لوگو امرداد
مصوبه‌ی انجمن زرتشتیان تهران

20 اسفند، آغاز نام‌نویسی نامزدهای گردش 44

anjoman5 نشست صدوششم انجمن زرتشتیان تهران زمان نام‌نویسی در هیات مدیره‌ی گردش 44 انجمن را از 20 اسفند تا 14 فروردین 1397 اعلام کرد.
بنابر مصوبه‌ی این نشست که امروز هفتم اسفندماه 1396 برگزار شد در این بازه‌ی زمانی نامزدهای هموندی در گردش 44 می‌توانند با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان بروند و نام‌نویسی کنند.
گفتنی است شمار نامزدهای این دوره هیات مدیره بایسته است دست‌کم 28 تن باشد که از این میان 21 هموند اصلی و 7 علی‌البدل گزینش خواهند شد.
برپایه‌ی آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران، همکیشان واجد شرایط طبق ماده ۱۳ اساسنامه که داوطلب احراز سمت عضویت در هیات مدیره انجمن می باشند، از تاریخ 20 اسفندماه 96 تا پایان روز 14 فروردین 97 با همراه داشتن دو قطعه عکس ۴×۳، اصل و رونوشت شناسنامه، اصل و رونوشت کارت ملی و اصل و رونوشت کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران در ساعات اداری (ساعت 8 تا 14) به دبیرخانه انجمن رفته و نام‌نویسی کنند.

شرایط نامزدهای انجمن برپایه‌ی ماده 13 اساس‌نامه انجمن زرتشتیان تهران:

انتخاب شوندگان بایسته است دارای شرایط زیر باشد:

1_ از پدر و مادر زرتشتی متولد و استوار به آیین و سنن زرتشتی بوده و به شکست آنها مشهور نباشند.

2_ از حقوق اجتماعی محروم نگردیده و وابسته به نهادهای ضد میهنی و ضد انقلاب نباشد.

3 _ سی سال تمام داشته و ساکن تهران باشند.

4 _ کارت شناسایی از انجمن زرتشتیان تهران داشته باشند.

5 _ از حقوق بگیران – مستاجرین املاک انجمن و اعضا هیات نظارت بر انتخابات (در آن زمان) نباشند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. درود بر دوستان و سپاس از هموندان انجمن ..فقط یک خواسته و اینکه جلسات پرسش و پاسخ اگر بصورت متوالی و مرتب برگزار شود دیگر مورد دوری همگیشان از انجمن و غیرشفاف بودن کمتر وسیله تهاجم دوستان و دشمنان خواهد بود… شاد و به کامه باشید…

  2. من یک سوال اساسنامه دارم اگر کسی میتواند پاسخ دهد. طبق تبصره 1 ماده 11 اساسنامه انجمن "هیچکس نمیتواند بیش از 3 دوره متوالی و یا پنج دوره متناوب به نمایندگی انجمن انتخاب شود". اگر کسی سه دوره متوالی عضو هیات مدیره باشد، مسلما نمیتواند برای بار چهارم متوالی کاندیدا و انتخاب شود. ولی اگر این عضو پس از 3 دوره متوالی، یک دوره استراحت کند. آیا در دوره بعد استراحت که 4 متناوب محسوب میشود، کادنیدا و انتخاب شود؟

  3. درود بر شما در پاسخ به پرسش اساسنامه ای عضو سابق انجمن به نظر بنده در اساسنامه به صراحت ذکر شده سه نوبت متوالی و یا پنج دوره متناوب ، با این اعلام حداکثر دوره عضویت هر شخص مشخص میشود و اگر کسی سه دوره متوالی عضو بود خود بخود دیگر نمیتواند کاندید و انتخاب شود مگر با تبصره 1 ماده 11 که انهم یکبار و برای اقای دکتر خسرویانی اجرا شد.. شاد و به کامه باشید…

  4. آقای جمشیدیان کاملا برعکس است. سه دوره متوالی یعنی چهار دور متوالی نمود. ولی اگر دکتر خسرویانی یک دور استراحت کند میتواند برای بار پنجم متناوب انتخاب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-28