لوگو امرداد

گزارش تراز و بیلان مالی بدون امضا در دبیرخانه موجود است

تراز و بیلان بون امضا در دبیرخانه موجود استگزارش تراز و بیلان سال مالی 1396 خورشیدی انجمن زرتشتیان تهران در دبیر خانه‌ی انجمن موجود است ولی تا کنون از سوی فرنشین و خزانه‌دار انجمن امضا نشده است.
در نشست یکصدونوزدهم هیات مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران، دوشنبه 11 تیرماه 1397 خورشیدی، گزارش تراز و بیلان به رای گذاشته و تصویب شد. به گفته‌ی جمشید گشناسبی، خزانه‌دار انجمن این تراز و بیلان پیش از مجمع نوبت نخست، آماده بوده و اکنون در دبیرخانه موجود است.
خدایار فریدونی، بازرس انجمن در گفت‌وگو با امرداد گفت: نزدیک به دو هفته‌ است که رونوشت گزارش تراز و بیلان را بدون امضا به بازرسان داده‌‌اند و تا کنون  ترازنامه سال مالی به امضای رستم خسرویانی، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران و جمشید گشتاسبی، خزانه‌دار انجمن نرسیده است. وی در ادامه افزود: در رونوشت امضانشده‌ای که به من داده شد حتا نام من به عنوان بازرس کنونی انجمن در زیر گزارش تراز و بیلان نیامده و نام بازرس پیشین قید شده بود.
این در حالی است که طبق قانون تجارت پانزده روز پیش از تشکیل مجمع عمومی یعنی دستکم 25 خوردادماه 1397 خورشیدی ترازنامه می‌بایست امضا شده و در دسترس سهام‌داران انجمن قرار می‌گرفت.
برپایه‌ی ماده 139 قانون تجارت هر صاحب سهم می‌تواند از پانزده روز قبل از انعقاد مجمع عمومی در مركز شركت به صورت‌حساب‌ها مراجعه كرده و از ترازنامه و حساب سود و زیان و گزارش عملیات مدیران و گزارش بازرسان رونوشت بگیرد. بنابر این هر زرتشتی که کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران را دارد صاحب سهم انجمن محسوب می‌شود و می‌تواند از ترازنامه سال مالی 1396 خورشیدی رونوشت بگیرد.
گفتنی است نخستین نوبت مجمع همگانی سالیانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران، ششم تیرماه 1397 خورشیدی با دستور نشست انتخاب هیات مدیره‌ی مجمع، استماع گزارش تراز و بیلان هیات مدیره و بازرسان قانونی انجمن، تصویب تراز و بیلان منتهی به پایان اسفندماه 1396 خورشیدی و انتخاب بازرسان برگزار شد و به شوند (:دلیل) به حد نصاب نرسیدن باشندگان به نوبت دوم مجمع همگانی موکول شد. نوبت دوم مجمع همگانی عادی سالیانه‌ی انجمن ۲۲ تیرماه امسال از ساعت 9 و 30 دقیقه در تالار همایش دبیرستان فیروزبهرام برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. انجمن زرتشتیان تهران میتوانست حداقل همین بیلان امضا نشده را در سایت انجمن زرتشتیان تهران که سالی یکی دو خبر بیشتر در آن منتشر نمیشود قرار دهد. امان از این همه پنهان کاری.

  2. بازرسان شهامت و غیرت داشته باشند و مشکلات انجمن را بیان کنند. بازرسان منتخب مجمع و چشم و گوش جامعه هستند. لطفا کوتاه نیایید و حق جامعه را بخواهید. اگر قانون تجارت اجرا نشده است، تصویب بیلان را به غقب بیاندازید. نترسید. انجمنی ها روی ترس و حیای شما حساب میکنند که هرکار دلشان خواست میکنند.

  3. من فقط از هئیت مدیره انجمن یک سوال دارم و. یک جواب میخواهم ، پولهایی که همکیشان در روز ورهرام ایزد در صندوقهای معبد و یا شاهورهرام ایزد میریزند کجا میره ؟ آیا واقعآ به دست نیازمندان و بیماران میرسه یا صرف حقوق کارمندان و پرسنل انجمن میشه ،

  4. دوست همکیش انجمن دلیلی نداره گزارش تراز وبیلان تهران را روی سایت بذاره تا در دسترس همگان در هر دین و مکانی قرار بگیرد طبق قانون تجارت با در دست داشتن کارت شناسایی انجمن تهران به انجمن مراجعه و درخواست رونوشت کنید و یا روز مجمع تشریف بیاو رید دبیرستان فیروزبهرام کارت شناسایی انجمن تهران را نشان دهید و رونوشت را بگیرید پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29