لوگو امرداد

جشن زایش اشوزرتشت در تهران برگزار شد(۱)

جشن زایش اشوزرتشت یکشنبه ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۶ خورشیدی در مارکار تهران‌پارس برگزار شد.

در این جشن که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز شده بود هنرمندان و مهدکودک‌های زرتشتی به اجرای برنامه پرداختند، همچنین سخنرانی رستم خسرویانی فرنشین(:رییس) انجمن زرتشتیان تهران و موبد سهراب هنگامی نماینده‌ی انجمن موبدان ایران انجام شد. مجری برنامه نیز پیام شادباش اسفندیار اختیاری نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس را برای باشندگان خواند.

 

1

2

3

گات‌‌ها خوانی آغاز برنامه (آناهیتا مهرشاهی، سپهر گشتاسبی)

4

5

از چپ: موبد سهراب هنگامی هموند انجمن موبدان، سیاوش مندگاری دبیر کانون دانشجویان زرتشتی، تاج‌گوهر خداداد کوچکی(خادم) هموند انجمن زرتشتیان تهران، رستم خسرویانی فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، موبد مهربان فیروزگری هموند انجمن موبدان

6

7

آرمین هورمزدی مجری برنامه

8

9

رستم خسرویانی فرنشین انجمن زرتشتیان تهران در سخنانی افزون بر شادباش نوروز و جشن زایش اشوزرتشت درباره‌ی گات‌ها سروده‌های اشوزرتشت سخن گفت و در ادامه از همکیشان خواست تا از نمایشگاه فرهنگ و آیین زرتشتیان که با تلاش کمیسیون فرهنگی انجمن و خانه فرهنگ و هنر گشایش یافته است بازدید کنند. خسرویانی همچنین درباره‌ی کیفیت جشن زایش اشوزرتشت گفت که به شوند اینکه در تعطیلات هستیم از مهدکودک‌های زرتشتی برای اجرا برنامه‌ی استفاده کردیم.

10

اجرای مهدکودک سپند

31

12

13

14

33

16

17

موبد سهراب هنگامی نوروز و جشن زایش اشوزرتشت را شادباش گفت و در ادامه درباره‌ی ۹ اصل دین زرتشتی سخن گفت

18

19

 گروه شاهنامه خوانی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان ( مانترا خسرویانی، آنیسانوشیروان، ویستابلندی،مهتااستقامت، آرمیتا تیمساری،نادیا بومانجی،هورشید نیکفام، شیرین فروزان، کیانا فرهادی، بردیاکیومرثی و پویافرهی به سرپرستی و استادی موبدیار پریا ماوندی )

20

21

22

پریا ماوندی سرپرست گروه شاهنامه‌خوانی خانه‌ی فرهنگ و هنر

23

24

25

26

27

28

29

30

فرتور از همایون مهرزاد است

1393

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. جای شکرش باقیه بچه‌های مهدکودک در تعطیلات نبودند!!!

  2. برنامه خیلی خوب بود. جا دارد و در تصاویر هم مشخص است که می شود تعداد صندلی های بیشتری در هر ردیف قرار گیرد . این مشکل کمبود جاهمیشه هست و شاید کسانی که در قسمت ویژه یا وی آی پی می نشینند به آن توجه نداشته باشند. رسیدگی بفرمایید. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-28