لوگو امرداد

دانش‌آموزان زرتشتی در همایش پیشگیری از وقوع جرم

تیم هنرهاى رزمى «یادگار جم» در دومین همایش دفاع شخصى پیشگیرى از جرم و آسیب‌هاى اجتماعى فدراسیون جودو خوش درخشیدند.

تیم هنرهاى رزمى یادگار جم (گروهی از دانش‌آموزان به ویژه از دبستان جمشیدجم) با دعوت كمیته‌ی دفاع شخصى فدراسیون جودو در دومین همایش پیشگیرى از جرم و آسیب‌هاى اجتماعى در راستاى امنیت دانش‌آموزان 2٥ بهمن‌ماه1395 خورشیدی در مجموعه دفتر مشترک فدراسیون كشور (مجموعه‌ی ورزشی شهید شیرودى) شرکت کرده و به گونه‌ی تخصصی، فنون دفاع شخصی کاربردی بدون آسیب زدن به مهاجم را برای باشندگان به نمایش گذاشتند. در این همایش از مسولان فدراسیون جودو کوراش ایران و آموزش و پرورش و آموزشگاه غیردولتى شهریار نیز دعوت شده بود.

استاد ادوارد لازار، مربى تیم هنرهاى رزمى یادگار جم و مربی ورزش‌های رزمی دبستان جمشیدجم، در این برنامه با ارایه‌ی گزارشی درباره‌ی حادثه‌هایى كه دانش‌آموزان را تهدید می‌کنند سخن گفت.

در بخشی از این همایش نمونه‌هایى از حوادث مجرمانه و دفاع کاربردی با عملیات رزمى‌کاران برجسته‌ی تیم هنرهاى رزمى یادگار جم و مدرسه غیردولتى شهریار بازسازى شد. از تیم هنرهاى رزمى یادگار جم، بهشاد بختیارى ، بهداد بختیارى ، بهفر بختیارى و كوروش فرهى از دانش‌آموزان زرتشتی شركت داشتند.

در بخشی از برنامه نیز سردار بهروز احمیرارى، بنیان‌گذار دفاع شخصى كشور و رییس دفاع شخصى نیروهای مسلح كشور، درباره‌ی پیشگیرى از جرم در آموزش و پرورش و در دوره‌ی دبستان سخنرانی کرد و گفت: فدراسیون جودو در زمینه‌های آموزش و در اختیار گذاشتن تجربیات و پشتیبانی از این ورزش در راستای برقراری امنیت اجتماعی آماده‌ی همکاری با آموزش و پرورش است.

1

2

3

فرتورها از بردیا فرهی است.

1362

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25