لوگو امرداد

شادباش انجمن موبدان تهران به ریاست‌جمهوری منتخب

پیام انجمن موبدان به رییس‌جمهوریانجمن موبدان تهران در پیامی برگزیده شدن دوباره‌ی دکتر حسن روحانی به ریاست‌جمهوری ایران را شادباش گفته است. اشاره به کارهای مثبت دولت پیشین همچون گزینش دستیار ویژه‌ی رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی از نکات برجسته‌ی این پیام است که متن آن را در زیر می‌خوانید:

به یاری اهورامزدا

فرزانه فرهیخته جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

انتخاب دوباره حضرتعالی از سوی ملت بزرگ ایران را شادباش می‌گوییم.

و ارج می‌نهیم به تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر جنابعالی که با همکاری هیات محترم دولت و مشاوران گرامی‌تان در گذشته‌ی پرافتخارتان که با تکیه بر تدبیر، بر پایه‌ی خرد دانا و وجدان بیدار، نور امید را در دل ملت شریف ایران فروزان‌تر فرمودید. و در شکوفایی اقتصاد کشور در راستای مبارزه با بیکاری و مهار تورم گام‌های بلندی برداشتید. و با تصویت حقوق شهروندی و برگزیدن دستیار ویژه ریاست جمهوری در امور اقوام گوناگون ایرانی و ایرانیان پیرو ادیان الهی، یکی از بزرگ‌ترین آرمان‌های انقلاب که ایجاد وحدت ملی است، کوشش فراوانی مبذول فرمودید.

امید که در این دوره نیز که ملت بزرگ ایران به تدبیر و امید بیشتر حضرتعالی دل بسته است، با یاری خداوند یکتا و بی‌همتا، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، روسای سایر قوا و هیات محترم وزیران و سایر دست‌اندرکاران کشور، بتوانید گام‌های بلندتری در راه جذب سرمایه‌های مادی و معنوی همه‌ی ملل و اقوام ایرانی، در راستای استقرار قانون، مبارزه با فساد، پیشرفت وآبادانی کشور، آسایش گیتوی و آرامش مینوی هم‌میهنان ارجمند و برقرای صلح جهانی، به پیروزی‌های بزرگتری نایل گردید.

با پیشکش بهترین درود و سپاس

رییس انجمن موبدان تهران

موبد دکتر اردشیر خورشیدیان

رونوشت: جناب آقای حجت‌الاسلام علی یونسی، دستیار ویژه ریاست‌جمهوری در امور اقوام و پیروان ادیان الهی 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30