لوگو امرداد
نشست پایانی کارگاه بورس بررسی کرد

شیوه‌ی خرید و فروش در تالار مجازی

vida verahramiنشستِ پایانیِ همایش و کارگاه آشنایی با بورس و اوراق بهادار آدینه 19آبان‌ماه 1396 خورشیدی با سخنرانی دکتر ویدا ورهرامی، دکترای علوم اقتصاد برگزار شد.

بخشِ دوم کارگاه بورس، در زمینه‌ی آشنایی با تارنمای بورس اوراق بهادار تهران بود. باشندگان در این کارگاه عملی با بخش‌های گوناگون از تارنما‌ی بورس تهران به نشانی www.tse.ir با روند شاخص بازار و تالار مجازی بورس آشنا شدند.

همچنین با نگرش به داده‌های موجود در بخش نقدی بازار کالا، همه‌ی گفتار‌های بیان شده پیرامون تحلیل تکنیکال و بنیادی به گونه‌ای کاربردی در مورد سهم‌های گروه‌های کالایی گوناگون واکاوی شد. در این نشست شیوه‌ی خرید و فروش در تالار مجازی بورس نیز بررسی شد.

آشنایی با خدمات کارگزاری‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تفاوت آن با خرید و فروش بورس در تالار مجازی، بخش دیگر از کارگاه بورس بود.

دکتر ورهرامی به دانش‌آموختگان گروه‌های اقتصاد، حسابداری و مالی که خواستار استخدام در کارگزاری‌های بورس هستند، شرکت در آزمون «گواهی‌نامه حرفه‌ای بورس» را در تارنما‌ی بورس پیشنهاد کرد.

این نشست با معرفی کتاب‌ آموزشی «آشنایی با مفاهیم بورس و اوراق بهادار» برای سرمایه‌گذاری در بورس و خرید و فروش سهام، نوشته‌‌ی «محمدرضا مهرانفر» به پایان رسید.

گفتنی است، کارگاه آشنایی با بورس در دو بخش به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی در تالار لعل نوذر جمشیدیان برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-28