لوگو امرداد
فرنشین باشگاه فروهر:

از برگزاری جام جان‌باختگان راضی هستیم

پرویز اهوراییباشگاه فروهر از باشگاه‌های ریشه‌دار هازمان(:جامعه) زرتشتی است که دارای امکانات و زمین ورزشی است. باشگاهی که تیم بسکتبال آن همواره از غول‌های این رشته‌ی ورزشی در جام‌های ورزشی به شمار می‌آمد. در دنباله گفت‌وگوی ما با پرویز اهورایی، فرنشین این باشگاه پیرامون شرایط آن‌ها در جام جان‌باختگان امسال را می‌خوانید:

باشگاه فروهر امسال با چه تیم‌هایی در جام جان‌باختگان شرکت می‌کند؟

امسال در رشته‌ی بسکتبال با دو تیم دختران و دو تیم آقایان شرکت می‌کنیم. همچنین یک تیم در رشته‌ی بسکتبال سه نفره خواهیم داشت. در کل نزدیک به 50 ورزش‌کار در جام جان‌باختگان خواهیم داشت.

چالش‌ها و مشکلاتی پیش روی باشگاه فروهر در طی سالیان شرکت در جام جان‌باختگان چه بوده است؟

مشکلی نداشته‌ایم و از نحوه‌ی برگزاری جام راضی بوده‌ایم.

دیدگاه شما درباره‌ی داوری بازی‌های بسکتبال چیست؟

از داوری بازی‌ها راضی بوده‌ایم.

پیشنهاد شما برای برگزاری بهتر پیکارهای جام جان‌باختگان چیست؟

پیشنهادی ندارم و جام خوب برگزار می‌شود. همان برنامه‌ی قدیم را ادامه دهند و همین روشی که دارند خوب است.

روزگاری باشگاه فروهر در زمینه‌ی تیم‌داری و پرورش بازیکن در رشته‌ی بسکتبال زبانزد بود. اما گویا در این سالیان دیگر بسکتبال باشگاه فروهر آن قدرت پیشین را ندارد؟

سال گذشته در رده‌ی دختران بسکتبال جایگاه‌های نخست و دوم و بسکتبال آقایان جایگاه دوم را به دست آوردیم. البته بازیکنان هم جابه‌جا می‌شوند و با بالا رفتن سن‌شان درگیر زندگی می‌شوند.

باشگاه فروهر از ورزش‌کاران خود چه پشتیبانی‌هایی می‌کند؟

هزینه‌ی پوشاک و مربی تیم‌ها را می‌پردازیم.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

9 پاسخ

  1. كاش در مورد ديوار كشي باشگاه فروهر و روند پرونده دادگاه و سند باشگاه فروهر هم مدير باشگاه توضيحاتي ميدانند براي جامعه، تا همگان از چرايي ديوار كشي و مصادره نيمي از باشگاه فروهر توسط بنياد آگاهي كامل پيدا نمايند. وظيفه رسانه هم همين است، آگاهي رساني به موقع به همكيشان و مردم و شفاف سازي امور در جريان و خرد جمعي.

  2. مدير باشگاهي كه پيشنهاد نداشته باشد يعني يا همه چيز را هميشه ايده آل ميداند يا بهتر است اينگووونه بگويد، يا اصلا با بازيكنان و مربيان باشگاه خود معاشرت و برخوردي ندارد. مسلما پيشنهادات خوب زماني مطرح ميشود كه در كارگروه ورزش و كلا در ورزش حضور داشته باشند كه جاي ايشون خالي بوده هميشه در جلسات. به نظرم بايستي افراد شايسته و پيشكسوت ورزشي را به سمت مديران باشگاه برگزينيم تا روند باشگاهي زرتشتيان را بهبود بخشند و يا حداقل علم دانشگاهي اين كار و رشته تربيت بدني رو داشته باشند. به اميد روزي كه انتخاب شايسته مديران باشگاه رو داشته باشيم بدور هر هرگونه تعصب بيخودي تا داشته هاي زرتشتيان رو رونق بخشند و ورزشكاران زرتشتي رو كه سرمايه هاي جامعه ما هستند، همراهي و همياري نمايند.
    درود به روان حسن ذوالفقاري ، پدر بسكتبال زرتشتيان ايران

  3. ورزشکار حرفه ای نداریم در وا قع باشگاه ومربی و جوانان ورزشکار کم داریم جوانان ما باید جذب باشگاههای ایران بشوند تا اگر استعدادی دارند کشف شوند وشکوفا شوند در اینجا به جاست یادی کنیم ازیک ورزشکار حرفه ای بنام خانم پریچهر جمشیدی کلانتری که مدت 10 عضو تیم ملی والیبال دختران ایران بودوعضو باشگاههای بنام تهران

  4. مدير بإشكهي كه لباس ورزشي تا حالا نبوشيده باشد به جه درد مي خورد كه راجع به ورزش بك بأشكاه صحبت كند.
    انهم إز وضع سند زمين وصال كه رأست وًدرست به مردم واقعيت را نمي نمي كويند.

  5. این ارگان نام باشگاه را با خود به یدک می کشد اما دریغ از یک تیم باشگاهی !! این ارگان که شنیدیم موقوفی میباشد حالت انحصاری داشته و دارد و متعلق به یک عده آدم خاص، و با داشتن امکانات عالی( در سطح جامعه لااقل )در اختیارشان است اما اگر تیمی یا نفراتی بخواهند از آنجا استفاده کننددریغ از همکاری …!!؟؟،جالب است ایشان هیچ پیشنهادی ندارند !!؟؟ ای کاش از مدیران ورزشی جوان استفاده می کردیم و اجازه میدادیم به همه افراد شایسته میدان داده شود و با گرفتن هزینه های کمتر از نونهالان و نوجوانان و جوانان رابیشتر تشویق به ورزش و اجازه استفاده از امکانات ورزشی خودمان میکردیم

  6. شنيديم گوهر خانم عزيز هم آزرده كردن از باشگاه و ايشون هم ديگه باشگاه نميرن، ايشون سال هاي سال براي اون باشگاه زحمت كشيدند و پيشكسوت باشگاه بودن، چرا واقعا اين برخوردها رو هيئت مديره با افراد پيشكسوت سازمان و باشگاه، مدير انتشارات پيشين و مسئول فروش، مسئولان كوشك و … انجام ميدهد. آيا اين افراد كم زحمت كشيدند براي سازمان فروهر، يا هيئت مديره جوان قدرت تشخيص ندارد و حرفها و كينه ورزي هاي ديگران رو فقط اجرا ميكنند. به هر حال اين تصميمات و عملكردي كه دوستان جوان هيئت مديره پيش گرفتن مسلما پيامدهاي خوبي رو به همراه نخواهد داشت. بايستي در خرد جمعي سازماني و مشاوران خود تجديد نظر نمايند به نظر.

  7. کسی که هیچ نظری در مورد کاری نداشته باشه جای سوال داره به هرحال جام به این مهمی که هرساله با همت تعداد زیادی از جوانان در حال برگزاری است و خانواده های زیادی را را به نحوی دور هم جمع میکنه به هرحال کم و کاستی و مزایای زیادی داره و امیدوارم کسانی مدیریت را به عهده بگیرند که دستی بر آتش دارند .

  8. به گونه ای به سئوالات پاسخ دادند که گوئی به جبر و زور مجبور به پاسخ گوئی هستند . شما متولی ورزش درجامعه هستید کمی مسئولانه رفتار کنید.

  9. جای بسی سپاسگزاری دارد که لااقل خبرنگار را توبیخ و اخراج نفرمودند.!!!
    سوالی دارم سمت مدیریت باشگاه فروهر انتخابی ویا انتصابیست و یا هیچیک، موروثی و بودن از خانواده و طایفه خاصی باید باشد؟؟؟؟

    سوال دیگر اینکه هیئت مدیره جوان و کوشا در انتخاب و عزل و نصب مدیر زیر مجموعه خود چه نقشی دارد و ایا اصلا نقشی دارد؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09