لوگو امرداد

تیم آترین با پیروزی آغاز کرد

تیم فوتبال بزرگسالان آترین نخستین دیدار خود در لیگ دسته دوم بزرگ‌سالان باشگاه‌های تهران را با پیروزی پشت سر گذاشت.

نخستین دیدار تیم آترین که بنا بود چهارشنبه، ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۵ خورشیدی برابر تیم هدف در ورزشگاه فوتبال سهند برگزار شود، به شوند(:دلیل) غیبت تیم حریف، با نتیجه‌ی ۳ بر هیچ به سود تیم آترین اعلام شد.

پیکارهای امسال در یک گروه با باشندگی ۱۴ تیم به گونه‌ی دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان سه تیم نخست به لیگ دسته یک تهران صعود خواهند کرد و سه تیم پایان جدول به لیگ برتر حوزه‌های تهران سقوط می‌کنند. همچنین در شرایط کنونی بازی‌ها به شوند تراکم لیگ‌های گوناگون استانی همچون دسته یک و برتر جوانان، امید و بزرگ‌سالان، در میان هفته و یک بازی در هفته برگزار می‌شود.

تیم آترین دومین سال حضور حرفه‌ای خود را در پیکارهای لیگ فوتبال تهران پشت سر می‌گذارد و سال گذشته تیم بزرگ‌سالان آترین در نخستین حضور حرفه‌ای خود جایگاه دومی لیگ برتر شمال‌شرق و تیم نوجوانان آترین جایگاه ششم لیگ دسته یک شمال‌شرق و همچنین کاپ اخلاق نوجوانان را به دست آوردند. همچنین پارسا یوسفی، دروازه‌بان این تیم به اردوی تیم ملی نوجوانان فراخوانده شد و به تیم گسترش نفت تهران پیوست. همچنین مهیار دمهری و پیام افشاری از تیم آترین به تیم آسیا ویژن سمند تهران پیوستند. 

اترین

اترین

از راست: افلاتون بهرامی، مدیرعامل تیم آترین

اترین

شروین بزرگ‌چمی، کاپیتان یکم تیم آترین در لیگ دسته دوم

اترین

اترین

اترین

اترین

اترین

چهار تن از بازیکنان زرتشتی در ترکیب تیم آترین

اترین

اترین

اترین

اترین

اترین

6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با درود و خسته نباشید خدمت آقای بهرامی و آرزوی موفقیت برای تیمشان ، پیشنهادی برای انجمن زرتشتیان و بخصوص کمیسیون ورزش دارم که با توجه به برگزاری مسابقات جام جانباختگان مربی نامی از بیرون استخدام کند تا از دل این مسابقات افراد شایسته و مستعد انتخاب شوند و از آنجائیکه زمین آدریان را در اختیار داریم و نیازی به اجاره زمین نداریم یک تیم واحد که از زرتشتیان ( بخصوص از رده نونهالان و نوجوانان و جوانان) تشکیل گردد و در واقع سرمایه گذاری بر روی نسل آینده و معرفی به جامعه بزرگتر گردند و تمام خرج و مخارج بر روی همین نسل زرتشتی گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30