لوگو امرداد
برگزاری همزمان دو جشنواره و فروشگاه

دبستان گیو میزبان جشنواره‌ی جابربن حیان بود

جشنواره‌ی پروژه‌های علمی دانش آموزان پایه‌ی ابتدایی (طرح جابربن حیان) در دبستان دخترانه‌ی گیو برگزار شد.
این آموزشگاه زرتشتی در میان دبستان‌های كارگروه اقتصادی و حرفه‌ای منطقه‌ی 6 تهران میزبان برگزاری این دوره‌ی جشنواره انتخاب شد. با برپایی نمایشگاه در تالار اجتماعات دبستان، 62 آفرینه‌ (:اثر) پژوهشی دانش‌آموزان پایه‌ی ابتدایی دبستان‌های این کارگروه به نمایش گذاشته شد. دبستان‌های گیو، شهید رجایی، گلبنگیان، پویش، درخشان، شهید باهنر، خدیر، حنان، شایستگان خرد در این نمایشگاه باشنده بودند.
دبستان گیو، یكی ازهموندان كارگروه اقتصادی وحرفه‌ای منطقه است. همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه و فروشگاه دست‌سازه‌های دانش آموزان گیو و جشنواره‌ی (دست پخت ایرانی با طعم مهربانی) در راستای کمک به نهادهای خیریه و حمایتی نیز در حیاط مدرسه برگزار شد.
نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان، با مواد خریداری شده از سوی دبستان برپا شد و هموندان شورای دانش‌آموزی دبستان به فروش این دست‌سازه‌ها در راستای كمک به امور خیر پرداختند كه با استقبال رو به رو گردید.
هم‌چنین 30 تن از خانواده‌ی دانش‌آموزان که خواستار باشندگی در این جشنواره بودند نیز در جشنواره‌ای با نام (دست‌پخت ایرانی با طعم مهربانی) به پخت و فروش خوراکی خانگی، سنتی و سالم پرداختند كه درآمد این بخش نیز به کارهای خیریه ویژه شد.
جشنواره‌ی )دست پخت ایرانی با طعم مهربانی) به کوشش کادر اجرایی دبستان گیو و همیاری خانواده دانش‌آموزان برپا شد. در این دو روز دختران ایرانی دبستان گیو هم شاهد دست‌‌آوردهای پژوهشی همسالانشان بودند و هم در کارآفرینی کوشیدند. همچنین در کنار دست‌پخت مادران، روزهای شاد وشادابی را تجربه کردند.
روز دوم جشنواره، آقای دکتر نظریان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 و بانو صمدی معاون آموزش ابتدایی منطقه با گروه همراه از نمایشگاه طرح جابر و نمایشگاه‌های جنبی دست‌سازه‌های دانش‌آموزان و جشنواره‌ای دست‌پخت ایرانی با طعم مهربانی بازدید کردند.
جشنواره‌ی پروژه‌های علمی، طرح جابربن حیان،  نمایشگاه و فروشگاه دست‌سازه‌های دانش آموزان گیو و جشنواره‌ی (دست پخت ایرانی با طعم مهربانی) 21 و 22 اسفندماه 1396 خورشیدی در این آموزشگاه زرتشتی برپا بود.

 

1

 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

فرتور رسیده است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29