لوگو امرداد
نشست یک‌صدوهجدهم انجمن زرتشتیان تهران

نشست پس از یک‌ساعت غیرعلنی شد

انجمن زرتشتیان تهراننشست یک‌صدوهجدهم انجمن زرتشتیان تهران به تاریخ 28 خوردادماه 1397 خورشیدی، پس از گذشت یک ساعت گفت‌‌وگو درباره‌ی مصوبه‌ها غیرعلنی شد.
هیات مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران با حضور اسفندیار اختیاری، نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس، دکتر سرتیپی، وکیل انجمن و پرویز پوریزگردی، وکیل پیشین انجمن در یزد، نشست غیرعلنی برگزار کرد.

نشست یکصدوپنجم کمیسیون مالی مورخ 28 خوردادماه 1397 در محل انجمن برگزار و موارد زیر به تصویب رسید:

  • · هزینه کرد آگهی مجمع عمومی نوبت اول در روزنامه‌ی اطلاعات مورخ 21 خوردادماه 1397 به مبلغ 8 میلیون ریال.
  • · تسویه‌ی سه فقره صورت‌حساب مربوط به چاه آرامگاه، سیم پیچی موتور، کابل، لایروبی عمق چاه، و نصب پمپ و لوله بر اساس مصوبه 21 خوردادماه 1397 کمیسیون ساختمان به مبلغ 42 میلیون و 790 هزار ریال
  • · هزینه کرد 55 میلیون و 817 هزار ریال مربوط به صورت‌حساب آرامگاه شامل پمپ چاه، جوشکاری فنس و کنتور سه فاز بر اساس تاییدیه 7 خوردادماه 1397 کمیسیون ساختمان و مصوب 21 خوردادماه 1397 کمیسیون خدمات.
  • · تصویب گزارش حسابدار درمانگاه یگانگی بابت کارکرد اردیبهشت‌ماه 1397 شیفت صبح به مبلغ 19 میلیون و 874 هزار و 500 ریال و شیفت پسین درمانگاه به مبلغ 49 میلیون 163 هزار و 250 ریال مصوب 21 خوردادماه 1397 کمیسیون خدمات جمعا به مبلغ 69 میلیون و 38 هزار و 150 ریال.
  • · خرید 12 قطعه اثاثیه مربوط به پذیرایی مارکار بر اساس دو فقره پیش فاکتور و تاییدیه‌ی 28 خوردادماه 1397 کمیسیون خدمات و مصوبه‌ی 31 اردیبهشت‌ماه 1397 آن کمیسیون و متمم 3 میلیون و 300 هزار ریالی آن کمیسیون و تاییدیه‌ی خدمات به مبلغ 63 میلیون و 300 هزار ریال.
  • · تصویب دو فقره اسناد مربوط به خرید و نصب آبگرمکن واحد 2 خانه‌ی مهربانی به مبلغ 7 میلیون و 680 هزار ریال مصوب 7 خوردادماه 1397 کمیسیون ساختمان.
  • · تصویب سه فقره صورتحساب مربوط به پنکه سقفی و تعمیر آبگرمکن و تعمیرات آشپزخانه‌ی پذیرشگاه پارسایی به مبلغ 7 میلیون و 550 هزار ریال مصوب 21 خوردادماه 1397 کمیسیون ساختمان.
  • · صورتحساب تعمیر پمپ مربوط به موتورخانه‌ی خانه‌ی مزدایی به مبلغ 2 میلیون و 520 هزار ریال مصوب 21 خوردادماه 1397 کمیسیون ساختمان.
  • · تصویب سه فقره هزینه کرد مربوط به خرید اقلام دارویی و تعمیرات پمپ باد مربوط به درمانگاه یگانگی و تجهیزات دندانپزشکی به مبلغ 7 میلیون 853 هزار ریال مصوب 21 خوردادماه 1397 کمیسیون خدمات.

یکصدوسی‌وپنجمین جلسه‌ی کمیسیون خدمات با حضور اعضا تشکیل شد:

  • · با افزایش حق‌الزحمه‌ی سرایدار مارکار از 7 میلیون و 500 هزار ریال به 10 میلیون ریال موافقت شد.
  • · با افزایش حق‌الزحمه‌ی سرپرست خوابگاه دخترانه از 3 میلیون ریال به 5 میلیون ریال موافقت شد.
  • · با مبلغ 2 میلیون و 970 هزار ریال جهت سرویس و نصب ویندوز و برنامه‌های کامپیوترهای مکان‌های زیر مجموعه‌ی انجمن موافقت شد.
  • · با صورت هزینه‌های قصرفیروزه جهت احیای قبرها به مبلغ 66 میلیون و 990 هزار و 400 ریال موافقت شد.
  • · با سقف مبلغ 5 میلیون ریال جهت خرید کاغذ و تونر مربوط به دستگاه فتوکپی برای چاپ اعلامیه مراسم پرسه‌ی همگانی و بروشورهای مربوط به تراز و بیلان موافقت شد.
  • · با تمدید قرارداد و افزایش حق مسوول فنی شیفت صبح درمانگاه از 20 میلیون ریال به 23 میلیون ریال موافقت شد و بقیه‌ی بندهای قرارداد مانند سال‌های گذشته به قوت خود باقی است.
  • · با افزایش وام بلند مدت کارکنان انجمن زرتشتیان تهران از 15 میلیون ریال به 30 میلیون ریال موافقت شد.

گزارش:

  • · به دلیل عدم رعایت نکات موجود در آیین نامه‌ی نور و صدا توسط گروهی از همکیشان، به مدت شش ماه حق انجام فعالیت در سالن‌های پذیرایی وابسته به انجمن زرتشتیان را از تاریخ اول تیرماه 1397 ندارد.
  • · پیرو شکایت مردم در مورد نحوه‌ی نوبت‌دهی سالن پذیرایی به استحضار می‌رساند که از این پس نوبت‌دهی مراسم در فرم‌های مخصوص دو نسخه‌ای که به مهر و امضای مسوول سالن‌ها می‌رسد، ارایه می‌شود که یک نسخه‌ی آن در اختیار صاحب مجلس قرار خواهد گرفت؛ خواهشمند است در صورت بروز هر گونه تخلف به دبیرخانه‌ و یا کمیسیون خدمات اطلاع رسانی شود.

مصوبه‌ی کمیسیون فرهنگی:

  • کارکرد یکی از همکیشان به صورت پاره وقت در خانه‌ی فرهنگ‌وهنر در اسفندماه 1396 جمعا به مدت 88 ساعت مورد تایید قرار گرفت.

مصوبات کمیسیون ساختمان:

  • · هزینه‌ی نصب حفاظ فلزی ورودی واحد جنب پذیرشگاه پارسایی به مبلغ 5 میلیون ریال.
  • · برآورد هزینه‌ی پرداخت عوارض تاخیر در ساختمان سازی پروژه‌ی ساختمان کیخسروی تا سقف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال

بهمن تیمساری، فرنشین کمیسیون ساختمان از پروژه‌ کیخسروی گزارش داد: پروانه‌ی ساخت ساختمان کیخسروی برای هفت طبقه امردادماه 1386 گرفته شد. یکم بهمن‌ماه 1386 خورشیدی آغاز به ساخت شد. سال 1390 خورشیدی پس از تکمیل اسکلت فلزی و تایید آن به علت تمام شدن بودجه کار ناتمام باقی ماند. زمانی که برای گرفتن عدم خلافی به شهرداری رفتیم اعلام کردند بنا بر مصوبه‌ی شورای شهر تهران به ساخت‌وسازهایی که در مدت مجاز شروع به ساخت کردند و عملیات اجرایی متوقف شده به ازای هر سال توقف کار باید جریمه پرداخت‌ کنند. آذرماه سال گذشته این مبلغ 274 میلیون تومان بود که با پیگیری‌هایی که کردیم این با تخفیف نزدیک به 35 میلیون تومان این جریمه را تا دو ماه آینده باید پرداخت کنیم تا دوباره شامل افزایش سنواتی جریمه‌ بر حسب جدول شهرداری نشویم.
جریمه قابل قسط‌بندی نیست و باید یک‌جا پرداخت کنیم.
به چند دلیل این پروژه را باید دوباره راه اندازی کنیم. ساختمان کیخسروی سازه‌ی اسکلتی است و چون سقف ندارد به دلیل شرایط جوی رو به فرسودگی است و با توجه به این که شهرداری استانداردهای محاسبات سازه در برابر زلزله را به روز تغییر می‌دهد و هر ده سال جواز باطل می‌شود و سازه تخریب می‌شود و دوباره باید با صرف هزینه هنگفت جواز بگیریم. با توجه به پیش‌بینی افزایش قیمت‌ها با تصویب این بودجه، سازه را تا پایان سفت‌کاری و نما ادامه می‌دهیم و در حین کار می‌توانیم با هزینه‌ی مبلغی، پرونده را با عنوان خیریه بودن مکان ساخت‌وساز در دادگاه دیوان اداری پیگیری کنیم شاید جریمه را بخشیدند.
در حاشیه‌ی نشست:
– رستم خسرویانی، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران از دکتر سرتیپی وکیل انجمن برای پیگیری و به سرانجام رساندن پرونده‌ی مدرسه‌ی هرمز آرش و چالشی که با آموزش و پرورش داشته است، سپاسگزاری کرد.
– افشین نمیرانیان، جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان تهران از اسفندیار اختیاری، برای همکاری در ثبت بنیاد خیریه‌ی رستم آبادیان سپاسگزاری کرد و در این باره گفت: آخرین باری که بنیاد خیریه‌ی رستم‌آبادیان مجوز گرفت و به ثبت رسید سال 1370 خورشیدی بود. تا پنج- شش سال گذشته از سوی روانشاد ضیافت کارهای بنیاد انجام می‌شد و هیچ تغییراتی را رسما در بنیاد نداشتیم. در این گردش که انجمن از نظر ثبت رسمیت پیدا کرد، دوباره برای به ثبت رساندن بنیاد اقدام کردیم. کار سختی بود که اگر کمک اسفندیار اختیاری نبود به نتیجه نمی‌رسیدیم. با توجه به سفارش او به معاون قوه‌ی قضاییه با انجمن همکاری شد. سرمایه‌ی چند صد میلیونی که مسدود شده بود به جریان افتاد.
رستم خسرویانی، افشین نمیرانیان و جمشید گشتاسبی و دو تن از خانواده‌ی روانشاد رستم آبادیان اعضای هیات امنای جدید هستند.
– با پیشنهاد هیات رییسه‌ی انجمن و موافقت هیات مدیره دوشنبه چهارم تیرماه انجمن تعطیلی تابستانه دارد.

نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران 28 خوردادماه 1397 خورشیدی از ساعت 19 در غیاب منوچهر باستانی، آرمین هورمزدی، راشین جهانگیری و کامبیز میزانیان برگزار شد و پس از یک‌ساعت گفت‌وگو نشست غیرعلنی شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. جناب خسرویانی نفرمودند چه چالشی در مورد مدرسه هرمز ارش با اموزش و پرورش داشته ایم که از دوست و برادر گرامیشان جناب سرتیپی تشکر نموده اند وایا این کار را بصورت رایگان انجام داده یا حقالوکاله دریافت نموده اند که امید واریم مبلغ ان رادر تراز و بیلان انجمن مشاهده کنیم که در این صورت جای تشکر نیست پول گرفته کار انجام داده واز همه مهمتر اعضای هیت امنا رستم ابادیان را چه کسانی تشکیل داده اند رستم خسرویانی جایی داریم که ایشان عضو هیت امنا نباشند موقوفه رستم گیو رستم ابادیان و… ودر اخر میشود روزی همکیشان و جامعه زرتشتیان از انجمن و نماینده محترم بابت اخذ اجاره بها و به سرانجام رسیدن زمینهای قصر فیروزه از این عزیزان تشکر کنند تشکر و قدر دانی در خصوص خیریه رستم ابادیان و امثال ان که از مدیریت چند نفرهمکیش خارج و به دست چند نفر دیگر اداره شود خیلی کار مثبتی صورت نگرفته .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04