لوگو امرداد
گزارش از نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران

کمیسیون مالی و پرداختی‌های معوقه غیرعلنی بررسی شد

انجمن زرتشتیان تهرانکمیسیون مالی در نشست یکصدوچهاردهم گردش 43 انجمن زرتشتیان تهران، مصوبه‌های این کمیسیون از جمله مصوبه‌ی پرداختی‌های معوقه را غیرعلنی اعلام کرد.

پیش از دستور جلسه خدایار فریدونی، بازرس انحمن زرتشتیان تهران درباره‌ی عدم پرداخت عیدی‌های معوقه پرسش کرد که پاسخ به این پرسش به نشست غیرعلنی واگذار شد. همچنین بازرس، تبصره‌ ماده‌ 2 قرارداد با مجری تالار پذیرایی را دارای ایراد دانست و گفت: در این تبصره آمده است در صورت رضایت طرفین یک دوره‎‌ی یکساله قرارداد تمدید می‌شود. در حالی که برای تجدید قرارداد باید فراخوان داد و مجری کنونی امتیازهای خودش را دارا است و در فراخوان می‌تواند پیروز ‌شود.
جمشید گشتاسبی در این باره گفت: کمیسیون خدمات مصوبه داد و هیات مدیره هم مصوب کرد.
فریدونی درباره‌ی چگونگی دستمزد دریافتی مجری تالار پذیرایی نیز توضیح خواست که به طرح در کمیسیون خدمات موکول شد.  

مصوبات کمیسیون ساختمان و چالش متمم مصوب کمیسیون:

  • هزینه‌ی تعمیرات واحد ششم خانه‌ی سپهری تا سقف 30 میلیون ریال
  • متمم مصوبه‌ی 1477 مورخ 13 شهریورماه 1396 هیات مدیره در خصوص تعمیرات سیستم گرمایشی دبیرستان دوره‌ی اول رستم‌آبادیان از سقف مالی 30 میلیون ریال به سقف مالی 60 میلیون ریال از محل بودجه‌ی مصوب شماره‌ی 1476 مورخ 13 شهریورماه 1396 هیات مدیره با موضوع تعمیرات سرویس بهداشتی همان دبیرستان

–   برپایه‌ی توضیح کمیسیون ساختمان و به درخواست مدیر دبیرستان دوره‌ی اول رستم‌آبادیان، کمک هزینه‌ی تعمیرات سرویس بهداشتی به تعمیرات سیستم گرمایشی اختصاص داده شد.

در این باره به نکته‌های زیر اشاره شد:

–      اگر نیاز به اجرای تعمیرات سرویس بهداشتی دبیرستان کارشناسی شده و مصوب کمک هزینه‌ی 3 میلیون تومانی گرفته، چرا تاکنون پس از گذشت 8 ماه اجرای این مصوبه پیگیری نشده و تعمیرات انجام نشده است؟

–      مصوبه‌ها در همان کاری که کارشناسی شده هزینه شود.
کمیسیون ساختمان درباره‌‌ی جابجایی بودجه توضیح داد:

–      یقینا سرویس بهداشتی دبستان‌ها از استاندارد  فاصله دارد و کمیسیون در حد گذاشتن هواکش کمک هزینه‌ی 3 میلیون تومان تقبل کرده بود.

–      با یاری دهشمند زرتشتی تجهیزات سیستم گرمایشی تعویض شد ولی مخارج لوله‌کشی 11 میلیون تومان بار مالی برای دبیرستان داشته است که به درخواست مدیر دبیرستان برای تعدیل این هزینه بودجه‌ی تعمیرات سرویس بهداشتی را به آن اختصاص دهیم.

  • برآورد هزینه‌ی تعمیرات لازم، در آدریان تهران تا سقف 200 میلیون ریال

کمیسیون خدمات 6 مصوبه و یک گزارش ارایه داد:

  • با مبلغ 35 میلیون ریال جهت خرید اقلام مصرفی مورد نیاز اماکن تحت پوشش انجمن موافقت شد.
  • با صورت هزینه‌های درمانگاه یگانگی به مبلغ 5 میلیون و954 هزار ریال از تاریخ 10 تا 18 اردیبهشت‌ماه 1397 موافقت شد.
  • با کارکرد دندان‌پزشکان درمانگاه یگانگی جمعا به مبلغ 127 میلیون و 870 هزار ریال در فروردین‌ماه موافقت شد.
  • با توجه به تمام شدن قرارداد آمبولانس درمانگاه یگانگی و پیگیری‌های انجام شده، این کمیسیون با تمدید قرارداد مجدد با آمبولانس خصوصی انقلاب به مبلغ 8 میلیون ریال برای یک سال موافقت نمود.
  • با استخدام یک نیرو برای انجمن زرتشتیان تهران با حقوق و مزایای قانون کار و سه ماه آزمایشی موافقت شد. یک پرسنل به ارگان انجمن زرتشتیان تهران اضافه شد.
  • به دلیل کمبود تقویم جیبی سال 1397 برای پیش‌کش یه افراد ارگان‌های مهم، تعداد 46 عدد تقویم به مبلغ 966 هزار ریال به چاپخانه درخواست مجدد شد.

گزارش:

همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره از تاریخ 5 تا 11 شهریورماه 1397 در نظر گرفته شده است.

کمیسیون فرهنگی سه مصوبه و یک گزارش خواند:

  • با توجه به افزایش تعداد هدایای خریداری شده و تغییر طرح بشقاب با نگاره‌ی اشوزرتشت جهت اهدا به همکیشان در مراسم مبلغ 4 میلیون و 620 هزار ریال متمم مصوبه‌ی 3 اردیبهشت‌ماه 1397 در نظر گرفته شد.
  • صورت هزینه‌های کتابخانه‌ی یگانگی از تاریخ 15 اسفندماه 1396 تا 4 اردیبهشت‌ماه 1397 جمعا به مبلغ 3 میلیون و 20 هزار ریال بر اساس فاکتورهای ارایه شده مورد تایید قرار گرفت.
  • هزینه‌های متفرقه و هزینه‌های صبحانه و نهار فروردین‌ماه مهدکودک پرورش جمعا به مبلغ 8 میلیون و 192 هزار و 47 ریال طبق فاکتورهای ارائه شده تایید می‌شود.

گزارش:

 درآمد شش ماهه‌ی دوم سال 1396 مهدکودک پرورش بابت کلاس‌های متفرقه 41 میلیون و 200 هزار ریال بوده است. سودی که به انجمن واریز شده است.

مصوبات کمیسیون موقوفات:

  • مصوب گردید مبلغ اجاره و ودیعه در یکی از واحدهای مسکونی واقع در کوی نصر خیابان 18 پلاک 11 طبقه‌ی دوم تعدیل و مابه‌التفاوت پرداخت شود.

گزارش:

  • امیدواریم زیرزمین ساختمان فریدونیان تا تیرماه تخلیه شود. مستاجر تعهد تخلیه داده است در صورت عدم تخلیه از تاریخ یکم خردادماه مبلغ 5 میلیون ریال به اجاره‌بها اضافه شود.
  • ملک انجمن در اختیار صاحب هتل اطلس است کمیسیون با وکیل انجمن مشورت کرده تا با برآورد قیمت، طرح دلیل درباره‌ی ساخت وسازها ومتصرفاتی که داشته است، انجام دهیم.
  • تصمیم گیری درباره‌ی مغازه‌‌ی مجاور ساختمان انجمن که ملک آن در اختیار انجمن است و در ماه‌های گذشته در باره‌ی انتقال، فروش و تغییر شغل این ملک مصوبه گرفتیم. برای شغل صوتی و تصویری، تعمیرات و فست‌فود پشنهاد داده شد و با صوتی تصویری به همراه تعمیرات موافقت کردیم. در حال حاضر عنوان شده تنها شغل فست‌فود درآمدزا است و تقاضای تغییرشغل به فست‌فود دارند و تعهد می‌کنند که برای انجمن مشکل‌ساز نباشند.

راشین جهانگیری گفت: پس از این که به شغل خود رسیدند تعهد فراموش می‌شود مانند قهوه‌خانه‌ی مجاور دبیرستان فیروزبهرام که بنا بود از قلیان استفاده نکند ولی در حال حاضر دانش‌آموزان از بوی قلیان در محوطه‌ی دبیرستان شاکی هستند.

هیات‌مدیره با شغل فست‌فود به دلیل مشکل‌ساز بودن برای رفت‌وآمد با توجه به شلوغی این محدوده مخالفت کرد.

در حاشیه‌ی نشست موارد زیر اطلاع‌رسانی شد:

– مجمع سالیانه، تراز و بیلان و انتخاب بازرس در نوبت اول در تاریخ 6 تیرماه 1397 و در نوبت دوم 22 تیرماه 1397 برگزار می‌شود.
– افشین نمیرانیان، جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان تهران درگذشت روانشاد فریچهر فریدونیان را به آگاهی رساند و گفت : روانشاد از دهشمندان نیک‌اندیش جامعه زرتشتی بود که یک قطعه ملک را به جامعه زرتشتی  و انجمن دهش کرده است.

نشست یکصدوچهاردهم انجمن زرتشتیان تهران دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه 1397 خورشیدی در غیاب آرمین هورمزدی، فرزاد دهنوی‌زاده، پدرام سروش‌پور و مهردخت شهریاری برگزار شد و پس از یک‌ساعت و چهل‌وپنج دقیقه نشست غیرعلنی شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. با درود. شادمانم که جناب فریدونی به عنوان یکی از بازرسان کوشش می کند که بر کار هیات مدیره نظارت داشته باشد.
    در این نشست مبلغی برای تغییر طرح بشقاب های اهدایی منظور شده است. این موضوع در نگاه اول نشان می دهد که طرح نخستین با دقت کافی انتخاب نشده است. اگر شوند( دلیل) دیگری دارد و برداشت من درست نیست، خوبست کمیسیون مربوط توضیح بدهد.

  2. خوشحالیم که بازرس جدید انجمن به معنای کلمه بازرس هستند وبه رای همکیشان احترام گذاشتند. نکته قابل تامل این است بازرسین قبلی با اینهمه سابقه و تسلط بیشتر چرا به این نکات توجه نداشته ویا نخواستند که توجه داشته باشند.موضوع دوم انکه ملک در اختیار صاحب هتل اطلس کی وبا اطلاع و هماهنگی چه کسی صورت گرفته که هم اکنون به مشورت با وکیل و براورد قیمت مواجه شده ایم امیدوایم به سرنوشت زمینهای غصبی دکتر مرتاض دچار نشویم

  3. با عرض خسته نباشید خدمت دو بازرس قدیمی ای کاش وقتی میدیدیم خسته ایم ویا خدای ناکرده میخواهیم چشمهایمان را روی بعضی چیزها ببندیم خودمان از سمت خود کناره گیری کنیم وجای خود را به کسانی مانند اقای فریدونی و غیره بدهیم.ایا دوست و بازرس گرامی جناب اقای خورشیدیان اصلا حضور فیزیکی دارند

  4. اقای گشتاسبی می گویند کمیسیون خدمات مصوبه داد و هیات مدیره هم تصویب کرد! چه جالب. کسی نبود اعتراض یا نظارت کنه؟ فرصت به هیچکس دیگر نمیدهند که بتواند رقابت سالم داشته باشد. پارتی بازی . فامیل بازی. رانت. بسه. ما مردم خسته شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29