا با چنین کارهایی میتوان چهره واقعی انجمن تهران را به خیراندیشانی که از این به بعد قصد کمک ویاری رساندن به جامعه را دارند نشان داد که دیگر حداقل به انجمن تهران کمکی نشودکه امیدوارم مورد توجه خیراندیشان گرامی هم قرار گرفته باشد. هموندان گرامی انجمن چطور برای وکیل سرتیپی که در ایران هم حضور ندارند(استرالیا) بابت پرونده های به ثمر نرسیده حقالوکاله میلیونی پرداخت میشودولی برای یک ارگان زرتشتی ان هم برای برگزاری یک جام ورزشی نه تفریحی مصوب نمیشود؟ جناب اقای گشتاسبی کمی بروز تر باشید بد نیست که مجبور نباشید از پیشینه یانشوران از دیگران سوال کنید به نظر بنده حقیر انجمن محترم با بالا بردن کرایه منزلهای موقوفه حکم تخلیه از منازل وکمک نکردن به دیگر ارگانهای زرتشتی فعال کمک شایانی بابت مهاجرت همکیشان مینماید که جای تشکر دارد

  7. مدیریت در این نیست که اعضا انجمن وقت خود را با تعیین نوع تغذیه افرادی که به جهت همازوری در برنامه درگذشت اشوزرتشت حضور دارند تلف کندبلکه مدیریت در عصر حاضر باتفویض اختیار سازگار تر است .

  8. واقعا متاسفم برای جامعه زرتشتی و انجمن تهران که برای دو میلیون تومان این بحث ها را میکند برای انجمن یانش وران مانتره که هیچ درآمد مالی ندارد و تنها پشتوانه این انجمن نیروی جوانان ما و خیراندیشان هستند و واقعا اگر به انجمن یانش وران و کانون دانشجویان کمک نشود و انها نتوانند جام وهمن و جانباختگان را برگزار نماییند ! واقعا این سرمایه ها به چه دردی میخورد و کاش یه مدیریت خوبی انجام میشد. و واقعا باعث تاسف هست برای انجمن تهران

  9. اقای کیوان درست میگویند خسارت 6میلیون تومانی برای کی وبرای چی پرداخت شده و چرا بدون هیچ بحثی تصویب شده لطفا موضوع باز کنید 2- اقای سروشپور در انجمن هستند یا رفته اند لطفا جواب دهید

  10. با درود
    گفته های ریاست انجمن نشان از موافقت به پرداخت کمک هزینه به دانشوران یزد رادارد و احتمالا چون رای گیری شده و کاری از دست ریاست بر نیامده است واین آرا نشان از کم لطفی اعضای جدید و با فرهنگ و با سواد جامعه دارد.

  11. روز بخیر در کدام آیین نامه انجمن آمده است که با ۹ رای موافق و ۸ رای مخالف آن تصمیم مخالف اعلام میشود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-28