لوگو امرداد
فراخوان اجاره‌‌ی زمین به پایان رسید

سخنگوی انجمن از شمار پیشنهادها نمی‌گوید

2فراخوان انجمن زرتشتیان تهران برای اجاره‌ دادن زمین کارواش در مارکار یزد به پایان رسیده است اما سخنگوی انجمن از گفتن شمار پیشنهادهای رسیده خودداری می‌کند.

به گفته‌‌ی آرمین هورمزدی، سخنگوی انجمن، این مهلت به پایان رسیده و دیگر از سوی انجمن تمدید نمی‌شود. این در حالی است که وی پرسش خبرنگار امرداد در باره‌ی شمار پیشنهادهای رسیده را بی پاسخ گذاشت.

هورمزدی درباره‌ رَوَند پیگیری این پیشنهادها‌ گفت: پس از این که پیشنهادها در کمیسیون موقوفات مطرح و بررسی شد نتیجه‌ی آن در نخستین جلسه‌ی‌ هیات مدیره گزارش و نهایی می‌شود.

 گفتنی است، این قطعه زمین معروف به کارواش در ضلع غربی میدان مارکار یزد است. انجمن زرتشتیان تهران یک بار برای انجام کارهای فرهنگی در این زمین فراخوان داد اما پیشنهادی برای آن نرسید. سپس از سوی کمیسیون موقوفات پیشنهاد شد تا بار دیگر فراخوان آزاد برای مشاغل گوناگون و ترجیحا فرهنگی منتشر شود و سپس درباره‌ی آن تصمیم‌گیری کنند.

خواستاران شرکت در این فراخوان  برای ارسال طرح‌های پیشنهاد‌ی خود به گونه‌ی کتبی به دبیرخانه‌‌ی انجمن تا 10 دی ماه 1396 خورشیدی مهلت داشتند.  

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. سخنگوی انجمن تنها انتقال دهنده‌ دیدگاه هیات مدیره است و نظر شخصی خود را نمی گوید پس اگر اطلاعاتی نداده از طرف هیات مدیره اطلاعاتی به او داده نشده نه اینکه اطلاعات داشته باشد و از قصد ندهد. تیتر به نظر کمی جهت دار بود. تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09