لوگو امرداد

سپاس‌داری انجمن زرتشتیان یزد از مسوولان بیمارستان گودرز

انجمن زرتشتیان یزد در برنامه‌ای از مدیریت بیمارستان گودرز سپاس‌داری کرد.

این برنامه با باشندگی متولی این بیمارستان آقای گودرز گودرز، سپنتا نیکنام فرنشین انجمن زرتشتیان یزد، اردشیر اردشیرپور هموند هیات‌امنای بیمارستان گودرز و هموندان هیات‌مدیره‌ی بیمارستان در روز یکشنبه 11 بهمن‌ماه 1395 خورشیدی برگزار شد و با پیشکش لوح سپاس‌داری از سوی انجمن زرتشتیان یزد در راستای تغییر و تحولات و گسترش خدمت‌رسانی بیمارستان به مردم یزد همراه بود.

ساخت بنای بیمارستان گودرز از فروردین‌ماه 1324 خورشیدی به کوشش فرزندان شادروان گودرز به نام‌های شاه‌جهان، فریدون، اردشیر و مهربان به نام پدرشان آغاز شد و در سال 1327 به بهره‌برداری رسید که آن زمان دارای بخش‌های جراحی و 30 اتاق برای بستری بیماران بود. از سال 1344 مسوولیت بیمارستان بر دوش دکتر حاجب مرتاض بوده است و سپس در سال 1367 زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و در سال 1377 زیر پوشش اداره کل اوقاف استان یزد قرار گرفت.

گفتنی است بیمارستان گودرز از سوی خانواده‌ی دهشمند زرتشتی بنا شده است و هر فرد زرتشتی برای استفاده از خدمات این بیمارستان، با دریافت معرفی‌نامه از دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان یزد می‌تواند از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شود.

 

تقدیر

تقدیر

تقدیر

تقدیر

تقدیر

تقدیر

تقدیر

تقدیر

تقدیر

فرتور از انجمن زرتشتیان یزد است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09