لوگو امرداد
از ۲۴ تا ۲۸ امرداد برپا می‌شود

جشنواره‌‌ای پر از اسباب‌بازی و عروسک‌های بومی

IMG14213356روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری از معرفی دستاوردهای بومی در جشنواره اسباب‌بازی خبر داد.
دبیر سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: هدف اصلی این رویداد توجه به نیازهای فرهنگی و آموزشی خانواده‌ها و پشتیبانیی از ایده‌های نو و معرفی دستاوردهای بومی این هنر است.
مناف یحیی‌پور  افزود: امسال غرفه‌ای برای آن دسته از مخاطبان آماده شده است که آشنایی کافی با کاربردهای آموزشی – روانی اسباب‌بازی ندارند. کارشناسان در بخش مشاوره به آن‌ها کاربردهای بازی و اسباب‌بازی را به‌صورت رایگان توضیح خواهند داد. از سوی دیگر، غرفه‌هایی برای آموزش ساخت اسباب‌بازی با وسایل ساده فراهم خواهد شد و کودکان و بزرگسالان درکنار بهره‌مندی از امکان آموزش می‌توانند اسباب‌بازی‌های خود را به منزل ببرند. همچنین اجرای طرح پشتیبانی از اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های بومی که از سوی زنان روستایی تولید شده‌اند، از دیگر برنامه‌های سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی خواهد بود.
یحیی‌پور ضمن ابراز خرسندی از معرفی اسباب‌بازی‌های بومی خراسان و هرمزگان در جشنواره، به حضور مربیان توانمند کانون با دست‌سازه‌های خود در این رویداد اشاره کرد و افزود: در استان‌های مختلف ایران مربیان توانمند کانون اقدام به تولید عروسک و اسباب‌بازی می‌کنند. بسیار خرسندیم که این مربیان نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.
در ادامه این نشست که نمایندگان سازمان‌های گوناگون در آن شرکت داشتند، دبیران کمیته‌های امور نمایشگاهی، داوری، علمی و بازی‌های ایرانی به ارایه گزارشی از برنامه‌های خود پرداختند.
سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۴ تا ۲۸ امرداد ۱۳۹۶ پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09