لوگو امرداد

تشکیل تیم بسکتبال به کوشش نیک‌اندیشان زرتشتی

1507219216zerنخستین برنامه‌ی تمرینی تیم بسکتبالی که به کوشش نیک‌اندیشان زرتشتی گردهم می‌آیند آدینه‌ی این هفته برگزار می‌شود و زرتشتیان دوست‌دار بسکتبال هنوز برای نام‌نویسی در این تیم زمان دارند.

این برنامه‌ی تمرینی آدینه، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۶ خورشیدی از ساعت ۱۹ در همایشگاه ورزشی فرهنگی مارکار تهران‌پارس آغاز می‌شود. بنابر گفته‌ی خدایار فریدونی، مدیر گروه خیراندیشان و سرپرست این تیم، بازیکنان برای باشندگی در تمرین فردا باید رونوشت شناسنامه، رونوشت و اصل بیمه‌ی ورزشی و دو قطعه عکس ۳*۴ را با خود به همراه ببرند.

همچنین کسانی که خواستار نام‌نویسی در این تیم هستند برای هماهنگی می‌توانند با خدایار فریدونی به شماره‌ی ۰۹۱۲۱۵۹۴۷۸۰ تماس بگیرند.

در همین راستا خدایار فریدونی در گفت‌وگو با «امرداد» آرمان از تشکیل این تیم را این‌گونه بیان کرد: «نوجوانان زرتشتی با ورزش به آمادگی جسمانی و تندرستی می‌رسند و با آموزش نظم در گروه کمتر از کار و درس جا می‌مانند. ورزش گروهی با ایجاد هماهنگی نوجوانان را برای کارهای گروهی آماده و اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش می‌دهد و از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.»

وی که پیش از این تیم بسکتبال یسنا را تشکیل داده و با چالش‌هایی روبه‌رو شده بود گفت:«سه سال پیش با تشکیل تیم دختران و پسران یسنا، سرپرستی و مربی‌گری تیم را بر دوش گرفتم که با یک ماه تمرین در پیکارهای داخلی هازمان زرتشتی به مقام نیزرسیدیم ولی مشکلات مالی برای اجاره‌ی زمین مارکار و نبود پشتیبانی، گروه را پراکنده کرد.»

فریدونی در پایان با سپاس‌داری از گروه خیراندیشان از پشتیبانی آن‌ها گفت: «گروه خیراندیشان همه‌ی هزینه‌ها‌ی نام‌نویسی، محل تمرین و پوشاک ورزشی را بر دوش گرفته و بازیکنان برای نام‌نویسی پرداختی ندارند.»

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30