لوگو امرداد

سیمرغ، چشم‌به‌راه جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه

jashnvareنمایشگاهی از 57 عکس‌ برگزیده‌ی نخستین جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه، پس از برگزاری در آرامگاه فردوسی و گالری  « The jamjar » دبی، این‌بار در گالری سیمرغ تهران برپا می‌شود.

این نمایشگاه از آدینه، پنجم خوردادماه تا 11 خوردادماه 1396 خورشیدی از ساعت 16 تا 20 با باشندگی چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود. روز نخست نمایشگاه با اجرای نقالی و شاهنامه‌خوانی طاهره بهرامی و سیندخت ابدالی همراه خواهد بود. همچنین در دیگر روزهای برپایی نمایشگاه، پریا ماوندی، فهیمه باروتچی و گروه سفیران صلح و دوستی به اجرای برنامه می‌پردازند.

دوست‌داران برای بازدید از نمایشگاه جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه می‌توانند در روزهای برپایی نمایشگاه، به نشانی خیابان شریعتی، میدان کتابی، خیابان جلفا، نبش سیمرغ غربی، بالاتر از فرهنگسرای ارسباران، ساختمان کیان، واحد 3، گالری سیمرغ بروند.

جشنواره‌ی ملی عکس شاهنامه هر دوسال یکبار از سوی باشگاه شاهنامه‌پژوهان، هفته‌نامه‌ی امرداد و باشگاه نقالان برگزار می‌شود. در نخستین سال برگزاری پس از فراخوان، بیش از 1000 عکس به دبیرخانه جشنواره رسید که هیات داوران 57 عکس را از این میان برگزیدند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09