لوگو امرداد

رستم بهدین، خزانه‌دار پیشین انجمن زرتشتیان تهران درگذشت

رستم بهدینرستم بهدین، خزانه‌دار گردش پیشین انجمن زرتشتیان تهران، پس از سال‌ها مبارزه با بیماری درگذشت.

شادروان رستم بهدین ساعت ۲ بامداد چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۶ خورشیدی پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان ریه در خانه‌ی خود درگذشت.

شادروان بهدین، زاده‌ی اردیبهشت‌ماه ۱۳۲۲ خورشیدی در یزد بود و پیشینه‌ی چهار دوره هموندی در گردش‌های ۳۸، ۳۹، ۴۱ و ۴۲ انجمن زرتشتیان تهران را داشت. وی همچنین پیشینه‌ی مدیر مسوولی بنیاد فرهنگی جمشید را داشت و نزدیک به ۱۰ سال نیز مسوول افتخاری کلاس‌های دینی انجمن زرتشتیان تهران بود.

آیین خاکسپاری آن زنده‌یاد پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۴ در آرامگاه قصرفیروزه‌ی تهران برگزار خواهد شد. در این راستا سرویس‌های رفت و برگشت از میدان فرح‌بخش (سلماس)، میدان سنایی و آتشکده‌ی تهران از ساعت ۱۳ حرکت خواهند کرد.

«امرداد» درگذشت شادروان رستم بهدین را به خانواده، خویشان و نزدیکان آن شادروان آرامش‌باد گفته و برای ایشان آرزوی شکیبایی دارد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

12 پاسخ

  1. ایریستنام اوروانوم یزه میده
    بر روان همه درگذشتگان پارسا درود باد بر روان بهشتی روان رستم خسرو بهدین درود باد. خدمت همسر و فرزاندان و نزدیکان شادروان آرامش باد گفته و ضمن صبر و بردباری برای بازماندگان، شادی روان بهدین رستم بهدین خسرو بهدین را از پروردگارخواستارم

  2. روحشان شاد و گروسمان نشین باد.به خانواده عزیزشان تسلیت میگویم

  3. روانش شاد و بهشت برین جایگاهش باد. مردی بسیار شریف و نیک اندیش بود که به جامعه زرتشتیان تهراتن خدمت کرد. روی گشاده و مهربان داشت و بسیار میانه رو وفروتن بود. جایش سبز و راهش پر رهرو باد. برای خانواده آن شادروان آرامش و شکیبایی آرزو دارم.

  4. روانشاد رستم را خوب میشناختم همیشه دشوارترین کارها را بی سر و صدا انجام میداد و مناسب ترین برخورد را با طرف مقابل داشت شخصی دانا ،حسابداری توانا وارزشمند برای جامعه بودند امرزیده باد

  5. به روان وفروهر زنده یاد رستم بهدین درود می فرستم. ایشان فردی دلسوز و دوستدار آیین های دینی وفرهنگی وپیشرفت هازمان زرتشتی بودند. بدون هرگونه چشم داشتی هرکار و مسولیتی را در انجمن ها و نهادها می پذیرفتند. ودرخویشکاری بسیار کوشا بودند. یادشان گرامی ، گروثمانی روان. آرامش وشکیبایی برای همسر، فرزندان و بازماندگان باد.

  6. روح و روانشان شادو بهشت برین جایگاهشان باد. به خانوادهً آن روانشاد و دوستان و آشنایانشان آرامش باد میگویم و برایشان صبر و بردباری از اهورامزدای یکتا و بیهمتا خواستارم.

  7. سعديا مرد نكو نام نميرد هرگز….روانِِ رستم بهدين نيك مردِ جامعه زرتشتى شاد و بهشت برين جايگاهش باد، براى بازماندگان آن زنده ياد صبر و شكيبايى آرزومندم…

  8. با سلام بنده همسایه اقای بهدین بودم و هستم. روحشان شاد.. جناب بهدین انسانی بسیار مهربان و خوش اخلاق بودند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09