لوگو امرداد
گزارش تصویری (2)

پروژه‌ی فیلم کورش بزرگ کلید خورد

آیین رونمایی از کتاب کورش بزرگ و اعلام رسمی آغاز ساخت فیلم کورش بزرگ و سپاسداری از خانواده علی معلم در موزه سینما با باشندگی(:حضور) موبد اردشیر خورشیدیان فرنشین انجمن موبدان ، اهالی رسانه، گروهی از هنرمندان و سینماگران با اجرای داریوش ارجمند برگزار شد.
این آیین دیروز یکم خوردادماه 1396 در موزه‌ِ سینما برگزار شد.فرنشین انجمن موبدان تهران، علی نصیریان، کتایون ریاحی، مسعود جعفری جوزانی، اکبر عالمی و …. در این ایین به سخنرانی پرداختند.

25

26

28

29

داریوش ارجمند، بازیگر

30

علی نصیریان، بازیگر

31
فتح‌الله جعفری جوزانی پژوهشگر فیلم

27

32
آذر معماریان همسر روانشاد علی معلم

33

مسعود جعفری جوزانی، کارگردان فیلم

033

34

موبد اردشیر خورشیدیان، فرنشین انجمن موبدان ایران

034

35
پروفسور امین پژوهشگر شاهنامه

035

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه

38

036
اکبر عالمی کارگردان و استاد دانشگاه

37

کتایون ریاحی، بازیگر

037

امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی

39
سیروس ایراهیم زاده، بازیگر و صداپیشه

40

از راست: آناهیتا نعمتی و هنگامه حمیدزاده

41

42

43

44

45

46

فرتورها از سوده حاجی‌کرم است.
1362

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

8 پاسخ

  1. درود بر کسانیکه ارزش شیوه و آیین انسانیت کورش بزرگ را به جهانیان آنطور که شایسته است نشان میدهند در این پروژه سنگین جهانی

  2. با سلام و تشکر از زحمت ارسال روزانۀ خبرنامه در عکسها عکسی از استاد محترم خانم ژالۀ آموزگار دیدم. آیا ایشان نظارتی بر نگارش فیلم نامه داشته اند؟

  3. بادرود.
    چندسال متوالی هست که میگویند و ما داریم حسرت این مجموعه رامیکشیم حالا هم چون خارجیا پیش قدم شدن ما دست بکارشدیم بازم شکراهورا را که این فرخنده اتفاق افتاد

  4. بی صبرانه چشم به راهه تماشای این فیلم که بدون تردید وزین و فاخر هم خواهد بود هستم، همه ی دوستداران کورش چشم به راه هستند.

  5. همه بشرند . اما گروهی اندکی انسانند (کورش بزرگ )درود به کوروش بزرگ وهمه شمادوست داران تاریخ فرهنگ تمدن آیین سراسر مهر دوستی خرد ورزایرانی باری دوستان بزرگوار کورش بزرگ شور بختانه در کشور خود غریب ناشناخته است کودکان مردان زنان این سرزمین کهن شاید نام کورش را شنیده باشند ولی از بزرگی دادگری مهربانی مردانگی شجاعت وایدهای سرشار از میهن پرستی یکتا پرستی انسان دوستی وپندار نیک این بزرگ مرد ایرانی بسیار ناچیز می دانند ولی جهانیان کوروش بزرگ را یک پیامبر ایرانی می شناسند و در این خصوص کتابهای فراوانی نوشته اند ومسیحیان یهودیان و…از دادگری مهربانی کورش بزرگ آن چنان که در کتابهای دینی شان آمده به پیامبری این دردانه تاریخ بشرایمان دارند و به آن افتخار میکنند ولی ما در این زمینه بسیار بسیار کوتاهی نموده ایم باشد که به یاری یزدان پاک وکمک وهمیاری همه شما میهن پرستان هرچه زودتر این فیلم ساخته شود. باسپاس از همه شما دوست داران تاریخ تمدن پر افتخار این سرزمین سپند در ضمن شماره حسابی برای همیاری فیلم کورش بزرگ در سایت بگذارید تا هم میهنان ازایران و سراسر جهان کمک های خود را در این خصوص واریز نمایند . باسپاس فراوان ازسایت وزین امردادکه پاسدار فرهنگ تاریخ تمدن ایران است سرای سعادت از اینها به پاست ز افکار و گفتار و رفتار راست .

  6. با درود و مهر
    امیدوارم این فیلم بتواند گوشه ای از کردار پاک کورش بزرگ را به نمایش بگذارد.
    درود بر کورش بزرگ درود بر همه ایرانیان راستین درود بر ایران دوستان کورش دوستان انسان دوستان

  7. با درود و سپاس فراوان از همه هنرمندان که باشندگی کردند در پروژه کورش بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09