لوگو امرداد
در امرداد 385 آمده است:

رویارویی کویر و دریا در ساحل شگفت دَرَک

p8هفته‌نامه‌ی امرداد با آرمان شناساندن گیرایی‌ها (:جاذبه‌ها) و دیدنی‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی و گسترش گردشگری درون‌کشوری در نگر (:نظر) دارد تا برترین خواستگاه‌های گردشگری ایران را بر پایه‌ی سنجه‌هایی (:معیار) که در دنباله خواهد آمد به خوانندگان خود بشناساند . در پایان سال با رای خوانندگان و گروهی از کارشناسان گردشگری برترین گیرایی‌ها معرفی می‌شوند.

«همه‌ی ما از بچگی واژه «دَرَک» را به چم (:معنی) جایی عذاب‌آور و ماورایی شنیده‌ وپنداشته‌ایم. زبانزدی (:اصطلاحی) که بارها همراه با انرژی منفی به کار برده‌ایم. این پرسش که درک چگونه مکانی است، برای من برانگیزنده‌ی سفری پرهیجان شد.

روستای دَرَک در نزدیکی بخش زرآباد شهرستان کنارک دارای ساحلی دست‌نخورده (:بکر) و دیدنی است که در 170 کیلومتری باختر (:غرب) چابهار، 120 کیلومتری مرکز کنارک و 19 کیلومتری جُهلو مرکز بخش زرآباد جای دارد. این روستا که از خاور (:شرق) به روستای ساحلی جُد، از باختر به روستای پشتی،‌ از شمال به کوهستان و از جنوب به دریای مکران می‌رسد. این روستا بر سر راه دو بندر مهم جنوب، یعنی بندر چابهار و بندرعباس و در راه ترانزیتی بندر کنارک و بندر جاسک جای گرفته است. درک در کرانه‌ی ساحل دریای مکران یا عمان جای خوش کرده است و گردشگران را به سوی خود می‌خواند…»

آنچه در بالا آمده است نوشتاری است با عنوان «رویارویی کویر و دریا در ساحل شگفت دَرَک» که در تازه‌ترین شماره‌ی امرداد آمده است. متن کامل این نوشتار را می توانید در امرداد 385 بخوانید.

برای دسترسی به هفته‌نامه‌ی امرداد افزون بر روزنامه‌فروشی‌ها و نمایندگی‌های فروش امرداد از راه‌های زیر بهره بگیرید.

لینک خرید اینترنتی شماره‌‌ی 385 امرداد:

 https://goo.gl/N44ZQX

لینک اشتراک ایمیلی هفته‌نامه امرداد:

https://goo.gl/XqpSbS

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09