لوگو امرداد
گزارش تصویری از مجمع همگانی چهارم اسفندماه

آنچه در مجمع همگانی گذشت در نگاه دوربین

مجمع همگانی انجمن زرتشتیان تهران، چهارم اسفندماه از ساعت 9 و 20 دقیقه‌ی بامداد،  آغاز به کار کرد و پس از یک ساعت گفت‌وگو رای به برگزرای انتخابات در تاریخ 31 فروردین 1397 خورشیدی داد. در این مجمع برخی از همکیشان تهرانی، هموندان و بازرسان انجمن و پروین صیدی، نماینده‌ی وزرات کشور در امور اقلیت‌ها باشنده بودند. گزارش این مجمع را می توانید اینجا بخوانید و عکسهای همایون مهرزاد را در زیر ببینید:

  

 

1

2

3

4

5

6

مجری برنامه، آرمین هورمزدی

7

نامزدان هیات رییسه از راست: مهرتاش مهروزیاد، فرامرز کشاورزی، جمشید غریبشاهی، سهراب سلامتی، فرامرز پوررستمی و رستم تیراندازیان

8

9

10

11

پروین صیدی، نماینده وزارت کشور

12

رستم خسرویانی فرنشین انجمن زرتشتیان تهران

13

45

14

16

اسفندیار خسروی

15

17

فریدون گشتاسبی

18

زریر نجمی

35

31

مهراب وحیدی

21

وفادار نوشیروان

22

23

32

25

26

28

33

فرتورازهمایون مهرزاداست.

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. با تشکر از همه زحمتکشان. سوالی دارم چرا آقای اختیاری که تقریبا همه جا هستند و سخنرانی می کنند اینجا نبودند. ایشان را در مهدکودک و آرامگاه میبینیم ولی در مجمع عمومی که مهم است ایشان نیستند. مگر نماینده نقش نظارت بر امور را ندارد؟!

  2. با درودبه آقا یا خآنم باستان. برای باشنده بودن در مجمع همگانی انجمن تهران داشتن کارت عضویت انجمن یک نیاز اساسی است. اگر شما در مجامع تشریفات آورده اید، دیده آید که هنگام ورود، کارت همکیشان را می بینند و نامشان را می نویسند.
    بنابراین پیش از آنکه درباره ی بودن یا نبودن نماینده داوری کنیم، باید بدانیم که آیا کارت انجمن تهران را دارد یانه؟ من نمی دانم، بنابراین داوری هم نمی کنم.سبز باشی!

  3. آقای پوررستمی عزیز برای اطلاع شما: نماینده مجلس میتواند به هر جلسه یا مجمعی برود حتی اگر کارت عضویت یا دعوت نداشته باشد.

  4. درود. بهدین دکتر اسفندیار اختیاری دلسوز جامعه بوده و هست وایشان در کار گروه دینی تشریف داشتند. وهیچ انسانی نمیتونه دومکان در یک زمان باشه خواهشن زود قضاوت نکنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-28