لوگو امرداد

نشست یک‌صدو یکم انجمن، 45 دقیقه بود

 anjoman3بیشترین زمان از نشست یک‌صدویکم انجمن به تصویب سه میلیارد ریال برای تکمیل فاز نخست ساختمان روانشاد خرمن گیو گذشت.

در این نشست کمیسون ساختمان و خدمات مصوبات و گزارش ارایه کردند و پس از 45 دقیقه به درخواست فرنشین کمیسیون فرهنگی ادامه‌ی این نشست غیر علنی شد.

مصوبات کمیسیون ساختمان

فرنشین کمیسون ساختمان با اشاره به تکمیل سازه اسکلتی ساختمان گیو درباره‌ی‌ اجرای سقف و نیاز به تامین اعتبار گفت: بدون این که تاییدیه اجرای سقف و تکمیل سازه گرفته شود کار متوقف شده است و با توجه به تغییر ادواری آیین‌نامه و کدهای استانداردی، فصل بارندگی و ایجاد ضایعات در سازه نیاز است که ساختمان با تکمیل سقف بسته شود. همچنین با تکمیل فاز سازه بتوانیم تاییدیه‌ی دستور نظارت، عدم خلاف سازه و عدم مغایرت‌های محتوایی با توجه به نقشه‌ی موجود و عدم خلافی را بگیریم تا وارد فاز بعدی یعنی معماری ساختمان شویم.
وی زمان اجرای سقف ساختمان خرمن را پیش از اسفند مناسب دانست.
گفتنی است، پیش از این شش میلیارد ریال تامین اعتبار بابت اجرای سازه نیز برای این پروژه مقرر شده بود.

  1. مقرر شد تا سقف 3 میلیارد ریال بابت اجرای سقف‌های ساختمان خرمن گیو تامین اعتبار و در قرارداد اجرا و شرح خدمات مجری افزوده شود.
  2. هزینه‌های متفرقه دفتر فنی از تاریخ 96/8/10 تا 96/10/14 از محل تن‌خواه گردان دفتر فنی به مبلغ 5 میلیون و 500 هزار ریال
  3. برآورد هزینه تعمیرات موتورخانه خوابگاه پسران تا سقف 35 میلیون ریال
  1. برآورد هزینه پارتیشن‌بندی سالن طبقه فوقانی دبیرخانه انجمن جهت شورای حل اختلاف زرتشتیان تهران تا سقف 50 میلیون ریال
  2. هزینه دریافت دستور نقشه خانه‌ی روان‌شاد کیانی‌پور به مبلغ 4 میلیون و 618 هزار ریال

مصوبات کمیسیون خدمات

  1. با درخواست کانون دانشجویان مربوط به در اختیار داشتن زیرزمین زیر سن مارکار تهران‌پارس از تاریخ 96/11/14 تا تاریخ 96/11/30 جهت همایش علمی موافقت شد. و این برنامه جزو لیست سالیانه کانون دانشجویان است که مطابق با مصوبه 96/8/15 سالیانه صادر می‌شود.
  2. با هزینه‌ی سرویس در ماه دی برمبنای 282 نفر رفت و برگشت و 17 نفر مسیر یک‌طرفه مجموعاً به مبلغ 502 میلیون و 870 هزار ریال موافقت شد.
  3. با خرید دارو از داروخانه داریوش جهت درمانگاه یگانگی به مبلغ 11 میلیون و 70 هزار ریال طبق فاکتور موافقت شد.
  4. جهت تعمیر ماشین لباس‌شویی قصر فیروزه مبلغ 1 میلیون و 200 هزار ریال هزینه شده که موافقت شد.

گزارش کمیسیون خدمات:

پیرو مذاکرات انجام‌شده با سرپرست کتاب‌خانه یگانگی جهت بهبود کیفیت کتابخانه مارکار برنامه‌های زیر پیشنهاد شد و وی موافقت و استقبال کرد.

برنامه‌ها‌ی پیشنهادی:

  • برگزاری تور آشنایی با کتابخانه مارکار تهران‌پارس برای دانش‌آموزان کلاس‌های دینی مدرسه هرمزآرش
  • برگزاری جلسات نمایش فیلم‌های اقتباسی ایرانی و خارجی با توجه به کتاب‌های موجود در کتابخانه
  • برگزاری جلسات داستان‌خوانی برای رده‌های سنی کودکان
  • برگزاری کارگاه‌های آشنایی با چگونگی نوشتن مقالات علمی برای شرکت‌کنندگان رده سنی نوجوانان در همایش اوستاخوانی و گاتا شناسی مانتره
  • برگزاری جلسات کارگروه های دینی و همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره برای هماهنگی و آگاهی هرچه بیشتر جهت ارائه خدمات بهتر و اطلاع‌رسانی به مراجعه‌کنندگان
  • برگزاری مسابقات کتابخوانی و داستان نویسی در تمام گروه‌های سنی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی

 یک‌صدویکمین نشست هفتگی انجمن دوشنبه دوم بهمن‌ماه 1396 خورشیدی از ساعت 18 و 45 دقیقه با خواندن نیایش آغاز شد. در این نشست رستم خسرویانی، فرنشین انجمن، میترا نمیرانیان و آرمین هورمزدی غایب بودند. دبیر انجمن در آغاز، دستور جلسه‌ی دو نشست پیش را خواند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. مشخص است که آخر دوره و مشکلات زیاد است. خدا رحم کند به منتخبان دوره بعد.

  2. یادگردشهای پیشین بخیر.جوان نبودند تحصیلات آنچنانی و ادعا نداشتند ولی به فکرجامعه بودند و تا ساعت 11شب بحث می کردند و تصمیم می گرفتند.این جوانان چه کردند؟امیدوارم مردم درانتخابات باچشم بازعمل کنند و فریب عناوین دکتر و استاددانشگاه رانخورند.

  3. طوری به این جوان ها ایراد گرفته می شود و به آنها انتقاد می شود گویا این جوان ها معجره گر هستند.
    دوستان تغییر در یک ساختار بیمار بسیار به کندی صورت می گیرد به ویژه که از درون خود ساختار هم با این تغییرات مخالفت شود .
    همین جوان ها که دائم در حال خرده گیری از آنها هستیم تغییرات کوچک ولی مفیدی را انجام داده اند و همان هایی که تغییرات را با زحمت بسیار ایجاد کرده اند اکنون خسته اند و شاید دور بعد نباشند آنوقت زحماتی که کشیده اند مشخص می شود.
    در ضمن مهوش عزیز نشست بعد از 45 دقیقه پایان نیافته بلکه غیر علنی شده که البته این غیر علنی شدن جلسات هم از میراث دوره های گذشته است که این جوانان موفق نشدند آن را تغییر دهند

  4. درود. بهدین مهوش جوان یا سالمند بودن ،استاد یا دکتر بودن هیچ ربطی نداره.
    دلسوزانه برای جامعه وقت گذاشتن و با کمترین زمان بیشترین جواب رو گرفتن مهمه .
    در ضمن جلسه‌ای که فرنشین نباشه زیاد نمیشه کاری کرد.
    باسپاس از گروه امرداد

  5. کیوان عزیز. این جوانان و این دوره یک قدم به جلو بود و ده قدم به عقب. واقعا جوانان این دوره ما را ناامید کردند. شما به همان چند تغییر کوچک دلخوش کن. انجمن و جامعه در بحران است. خدا کند افراد جدید و با سابقه دلسوز و صاق بیایند که هم جرات و هم وقت داشته باشند این انجمن بیمار را درمان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30