لوگو امرداد

یادداشت کیخسرو خانبدر درباره‌ی تایید صلاحیت‌های گردش 44

    amordadnews.com   یادداشت خسرو خانبدر درباره‌ی تایید صلاحیتهای گردش 44انتخابات گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، ساعت 18 آدینه 31 فروردین‌ماه 1397 خورشیدی به پایان رسید. پس از شمارش 1156 آرای گرفته شده نتایج اعلام شد.
حضور پرشور مردم در این دوره نشان دهنده‌ی نگاه تازه و پرامید و متفاوت آنها به این گردش انجمن زرتشتیان تهران است.برای این دوره پنجاه همکیش شایسته و توانای ما نامزد عضویت در هیات مدیره شده بودند که در نهایت بیست و یک نفر به رای بهدینان برگزیده و بیست هشت نام اول مشخص شده‌اند.
به نظر اینجانب هم منتخبین و هم داوطلبان بهترین‌ها و کارآمدان جامعه‌ی یکپارچه‌ی زرتشتیان هستند و همه توانا و دلسوز خانواده زرتشتیان ایران هستند.
تا به اینجا مردم زرتشتی به وظیفه‌ی خود با داوطلب شدن و شرکت در انتخابات و برگزیدن خوبان عمل کرده‌اند. و از اینجا به بعد وظیفه ارگان‌ها و مسوولان و نهادها و نمایندگان و رسانه‌های زرتشتیان است که از رای مردم پاسداری کنند .
ضرورت حفاظت و حراست از همین ترکیب بیست و یک نفره که مردم ما از میان پنجاه همکیش خوبمان برگزیده‌اند را برای مسوولان وزارت کشور تشریح کنند.
به نظر من هر تاثیر احتمالی که وزارت محترم کشور بر انتخابات اعمال کند تاثیر منفی در اتحاد و یکپارچگی و امید مردم در انتخابات آینده خواهد داشت.
امیدوارم سرآمدان جامعه این مهم را برای مسوولین محترم وزارت کشور منعکس کنند.
به امید پیروزی ایران و ایرانیان و زرتشتیان ایران

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. از آقای دکتر اختیاری خواهش میکنیم برای احقاق تایید همه کاندیداها سعی خود را بکند تا پاسخ محکمی باشد به شایعاتی که میگویند ایشان میخواهد عده ای را رد صلاحیت کند تا نفرات خودش تایید شوند.

  2. رد صلاحیت در حد شایعه هم برای جامعه‌ی زرتشتی که پاسدار سه نیک است ، آسیب ززنده است. رد صلاحیت بار منفی برای جامعه دارد احراز صلاحیت به معنی احراز درستی و راستی در جامعه است بائر کردنی نیست اعتبار جامعه برای مصلحت شخصی و حتی گروهی زیر سوال برود کاندیدهای منتخب تنها 28 نفر نیستند بلکه نماینده جامعه زرتشتی هستند از جامعه صیانت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-27