لوگو امرداد
انجمن زرتشتیان تهران تصویب کرد:

خانه‌ی بختیان به فروش می‌رسد

1هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران در هفتاد و دومین نشست هفتگی خود تصویب کرد که خانه‌ی بختیان به فروش برسد.

در این نشست که دوشنبه، هشتم خوردادماه ۱۳۹۶ خورشیدی برگزار شد هیات‌مدیره‌ی انجمن مصوب کرد تا بنا به درخواست دیگر مالکان ساختمانی که یک واحد آن (معروف به بختیان) به انجمن واگذار شده است، در صورت تایید مجمع همگانی حق‌السهم انجمن فروخته شود و با مبلغ دریافتی ملکی جایگزین خریداری شود تا بنابر نیت‌نامه درآمدهای آن هزینه شود. همچنین مقرر شد تا کمیسیون موقوفات پیش از طرح موضوع در مجمع، توافق کتبی دیگر مالکان را دریافت نماید.

گفتنی است خانه‌ی بختیان یکی از واحدهای ساختمانی انجمن زرتشتیان تهران است که از سوی یکی از همکیشان به انجمن پیشکش شده بود و پیش از این بنا بود این واحد از نو ساخته شود. اما پس از آن، دیگر مالکان این ساختمان تصمیم به فروش ساختمان گرفتند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

6 پاسخ

  1. 1- شایسته است اسناد نیت نامه این ملک و اموال دیگر منتشر شود و همه از آن مطلع باشند و تنها کسان محدود به آن دسترسی نداشته باشند 2- آیا انجمن آیین نامه معاملات هم دارد؟ مثلاً کارشناس رسمی روی ملک قیمت خواهد گذاشت؟ 3- بسیار مناسب خواهد بود که ترتیب مدیریت پول حاصل از معامله تا عمل به نیت نامه هم روشن و قابل راستی آزمایی بشود تا مثلا بعد از فروش ملک با سناریویی نظیر مورد زیر مواجه نباشیم و جواب روشنی هم دریافت نشود «حالا که انجمن برای فلان کار کمبود منابع داشت فعلاً پول حاصل از این معامله را به آن مصرف رسانیدم و به امید خدا بعداً جایگزین می کنیم.”

  2. اینکه به جای ملک، ملک دیگری خریده شود بهانه است.
    طبق معمول پولش را میگیرند و خرج کارهای دیگر میکنند.
    اصلا یک وضعیه.اگر به اموال و داراییهای انجمن نگاه کنیم، میبینیم که به جای اضافه شدن داره آب میره. ظاهرا دستی تو کاره که زرتشتیان را از دارایی ساقط کنه. اسن هم در ادامه همون رواله. رئیس انجمن و نماینده مون هم پیگیر این قضیه. خسته نباشید

  3. ملک به چه درد میخوره؟ انجمن خرج داره. انجمنی ها نگران نیت نامه نیستند. چرا ما باشیم؟ اتفاقا تا مسکن در رکود است، چند تا ملک دیگر را هم زیر قیمت نقد کنیم. دست انجمنی ها درد نکند.

  4. تا دیروز میخواستند سپرده باطل کنند الان هم میخواهند در این رکود مسکن املاک انجمن را بفروشند فکر کنم اگر به همین منوال پیش بریم تا اخر این دوره چیزی واسه انجمن باقی نمونده باشه به این میگن مدیریت در حد عالی ممنون دکتر خسرویانی و تشکر مهندس نمیرانیان

  5. نیت وقف کننده مردم اند.بفروشید خرج مردم کنید.انجمن یزد هم دوباره کلی خرج داره میکنه مثلا ارامگاه را پیاده رو سازی کنه!! الانم در بخش قدیمی ارامگاه یزد مشغولند.نکند میخواهند ارامگاه یزد را هم بلیطی کنند.هیچ جای دیگر دیده اید چنین خرجی بکنند؟؟خرج زنده ها بکنید وبا این دستکاری ها کمتر دنبال کسب تمجید مردم باشید.مهم مردم اند و زندگی شان نه مسیر تردد قبور که مکان سنتی را شبیه مکان های اسلامی میکند و قبور محصور آنان.بدون نظزخواهی باز یک عمل دیگر از انجمن یزد

  6. تا جاییکه حافظه من یاری می دهد، آخرین ملکی که انجمن موفق شد از مجمع مجوز فروشش را بگیرد هم قرار بود به جایش ملک جایگزین خریداری شود ولی جناب سرهنگ فرمودند فعلا خرج می کنیم بعدا به جایش ملک میخریم که هنوز اتفاقی رخ نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29