لوگو امرداد
در جشن پایان سال مهدکودک یسنا مطرح شد:

کودکان خود را زرتشتی بار بیاوریم

پیش‌دبستانی‌های مهدکودک یسنا در یزد پایان سال تحصیلی و آماده شدن برای ورود به دوره‌ی دبستان را جشن گرفتند.
جشن پایان سال تحصیلی مهدکودک یسنا دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ خورشیدی برگزار شد و نیکتا مژگانی، مدیر مهد در سخنرانی خود از پیشینه‌ی این مهدکودک زرتشتی و فعالیت‌های سال گذشته‌ی آن گزارشی به باشندگان ارایه داد. وی همچنین با معرفی نیک‌اندیشان و دهشمندانی که مهدکودک یسنا را در این سال تحصیلی همراهی کردند از آن‌ها سپاس‌داری کرد و از انجمن زرتشتیان استان یزد به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین دهشمند مهد یسنا نام برد.
در دنباله‌ی برنامه سپنتا نیکنام، فرنشین انجمن زرتشتیان یزد به عنوان سخنران با سپاس‌داری از کوشش‌های دست‌اندرکاران و کارکنان مهدکودک یسنا، از خانواده‌هایی که با وجود سختی‌هایی چون دوری راه، همت کرده و فرزندان خود را در مهدکودک زرتشتی نام‌نویسی کرده‌اند سپاس‌گزاری کرد.
وی در ادامه‌ی سخنان خود چند خواهش از خانواده‌ی نونهالان مهدکودک داشت؛ این‌که چالش‌ها و مشکلات مهدکودک بزرگ‌نمایی نشوند و کوشش شود درون خود این مشکلات حل شوند. وی همچنین از خانواده‌ها خواست تا با خواندن اوستا، به زبان دری صحبت کردن و داشتن پوشش زرتشتی در خانواده، فرزندان خود را از سنین پایین با فرهنگ و آیین زرتشتی خو دهند.
در پایان برنامه جشن پایان سال تحصیلی نونهالان پیش‌دبستانی ۲ نیز با پیشکش لوح و هدیه برگزار شد و به همه‌ی نونهالان مهدکودک یسنا به رسم یادبود پیشکش‌هایی داده شد. 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

فرتورها از مهدکودک یسنا است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09