لوگو امرداد

نقاشی بانوی زرتشتی اثر برگزیده‌ی نمایشگاه ایتالیا شد

وستا کاویانینقاشی بانوی هنرمند زرتشتی به عنوان دومین اثر برگزیده‌ی نمایشگاه بین‌المللی پادوآ ایتالیا برگزیده شد.

وستا کاویانی، هنرمند زرتشتی، در بخش استعدادهای درخشان نمایشگاه بین‌المللی هنر مدرن و معاصر پادوآ ایتالیا ۲۰۱۷ برنده لوح نقره‌ای جشنواره شد و فرزین پیروزپی، مدیر اجرایی موزه موسیقی، این جایزه را به نمایندگی دریافت کرد.

این اثر رویای لالایی‌های کودکی نام دارد و در اندازه‌ی ۵۰*۷۰ با تکنیک رنگ روغن و ترکیب مواد کشیده شده است. این آثار در پاویون vip به معرض دید عموم گذاشته شده بود.

این بانوی هنرمند زرتشتی درباره‌ی اثر خود به امرداد گفت: موضوع اثر زایش ضمیر ناخودآگاه ست. چندین سال است که در زمینه‌ی دنیای خواب، جهان کودکانه، ضمیر ناخودآگاه و نوستالژی کار می‌کنم. ویژگی این‌گونه آثار این است که آدمی را به یاد گذشته و روزگار کودکی‌اش می‌اندازد.

وستا کاویانی، زاده‌ی ۲۱ امردادماه ۱۳۶۲ خورشیدی در شهر آتن یونان است. وی که بزرگ‌شده‌ی ایران است دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه سوره تهران و دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر و معماری است.

کاویانی از سال ۸۱ نقاشی حرفه‌ای را آغاز کرده و آموزگار کلاس نقاشی و خلاقیت کودکان در خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان است. وی تاکنون آثارش را در بیش از ۱۰ نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته است و واپسین آن به فروردین و اردیبهشت‌ماه ۹۵ در نگارخانه شهرآوا بازمی‌گردد.

وستا کاویانی

این نمایشگاه ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۶ خورشیدی گشایش یافت و بامداد ۲۱ آبان‌ماه از سوی هیات داوران که مرکب از ۱۰ تن از استادان و منتقدان هنر مدرن و معاصر ایتالیایی در آرت پادوا – ایتالیا هستند، اثر نقاشی وستا کا‌ویانی از نگارخانه‌ی شهرآوا موزه موسیقی برنده لوح نقره‌ای این جشنواره شد.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد هنری همه‌ساله از سوی سازمان N.E.F Srl در چارچوب بین‌المللی برگزار می‌شود و نگارخانه‌ی شهرآوا تنها گالری باشنده از سوی ایران در این رویداد بود. در این نمایشگاه که  ۱۳۰ گالری از سرتاسر جهان در آن شرکت کرده بودند ۶۳ اثر نقاشی به بخش مسابقه راه یافت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

7 پاسخ

  1. خيلي تبريك ميگم وستا عزيز
    باعث افتخار هستي

  2. وستای عزیز شادباش فروان. امیدوارم همیشه پیروز باشی و افتخار آفرین

  3. وستا جان موفقیتت را تبریک میگم شادباشی وموفق دختر عزیزم

  4. چه زیبا رابطه ضمیرناخودآگاه با کودکی درون را با این اثر نشان داده اید و چرخش ذهنی یک فرددرآن گویاست. هرگاه تندرست باشید برای شادی درونتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-28