لوگو امرداد

نمایش آثار هنرمند زرتشتی بر شیشه و چوب

آثار هنرمند زرتشتی همراه با شش هنرمند دیگر کشورمان در زمینه‌ی شیشه و سرامیک به نمایش درآمده است.

«عید در آینه» نام نمایشگاهی است که در زمینه‌ی قاب‌های آینه برپا شده است و ماهور مبارکه، هنرمند زرتشتی با نمایش ۱۹ اثر انفرادی و گروهی خود در زمینه‌ی قاب‌های شیشه‌ای با تکنیک فیوزینگ، نقاشی روی شیشه در این نمایشگاه شرکت کرده است.

ماهور مبارکه، زاده‌ی ۱۳۷۲ خورشیدی دارای مدرک دیپلم نقاشی از هنرستان هنرهای تجسمی دختران و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی صنایع دستی دانشگاه هنر تهران است. نخستین تجربه‌ی حضور در نمایشگاه وی به نمایشگاه تخصصی هنر شیشه که اسفندماه امسال برگزار شد، بازمی‌گردد و این دومین بار است که آثار او در نمایشگاه به نمایش درمی‌آید.

در این نمایشگاه در کنار ماهور مبارکه، آثاری از بهرام نفری، سمانه سبزه‌کار، یاسمن شمس‌الدینی، کیمیا عظیم‌بیک، مهناز باقری و حمیرا بزرگ به نمایش درآمده است.

گفتنی است نمایشگاه عید در آینه از ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۵ خورشیدی آغاز شده و تا آدینه، ۲۷ اسفندماه ادامه خواهد داشت. هنردوستان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیک سابق)، چهارراه حسابی، کوچه کرمعلی حسن رضایی، بن‌بست مقدم، شماره‌ی ۲، گالری ثمین بروند. زمان بازدید از ساعت ۱۱ تا ۱۹ است.

1

آثار ماهور مبارکه

آثار ماهور مبارکه

1367

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. شادباش ماهور جان،
    با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون، امیدوارم که همیشه مایه سربلندی هازمان زرتشتی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10