لوگو امرداد

نقاشی برگزیده‌ی هنرمند زرتشتی به نمایش در می‌آید

photo 2018 01 07 20 59 45وستا کاویانی، بانوی هنرمند زرتشتی، نقاشی برگزیده‌ی خود را در گالری شهراوا به نمایش همگان می‌گذارد.

نقاشی این هنرمند زرتشتی که برگزیده‌ی نمایشگاه بین‌المللی پادوآ ایتالیا 2017 است، « رویای لالایی‌های کودکی» نام دارد. این آفرینه (:اثر) در اندازه‌ی ۵۰*۷۰ با تکنیک رنگ روغن و آکرولیک کشیده شده است. آفرینه‌ی وستا کاویانی به همراه دیگر نقاشی‌های برگزیده در این نمایشگاه به نمایش در‌می‌آید.

این بانوی هنرمند زرتشتی درباره‌ی اثر خود به امرداد گفت: موضوع اثر زایش ضمیر ناخودآگاه است. چندین سال است که در زمینه‌ی دنیای خواب، جهان کودکانه، ضمیر ناخودآگاه و نوستالژی کار می‌کنم. ویژگی این‌گونه آثار این است که آدمی را به یاد گذشته و روزگار کودکی‌اش می‌اندازد.

 کاویانی از سبک هنری «ریالیسم جادویی» در آفرینه‌های خود پیروی می‌‌کند. وی این سبک را این‌گونه معنا کرد: «در این سبک، عناصر تخیلی در بستر واقعیت به چشم می‌آیند.» همچنین وی در نظر دارد به زودی نمایشگاه انفرادی از آفرینه‌های خود را به نمایش همگان بگذارد.

وستا کاویانی، زاده‌ی ۲۱ امردادماه ۱۳۶۲ خورشیدی در شهر آتن یونان است. وی که بزرگ‌شده‌ی ایران است دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه سوره تهران و دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر و معماری است.

کاویانی از سال ۸۱ نقاشی حرفه‌ای را آغاز کرده و آموزگار کلاس نقاشی و خلاقیت کودکان در خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان است. وی تاکنون آثارش را در بیش از ۱۰ نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته است و واپسین آن به فروردین و اردیبهشت‌ماه ۹۵ در نگارخانه شهرآوا بازمی‌گردد.

این نمایشگاه، 21 دی‌ماه 1396 خورشیدی ساعت 16 در گالری شهراوا گشایش می‌یابد و به مدت یک‌هفته از ساعت 10 تا 17 برپا است.

گالری شهرآوا در موزه‌ی موسیقی به نشانی تهران، تجریش، خیابان شهید دربندی(مقصود‌بیک)، خیابان موزه جای دارد. برگزار کننده‌ی این نمایشگاه، موزه موسیقی است.

دوستداران می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر با شماره‌ی 26459646 تماس بگیرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. وستا جان بخجستگی و شادی
    چشم به راه پیروزی های روز افزونتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09