لوگو امرداد
نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران

بلاتکلیفی هموندان جدید موقوفه‌ی گیو

anjoman4نشست هشتاد و هفتم انجمن زرتشتیان تهران به وضعیت هموندان جدید موقوفه‌ی گیو پرداخت.

در این نشست فرخزاد اردشیریان و جمشید غریبشاهی دو تن از هموندان جدید موقوفه‌ی گیو درباره‌ی وضعیت بلاتکلیف خود در این موقوفه سخن گفتند.

اردشیریان به عنوان نخستین سخنران درباره‌ی وضعیت هموندان جدید گفت: «در حدود یک ماه و نیم پیش مصوبه‌ی هموندان جدید موقوفه‌ی گیو گرفته شد اما به دلایلی نامه‌‌‌ی مورد نیاز برای آغاز کار آماده نشد. دو روز قبل از دبیرخانه‌ی انجمن تماس گرفتند و گفتند که نامه آماده شده و رونوشتی از نامه هم به ما زده شد. نامه‌ای که آماده شده به بنیاد گیو نوشته شده است، در صورتی که براساس اطلاعی که از اداره‌ی اوقاف شرق تهران به دست آوردیم گفته شده انجمن باید سه نفر جدید را به اداره اوقاف معرفی کند سپس اداره‌ی اوقاف به بنیاد گیو نامه‌نگاری کند.»

اردشیریان در ادامه افزود تاکنون چندین تن از اهالی رستم‌باغ به او اعتراض کردند که چرا هموندان جدید موقوفه پیگیر کارها نیستند. او در ادامه گفت تا زمانی که حکمی دریافت نکنند نمی‌توانند کاری انجام دهند.

مورد دیگری که اردشیریان به آن اشاره کرد بحث بررسی وقف‌نامه از سوی سرتیپی وکیل موقوفه‌ی گیو است. او درباره‌ی این موضوع گفت: «سرتیپی به ماموریت یک ماهه رفته و پس از بازگشت باید وقف‌نامه را بخواند و ممکن است مشکلی در آن پیدا کند. بهتر است گفته شود که نمی‌خواهیم موقوفه را تحویل دهیم.»

فرخزاد اردشیریان افزود نامه‌ی خسرویانی، پشتونی و آتشبند بر روی پرونده‌ی موقوفه‌ی گیو وجود دارد که طبق تایید انجمن به اداره‌ی اوقاف شرق تهران فرستاده شده و پس از یک هفته اسفندیار اختیاری نامه‌ای داده و در آن اعلام کرده که با توجه به اهمیت موضوع حکم‌ها سریع‌تر صادر شود.

جمشید غریبشاهی یکی دیگر از هموندان جدید موقوفه‌ی گیو گفت: «نامه‌ای که به ما داده شده را به سرتیپی وکیل موقوفه دادم و او گفت یک ماه در سفر خواهد بود سپس آن را بررسی می‌کند، به نظر می‌رسد نامه سرکاری باشد.»

تاج گوهر خداداد کوچکی (خادم) درباره‌ی شیوه‌ی آغاز به کار هموندان جدید گفت: «باید با روال گذشته کار پیش برود، درگذشته نیاز به تایید وکیل نبود و نامه‌ی هموندان جدید به اوقاف داده می‌شد.»

اردشیریان نیز افزود فردی در اداره‌ی اوقاف شرق تهران به او گفته در دفعات گذشته نامه از انجمن به اداره‌ی اوقاف ارسال شده است و این نامه در پرونده‌ی موقوفه‌ی گیو وجود دارد.

رستم خسرویانی در پاسخ به گفته‌های مطرح شده گفت: «موقوفه‌ی گیو کاملا مجزاست و مسائل آن به انجمن ارتباطی ندارد. نامه می‌بایست از هیات امنای گیو به اداره‌ی اوقاف فرستاده شود. پیش از این هیات امنا وجود نداشت و پس از تذکر اداره‌ی اوقاف هیات امنا را تشکیل دادیم.»

اردشیریان درخواست داد تا نامه‌ای از انجمن به اداره‌ی اوقاف داده شود و هموندان جدید موقوفه به این اداره معرفی شوند. اما خسرویانی بر این باور است که هیات امنای گیو می‌بایست به اداره‌ی اوقاف نامه بدهد.

اردشیریان در ادامه نامه‌ی صادر شده از سوی انجمن به موقوفه‌ی گیو را خواند:

«هیات امنای موقوفه‌ی ارباب رستم گیو، با درود. خواهشمند است سه نفر از آقایان انتخاب شده توسط هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران را به هیات امنای موقوفه‌ی ارباب رستم گیو معرفی می‌نماید تا پس از انطابق با اصول وقفنامه و تایید آن،‌ اقدامات لازمه را مبذول فرمایید.»

نشست هیات امنای موقوفه‌ی روزهای یکشنبه تشکیل می‌شود. از این‌رو تصمیم بر این شد تا سه هموند جدید موقوفه در نشست شرکت کنند و اگر به نتیجه نرسیدند بار دیگر در نشست آینده‌ی انجمن شرکت کنند.

مصوبات کمیسیون فرهنگی:

  • کارکرد موبدان نگهبان آتش در شهریورماه ۱۳۹۶ به مبلغ ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال مورد تایید است.
  • کارکرد منشی خانه‌ی فرهنگ و هنر در شهریورماه ۱۳۹۶ به مدت ۹۰ ساعت مورد تایید است.

گزارش: کانون دانشجویان زرتشتی در نامه‌ای درخواست استفاده از آشپزخانه آدریان تهران را برای برگزاری گهنبار چهره‌ی ایاسرم‌گاه در تالار لعل نوذر دارد.

سیم‌کشی برای نصب اسپلیت در تالار یشت‌خانه‌ی آدریان تهران که مصوبه‌ی ۷۰۰ هزار تومانی داشت با مبلغ ۶۵۰ هزار تومان انجام شده است.

مصوبات کمیسیون خدمات:

  • با درخواست کانون دانشجویان زرتشتی مبنی بر در اختیار داشتن مارکار تهران‌پارس در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۳۹۶ جهت برگزاری پیک‌نیک دانشجویان زرتشتی موافقت به عمل آمد.
  • با پرداخت مبلغ ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جهت خرید ۱۰ هزار عدد کلاه دینی یک‌بار مصرف جهت مراسم‌های دینی تالار پذیرایی و ۵۰۰ عدد روبالشی یک بار مصرف جهت درمانگاه یگانگی موافقت شد.
  • با صورت‌هزینه‌های آرامگاه در شهریورماه ۱۳۹۶ به مبلغ ۱۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال
  • با مبلغ هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در وجه داروخانه داریوش بابت هزینه‌های درمانگاه یگانگی موافقت شد.
  • درخواست آگهی مناقصه در روزنامه همشهری برای تعیین پیمان‌کار و نصاب سنگ قبر آرامگاه قصرفیروزه
  • با درخواست کانون دانشجویان زرتشتی مبنی بر در اختیار داشتن تالار خسروی در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۳۹۶ برای معرفی دانشجویان تازه راه‌یافته به دانشگاه موافقت شد.

مصوبات کمیسیون مالی:

  • مخارج مربوط به برس‌زنی زمین چمن آدریان بزرگ به مبلغ ۱۸ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال
  • هزینه‌های مربوط به بندکشی پنجره تالار مهربانو خانه‌ی فرهنگ و هنر به مبلغ سه میلیون و ۳۷۵ هزار ریال
  • کارکرد امردادماه ۱۳۹۶ منشی خانه‌ی فرهنگ و هنر به مدت ۹۵ ساعت به مبلغ پنج میلیون و ۷۰۰ هزار ریال
  • کارکرد راهنمای گردشگری در شهریورماه ۱۳۹۶ به مدت ۱۶۱ ساعت به مبلغ ۹ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال
  • هزینه‌های امردادماه ۱۳۹۶ مهدکودک پرورش به مبلغ ۹ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۲۶۱ ریال
  • هزینه‌ی سفید نمودن دیگ‌های موجود در آرامگاه قصرفیروزه به مبلغ ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال
  • هزینه‌های مربوط به اسفندماه ۱۳۹۵ تا خوردادماه ۱۳۹۶ باغ اوسون به مبلغ ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال
  • پرداخت به یکی از مددجویان انجمن به مبلغ پنج میلیون ریال
  • خرید دارو از داروخانه داریوش به مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال
  • خرید لوازم مربوط به درمانگاه یگانگی از دوم تا ۳۱ امردادماه ۱۳۹۶ به مبلغ ۲۸ میلیون و ۳۲۴ هزار ریال
  • خرید لوازم مربوط به درمانگاه یگانگی از تاریخ ششم خوردادماه تا ۲۹ امردادماه ۱۳۹۶ به مبلغ ۲۰ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۴۰ ریال
  • هزینه‌ی مربوط به خرید شیرینی و حمل آن به مدارس شش‌گانه‌ی انجمن به مبلغ چهار میلیون و ۳۱۰ هزار و ۹۲۰ ریال
  • کارکرد دندان‌پزشکان درمانگاه یگانگی در امردادماه ۱۳۹۶ به مبلغ ۲۶۷ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال که سهم انجمن ۱۶۰ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال و سهم دندان‌پزشکان ۱۰۷ میلیون و ۱۶ هزار ریال پس از کسر هزینه‌ی لابراتوار پرداخت می‌شود.

مصوبات کمیسیون روابط عمومی و مددکاری:

  • کمک هزینه سه میلیون ریالی برای به کارگیری پرستار به مدت یک‌سال برای یکی از همکیشان در سرای سالمندان
  • تخفیف ۵۰ درصدی سرویس برای یک دانش‌آموز

فرهاد کاویانی از هموندان انجمن پرسش کرد که آیا این کمیسیون در زمینه‌ی معتادان نیز فعالیت دارد یا خیر

خادم در پاسخ گفت در آینده بازدیدی از خانواده‌ای خواهد داشت که دارای معتاد است.

مصوبات کمیسیون موقوفات:

  • مصوب شد یکی از واحدهای جنب تالار پذیرایی، طبقه‌ی نخست از تاریخ یکم آبان‌ماه ۱۳۹۶ تا یکم آبان‌ماه ۱۳۹۷ اجاره داده شود.
  • تعدیل اجاره یکی از واحدهای ساختمان سپهری از تاریخ ۱۵ خوردادماه ۱۳۹۶ تا ۱۵ خوردادماه ۱۳۹۷
  • مصوب شد محوطه‌ی واقع در میدان مارکار یزد، جهت پرورش گل و گیاه به مدت ۱۰ سال اجاره داده شود. در دو مرحله پنج ساله این امر صورت می‌پذیرد. کلیه هزینه‌ها اعم از بازسازی، اخذ مجوزات لازم و اخذ انشعابات بر عهده‌ی مشتری است. در پنج سال دوم با حفظ اولویت و نرخ روز از سوی هیات‌مدیره‌ی وقت اجاره بها تعیین می‌شود.

فرنشین انجمن درباره‌ی این مصوبه گفت: «فرد مستاجر طرح کار را فرستاده است و در مرحله‌ی نخست آن‌جا را بازسازی می‌کند. همچنین کارآفرینی و کار فرهنگی انجام می‌شود، او گل‌های زینتی پرورش می‌دهد که آموزش‌هایی نیز در این زمینه دارد.»

خسرویانی افزود این زمین دارای چاه آب مشترک با پردیس مارکار است و از آب آن‌جا استفاده خواهد کرد.

فرشاد خورشیدیان بازرس انجمن تذکر داد تا نسبت به قرارداد آن کار کارشناسی صورت بگیرد چون ممکن است استفاده‌ی غیرمجاز نیز صورت بگیرد. خسرویانی در پاسخ گفت قرارداد به رویت تمامی هموندان هیات مدیره خواهد رسید.

گزارش ساختمان کیخسروی و خرمن گیو:

بهمن تیمساری فرنشین کمیسیون ساختمان که مسوولیت پیگیری امور مربوط به ساخت ساختمان‌های خرمن گیو و کیخسروی را بر دوش دارد گزارشی را درباره‌ی مراحل کار ارایه داد.

او درباره‌ی ساختمان کیخسروی گفت: «مهندس ناظر این ساختمان کار را از سر گرفته است. به خاطر تمامی کارهایی که تاکنون انجام داده و یا در آینده انجام خواهد داد مبلغی را برای او در نظر گرفته‌ایم. این مبلغ خیلی کمتر از مقداری است که می‌بایست به مهندس ناظر دیگری پرداخت می‌کردیم. او به صورت خیراندیشی کارها را انجام می‌دهد اما مبلغی را به عنوان قدردانی به او پرداخت می‌کنیم.»

تیمساری افزود با توجه به افزایش قیمت‌ها، کار کردن کمی سخت شده و امیدواریم تا بتوانیم کارها را به خوبی پیش ببریم.

تیمساری درباره‌ی خانه‌ی خرمن گیو نیز گفت: «دل‌نگرانی مهندس ناظر از خانه‌های اطراف این ساختمان است، از سوی دیگر خاک‌برداری نیز دشوار است. به همین دلیل تخریب ساختمان کمی سخت است.»

استفاده از تلفن همراه در نشست‌های انجمن آری، خیر؟

یکی از مواردی که همواره در نشست‌های انجمن به چشم می‌خورد استفاده‌ی هموندان از تلفن همراه در هنگام برگزاری نشست انجمن و تصویب مصوبات است.

فرامرز پوررستمی در پایان نشست انجمن نکاتی را درباره‌ی این مورد گفت: «در هنگام نشست، بسیاری از هموندان از گوشی همراه خود استفاده می‌کنند، اگر مشکل حقوقی درباره‌ی آوردن نام افرادی که از گوشی خود استفاده می‌کنند نباشد، نام آن‌ها را خواهم آورد. به عنوان هموندی از انجمن می‌توانم درباره‌ی این موضوع بنویسم و اگر مورد خلافی بود حق شکایت وجود دارد. برخی از هموندان انجمن اصلا توجهی به روند مصوبات ندارند و امیدوارم این رویه اصلاح شود. به نظر می‌رسد گروهی برای کارهای انجمنی عضو نشده‌اند. بهتر بحث‌هایی که درباره‌ی آینده هست بیشتر شود. پیشنهاد من این است تا در هر نشست بحث‌هایی درباره‌ی موضوعات مختلف انجام شود.»

فرشاد فرهی‌فر درباره‌ی گفته‌های پوررستمی گفت: «یکی از کسانی که از گوشی در هنگام نشست انجمن استفاده می‌کند من هستم. حواس من به نشست هست و زمانی که با گوشی کار می‌کنم به نشست توجه می‌کنم. استفاده از گوشی باعث می‌شود تا تمرکز بیشتری نسبت به نشست و مصوبات داشته باشم. پیشنهاد من این است که اگر قصد نوشتن مطلبی در این زمینه را دارید خود را به جای طرف مقابل بگذارید چون همیشه با دیدن برداشت‌ درست به دست نمی‌آید.»

پوررستمی در پاسخ او گفت بسیاری از کسانی که از گوشی استفاده می‌کنند برای تمرکز کردن نیست. برای نمونه می‌توان در نشست آینده از کسانی که از گوشی خود استفاده می‌کنند درباره‌ی مصوبات پرسید. این‌گونه مشخص می‌شود که‌ آیا توجهی نسبت به مصوبات دارند یا خیر.

منوچهر باستانی یکی از هموندی بود که درباره‌ی گفته‌های پوررستمی مطالبی را گفت: «به نظر می‌رسد منظور آقای پوررستمی من باشم چون در نشست قبلی نیز اسم من را آورد. قضاوت کردن بدون اینکه خیلی چیزها را بدانیم کار ساده‌ای شده است. لازم نیست اگر کسی از من پرسید که به کدام مصوبه چه رایی داده‌ام جواب بدهم. زمانی که وارد انجمن شدیم قسمی خوردیم و اگر به این قسم پایبند نباشیم درست نیست تا در انجمن بمانیم.»

پوررستمی در پاسخ او گفت اگر کسی در هنگام گفت‌وگو به چهره او نگاه نکند باعث ناراحتی‌اش می‌شود.

باستانی در پاسخ گفت او نیز تمایل دارد در هنگام گفت‌وگو به چهره‌ی افراد نگاه نکند.

جشمید گشتاسبی نیز در این‌باره گفت که هموندان انجمن درگیری‌های بسیاری دارند و پیشنهاد می‌تواند این باشد که در هنگام نشست از گوشی استفاده نشود.

رستم خسرویانی در پاسخ به گفته‌های پوررستمی افزود اگر دستور دهد تا استفاده از گوشی در هنگام نشست انجمن ممنوع شود به دیکتاتوری متهم می‌شود.

حاشیه:

فرهاد کاویانی از کمیسیون روابط عمومی انجمن خواست تا خبرهای مربوط به انجمن زرتشتیان تهران را در تارنمای این انجمن پوشش دهد چون ممکن است تارنماهای دیگر اخبار غلط منتشر کنند.

نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران ۱۷ مهرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز و در ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه بدون غایب غیرعلنی شد.  

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

18 پاسخ

  1. با درود اي كاش يه بودجه اي هم به پذيرشگاه پارسايي تعلق بگيره تا لااقل مايحتاج اوليه (كولر ملحافه يكبار مصرف يا پارچه اي تميز مواد بهداشتي و……)را خريداري كنند.
    واقعا وضعيت كثيف و نا مرتبي داره.ممنون

  2. این قضیه اجاره زمین مارکار برای گلکاری را از چند کانال شنیده ام با اجاره پنج هزارتومان ماهیانه… آیا این خبر درست است؟ چون در خبر شما مبلغ اجاره را نیاورده اید. اگر شایعه است بگویید چون چطور ممکن است یک زمین که خیلی هم بزرگ است ماهی پنج هزار تومان برای پنج سال انجمن زرتشتیان اجاره بدهد؟

  3. با درود. در مورد این نشست انجمن یعنی نشست 87 ، بسیار سخن می توان گفت که ممکن است از خود این خبر هم بیشتر شود.
    اما چون در حوصله و گنجایش دیدگاه نویسی نیست، به برخی از آنها اشاره می کنم.
    درمورد نامه ی انجمن برای موقوفه ی گیو، رییس هیات مدیره نامه ای نوشته که خطاب به هیات مدیره ی موقوفه است که دیگر ماموریت شان با پایان رسیده است و هر لحظه چشم انتظار آعاز فعالیت های اعضای جدید هستند. اما رییس انجمن تهران می گوید باید ابتدا وکیل موقوفه که وکیل انجمن هم هست، باید آنرا تایید کند. وکیل هم که فعلا در سفر است. اما پرسش اینست که چرا به وکیل نگفته اند خودش مفاد نامه را بنویسد که نکات حقوقی و قانونی در آن رعایت شدا باشد. چون هم وکیل انجمن است و هم وکیل موقوفه ی گیو.
    از این گذشته تاریخ نامه را من دیدم. نامه به تازگی یعنی دو یا سه روز پیش از این نشست نوشته شده است و رییس هیات مدیره انجمن تهران هم توضیح نداد که دلیل فاصله ی زیاد میان انتخاب شدن افراد و نوشتن نامه چه بوده است؟
    به این ترتیب آیا به آقای غریبشاهی حق نمی دهید که بگوید این نامه برای "سرکار گذاشتن" آنهاست؟
    اگر به متن نامه هم دقت کنید، در می یابید که در این نامه سه خطی چنداشتباه نگارشی وجود دارد. ابهام در نگارش هم دیگر اشکالی است که در این نامه ی سه خطی به چشم می خورد.
    یادداشت دارد به درازا می شک، پس بخش اول را به پایان می برم و امیدوارم در ادامه به موارد دیگری اشاره کنم.

  4. با درود. در بخش دوم یادداشت می خواهم به نکته دیگری اشاره کنم که به گمان من در آن ابهام وجود دارد. انجمن از یک طرف از هموندان می خواهد که در نشست های انجمن شرکت کنند و در کمیسیونها هم همکاری داشته باشند و انجمن را از دیدگاه های خود آگاه سازند. از سوی دیگر به تازگی نظم و ترتیب و نوبت دهی به کسانی که برای بیان دیدگاه یا پیشنهاد در نشست حضور می یابند به هم خورده است که ایندو باهم سازگاری ندارند و انجمن باید اجازه ی بیان کردن مطالب را به کسانی که ثبت نام کرده اند، بدهد تا دیگران هم تشویق شوند. البته در مورد شخص
    خودم ، هیچ گله و شکایتی ندارم و از لطف اعضای هیات رییسه و هموندان هیات مدیره ، سپاسگزارم. اما در مجموع انتظار می رود که هیات رییسه به آیین نامه ای که خود نوشته اند، وفادار باشند و موضوع اجازه دادن یا ندادن به داوطلبان سخنرانی را دقیق و طبق آیین نامه انجام دهند .
    این هم از بخش دوم یادداشت. تابعد چه پیش آید.

  5. با درود پس توجه داشته باشید از این به بعد همه رانندگان می توانند گوشی موبایل خود استفاده کنند چون موجب تمرکز بیشتر در رانندگی می شود و آمار تصادفات کاهش می یابد.

  6. جناب اقای دکتر خسرویانی شما هیچ زمان به دیکتاتوری متهم نخواهید شد .. خیلی هم خوشحال خواهید بود که همه هموندان از موبایل استفاده و احیانا بازی کنند تا شما به تنهایی به کارهایی حیاتی انجمن رسیدگی کنید.. !!!!!!!!!!!!!!!!

  7. باز هم جوابهای کارشناسی جناب اقای خسرویانی به دو هموند غیر هماهنگ با ایشان اگر این معرفی باید از سوی موقوفه گیو صورت بگیرد چرا شما سه نفراز طریق انجمن به اداره اوقاف معرفی شده اید اگر موقوفه گیو ارتباطی با انجمن ندارد مگر قحطی وکیل است که هم در انجمن و هم در موقوفه گیو از یک وکیل استفاده میشود تا ایشان برایمان تعیین تکلیف نمایند که وقتی مسافرت هستند کارهای جامعه باید یکماه معطل بماندو ای کاش نماینده محترم هنگام ارسال نامه به اداره اوقاف وقتی دیدند بجای 5 نفر نام سه نفر اعلام شده دلیل را پیگیری مینمودند و هزاران افسوس بدلیل رای ما همکیشان که به جوانان جهت تغییر در انجمن دادیم ولی در جلسات انجمن با گوشیهای خود درگیرند

  8. با درود. در بخش سوم، نخست به گزارش جناب بهمن تیمساری اشاره می کنم که بسیار خوب و مستدل بود. هشدارهایی دادند که اگر به آنها توجه شود، از نظر زمانی و مالی به نفع انجمن است. همچنین آقای فرهاد کاویانی هم در زمینه نوشتن خبر نشست ها در تارنما( سایت ) رسمی انجمن نکته ی سودمندی را یاداور شدند که امیدوارم به آن توجه و عمل شود.
    گرامی رییس هیات مدیره هم در مورد نارضایتی من از استفاده ی بیش از اندازه از موبایل، فرمودند اگر بگویم استفاده نکنند، به دیکتاتوری متهم می شوم. منظور من ممنوع کردن مطلق یا خاموش کردن تلفن های همراه نبوده و نیست. اما می شود سازوکاری را پیش بینی کرد. مثلن یک زمان 15 دقیقه ای را در میان نشست مشخص کنند به عنوان تنفس تا همه بتوانند از تلفنهای همراهشان استفاده کنند و اگر پیام ضروری یا کار فوری داشتند، پاسخ بدهند. واقعیت آنست که همه ی ما از این وسیله بهره می گیریم، اما بهتر است در نشست های رسمی حد و اندازه را رعایت کنیم.
    در مورد اینکه نگاه کردن به تلفن همراه و استفاده از ان، سبب تمرکز می شود هم عرض می کنم که ممکن است در مورد یک نفر درست باشد، ولی بدون شک عمومیت ندارد. اگر غیر از این بود باید درنشست های مهمی مثل هیات دولت یا سازمانهای بزرگ، استفاده از موبایل در نشست اجباری می شد، در حالی که این چنین نیست. دلیل این هموند مرا قانع نکرد، شما را نمی دانم که قانع کرده است یا نه؟
    به هر روی، من دیدگاهم را مطرح کردم و مشتاق شنیدن پاسخ هستم. به تاکید هم می گویم که به عنوان یک کنشگر( فعال) اجتماعی اهل قهر کردن و کنار کشیدن نیستم. چون همکیشان و انجمن را دوست دارم. اگر هم حرفی می زنم، نه از سر خودنمایی است و نه دشمنی. برای اینست که شاید اصلاحی صورت گیرد و کارها بهتر پیش برود. ایدون باد!

  9. با درود
    اگر سایت محترم امرداد وقف نامه موقوفه گیو و هئیت امنای رستم باغ را و یا انجمن در سایت انجمن به معرض نمایش بگزارند تا همه بتواند به وقف نامه واقف شوند سپاسگزار میشوم.
    با خواندن دقیق وقفنامه می توان به حقیقت پی برد.
    خواندن وقفنامه ایی در جلسه هئیت مدیره دلیل بر وقف نامه موقوفه گیو و هئیت امنای رستم باغ نمی باشد.

  10. با درود. بهدین فرامرز گرامی در همایش انجمن ها که ده دوازده ساعت به درازا میکشه کسی از تلفنش استفاده نمیکنه. پیداست که این هموندان سر جلسه میان خستگی هفتگی رو بیرون کنن پیامک های نا خوانده رو بخونن بعدش هم برن سوی رخت و خواب.

  11. هموندان انجمن در یک اقدام خود جوش، گروهی موبایل را کنار بگذارند و دو ساعت از وقت خودشان را خالصانه در اختیار جامعه قرار دهند این پیشنهاد را پذیرا باشید و از این نشست به احترام کسانی که منتظر بهینه شدن انجمن هستندخود جوش بدون دستور العل فقط از روی مسیولیت پذیری اقدام کنید سپاس

  12. با درود خدمت جناب کنشگر ف.پ تلفن اگر ضروری باشد در زمان آنتراکی که شما عنوان کردید دیگر ضروری نمی شود.ضمنا در مجلس نیز تلفنها روشن و استفاده میشود.
    شاید شخصی که از موبایل استفاده کرده و میکند در پی سرچ کردن موضوع ویا مطلبی است که از آن برای جلسه و جامعه استفاده بهینه شود. یا شاید با وجود بیماری یکی از نزدیکانش رسیدگی به امور جامعه را در اولویت قرار داده.
    خواهش میکنم زود قضاوت نکنید و بیش از اندازه از مته استفاه نشود .
    در انجمن تفت و توابع که جلسه تشکیل میشد تمام کارها را روی اصول ودرست انجام وبررسی می کردند؟
    مسلما دیکته نا نوشته اشتباه ندارد پس شما که همه جامعه را دوست دارید لطفا فقط از بدی اعضائیکه زمانی خودتان بجای آنان بودید نگوئید و از کارهای مثبتشان نیز جهت تشویق بیان کنید.سپاسگزار از تجربیاتی که در اختیار جامعه میگزارید برای بهتر شدن نکات منفی و ضعفها را عنوان میفرمائید.

  13. همکیش گرامی با تشکر از بیانات شما ولی ای کاش شما بجای یک مثبت اندیش یکی از از کارهای مثبت صورت گرفته در این دوره ازانجمن را با مثال میگفتید در ضمن انجمن ما و صحبتهای هموندان انقدر پیشرفته نمیباشد که نیاز به سرچ باشد چون کارهای حقوقی را که اقای سرتیپی انجام میدهند وریاست محترم هم همه را مجبور به پیروی از ایشان مینمایند دیگر دلیلی برای سرچ نمی ماند شاید بنده هم نکات منفی را میبینم که امیدوارم با راهنمایی شما به نکات مثبت انجمن هم واقف شویم

  14. با درو د خدمت همکیش مورخه 26 مهرماه 96 ساعت 8:24:36
    همینکه افرادیکه خودمان انتخاب کردیم زمانی از زندگی خود را در اختیار من و شما قرار داده اند و در جلسات حتی به موبایل خود ور میروند و یا همه بدنامیها را با جان و دل خریده اند جای قدر دانی دارد.
    حتی این نکات هم نظر شما را جلب نکرده است؟

  15. با سپاس از همکیشان گرامی وقتی افرادیکه در موقوفه گیو عملکردشان به نحوء ایده ال است بعد از چندین سال را عوض میکنند چه انتظاری از دیگر افراد دارید افرادی با کینه و اینکه چرا فلانی باید از من مطرح تر باشد تاکید بر تغییر در موقوفه کیو را دارند بدون اینکه منافع جامعه را بخواهند در خواست تغییر و تعویض افرادی را میکنند که از جان و دل برای جامعه زحمت میکشند.
    بقیه هم با درس گرفتن از همین مسئله دچار همین سرنوشت خواهند شد پس بهتر است حداقل مطالعه ای با موبایل خود داشته باشند بهر حال افرادی راجع به ایشان خوب و بد را خواهند گفت.

  16. وقت بخیر من نوعی که نمی توانم عضو انجمن شوم وبرای جامعه کاری کنم کاندید نمی شوم ومنت برسرجامعه نمی گذارم دیگری که میتواند عضو انجمن شود.

  17. با درود خدمت همکیش گرامی اول از همه ما به کاندیدا رای دادیم کاندیدا یعنی کسی که داوطلب برای خدمتی خود را در معرض رای دیگران میگذارد پس کسی که داوطلب شده نمیتواند هیگونه منتی برسر مردم جهت خدمتی که انجام میدهد بگذارد 2 هیچ نیازی نیست که کسی بد نامی رابه جان و دل بخرد اگرباتلاش و کوشش خود در پیشبرد اهداف جامعه قدم بردارند مانند ارباب رستم گیو و میرزا سروش لهراسب و غیره نامشان به نیکی در اذهان عموم همکیشان باقی خواهد ماند در ضمن بنده خواهش نمودم یکی از کارهای مثبت این دوره از انجمن را ذکر بفرمایید باتشکر

  18. از شما سایت محترم امرداد خواهشمندم وقفنامه موقوفه گیو را برای آگاهی جامعه برای اجرای آن در سایت قرار دهید البته اگر انجمن در اختیارتان قرار میدهد؟چون ابهاماتی درآن وجود دارد برای شفافیت و نحوء عملکرد انجمن این محبت را در حق جامعه انجام دهید.با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29