لوگو امرداد
در پیکارهای شطرنج و بدمینتون

نوجوانان زرتشتی جایگاه‌های برتر را از آن خود کردند

آرمه‌ئیتی کاویانی نوجوان شیرازی در هماورد شطرنج ناحیه یک شیراز که در رده‌ی سنی 12 تا 16 سال برگزار شد، در بخش انفرادی عنوان سوم را در میان 36 شطرنج باز به خود ویژه کرد.

وی در بخش تیمی نیز موفق شد به همراه سایر هم تیمی‌های خود عنوان نایب قهرمانی ناحیه یک شیراز را در میان 9 تیم شرکت‌کننده به دست آورد. کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار «امرداد» گفت: «به دلیل کسب این مقام خوشحال هستم، از دید امتیازی با نفر دوم هم امتیاز بودم و تنها در پوئن‌شکنی از من پیشی گرفت و من سوم شدم. در رقابت‌های تیمی هم تیم ما 20 امتیاز کسب کرد و تنها با اختلاف نیم امتیاز نسبت به تیم نخست، نایب قهرمان شدیم».
پیمان گشتاسبی دیگر نوجوان شیرازی نیز در هماورد بدمینتون ناحیه 2 شیراز که در رده سنی زیر 12 سال برگزار شد، در بخش انفرادی عنوان دوم را بین 20 بدمینتون باز باشنده در رقابت‌ها به خود ویژه کرد و در بخش تیمی نیز با درخشش خود و سایر هم تیمی‌هایش موفق شد عنوان قهرمانی ناحیه‌ی دو شیراز را در میان سه تیم شرکت‌کننده بدست آورد. گشتاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار «امرداد» گفت: «با کسب این مقام به رقابت‌های استانی راه یافتم و می‌کوشم با تلاشی دو چندان در رقابت‌های استانی نیز سربلند شوم». پیمان گشتاسبی هم اکنون تمرینات آماده‌سازی خود را سه روز در هفته زیر نظر غلامرضا لشکری‌وند مربی بین‌المللی استان فارس دنبال می‌کند.

0

2

فرتور از شهرام پوردهی است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09