لوگو امرداد

مدیر دبستان دینیاری یزد جایگزین شد

 1507724978ramtin salamatiمدیریت دبستان پسرانه‌ی دینیاری از چهارم مهرماه 1396 خورشیدی دگرگون شد.

رامتین سلامتی، مدیریت جدید دبستان دینیاری، جایگزین مینا خاوریان، مدیریت پیشین این آموزشگاه شد. این مدیر زرتشتی، زاده‌ی 1363 خورشیدی، دانش آموخته‌ی کارشناسی مدیریت و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی است. او 9 سال پیشینه‌ی خدمت در آموزش و پرورش دارد و یک سال در دبستان رستمی و هشت سال در دبستان دینیاری آموزگار بوده است.

سلامتی در گفت‌وگو با «امرداد» از برنامه‌ی این دبستان در سال تحصیلی 97-1396 گفت: «در سال تحصیلی پیش رو، پنجشنبه‌ها کلاس‌هایی چون نجوم، کامپیوتر، مهارت‌های زندگی و تست‌زنی برگزار می‌کنیم و همچون سال‌های پیشین برنامه‌‌ی صبحانه در دبستان را اجرا می‌کنیم.»

مدیریت آموزشگاه دینیاری از همکاری «فریبا غیبی» که پیشینه‌ی زیادی در آموزش و پرورش دارد به عنوان آموزگار جدید برای پایه‌ی ششم این دبستان گفت و یادآور شد انتخابات انجمن اولیا و مربیان در سال جدید یکشنبه 23 مهرماه برگزار می‌شود.

گفتنی است دبستان پسرانه‌ی دینیاری از سال 1295 خورشیدی بنیان شده است. به گفته‌ی رامتین سلامتی، اکنون 70 تن دانش‌آموز زرتشتی در این آموزشگاه درس می‌خوانند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. باسپاس ازهمه مربيا ن ومديرمحترم دبستان دينياري وسپاس فراوان ازفرحناز خانم.خيلي تعريف ايشان راشنيده بوديم .

  2. شب بخیر خسته نباشید و خدا قوت به هر کس که واسه جامعه زحمت میکشه.خانم خاوریان خوب بودن و اقای سلامتی هم واقعا عالی هستن واسه دبستان دینیاری.موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29