لوگو امرداد
در راستای جهانی شدن شهر یزد؛

انجمن زرتشتیان یزد استخدام می‌کند

1

انجمن زرتشتیان یزد برای همکاری در آتشکده‌ی یزد و دخمه فراخوان استخدام داد.

انجمن زرتشتیان یزد با توجه به جهانی شدن شهر یزد و افزایش زمان فعالیت آتشکده و دخمه، شش تن نیروی کار زرتشتی استخدام می‌کند.

برپایه‌ی آگهی منتشر شده از سوی انجمن یزد، سه تن برای بلیت‌فروشی آتشکده و دخمه، یک تن برای نیروی نظافتی و خدماتی، یک تن برای آتشبندی آتش ورهرام، یک تن برای سرپرستی خدمات عمرانی استخدام می‌شوند.

طرح استخدام انجمن زرتشتیان یزد در راستای دو شیفتی شدن آتشکده و دخمه است.

زرتشتیان با دارا بودن این شرایط می‌توانند تا 17 شهریورماه 1396 خورشیدی، فرم پیوست را کامل کرده و به دبیرخانه انجمن زرتشتیان یزد یا به آدرس [email protected]  بفرستند.

این فایل را از اینجا بگیرید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. با توجه با نزدیکی پایان دوره اخیر انجمن به عنوان یک زرتشتی خواهان گزارش مالیه با صورت چاپ شده و توزیع در جامعه ام.اخلاق های محیط کاری شهری در انجمن یزد جایی ندارد.لطفا به حضور در انجمن برای مطالعه گزارش پیام ندهید.مطالبه واضح روشن است.اکنون با این سطح درآمد ادعای بی پولی دارند فردا بااین ازدیاد تایم کاری چه خواهند گفت.نکته بعدی اینکه در این فراخوان استخدام قراردادی درج می شد بهتر بود تا استخدام بدون حقوق بازنشستگی.با همین پول در اختیار انجمن به راحتی برای همکیشانی که چنین درخواست همکاری ازشان نموده اند می شود کارسازی کرد چون این درآمد از آن زرتشتیان است و حقشان نه اینکه برای چندرقاز چنین رفتاری نمود .

  2. یکسره شدن آتشکده برای بازدیدکنندگان بسیار عالی است، موفق باشید

  3. با درود . برای نظافتچی و نگهبانی و ……..فراخوان میدهند و جوری وانمود میکنند که انگار …….. چرا برای نصب دوربین هایی که رفت و امد همکیشان را کنترل میکند و از کجا و برای چی خدا میداند فراخوان ندادند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09