لوگو امرداد

پروانه‌ی فعالیت باشگاه فروهر صادر شد

پروانه فعالیت باشگاه فروهرپروانه‌ی فعالیت باشگاه فروهر صادر شد.

پرویز اهورایی در جایگاه مدیر بخش آقایان و گوهر بهمردی در جایگاه مدیر بخش بانوان باشگاه فروهر در پروانه‌ی جدید این باشگاه شناخته شده‌اند.

بنابر این پروانه باشگاه فروهر اجازه فعالیت در رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام، فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و شطرنج در رده‌ی آقایان و رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و شطرنج و ورزش‌های همگانی (آمادگی جسمانی و ایروبیک) در رده‌ی بانوان را داراست.

گفتنی است این پروانه ۲۱ تیرماه ۱۳۹۷ خورشیدی صادر شده و تا ۲۱ خوردادماه ۱۴۰۲ خورشیدی اعتبار دارد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. سال هاي سال هست كه پروانه باشگاه به همين شكل بوده است، بدون حتي يه تغيير كوچك. حالا چي شده كه يهووو بزرگ نمايي داره ميشه خدا داند و بس، بايد زمان بگذرد تا متوجه شيم جريان چي بوده. اين باشگاه از 50 سال پيش متعلق و وابسته به سازمان جوانان زرتشتي(فروهر) بوده است و براي خودش هيئت مديره مستقل نميتواند داشته باشد و فقط مديران باشگاه دارد(يك نفر خانم و يك نفر آقا) كه بايستي از طرف هيئت مديره سازمان فروهر معرفي شوند تا پروانه 3 سال يكبار تمديد گردد. بايستي كاري كرد تا درآمدزايي اين باشگاه كه در بهترين جاي شهر قرار دارد بالا رود و درب آن از صبحگاه تا شامگاه باز باشد تا درآمدزايي كند و از آن مبلغ، خرج هم كرد براي باشگاه. نه اينكه فقط بعدازظهر و ساعاتي محدود باز باشد و آخرش هم بگن دخلش به خرجش نميخورد. بايد آموخت و از تجربه ديگران استفاده كرد در باشگاه داري. اين سرمايه متعلق به همه ورزشكاران زرتشتي است از هر ارگان و شهري.
    به اميد سربلندي و پيروزي باشگاه فروهر متعلق به همه جوانان زرتشتي ايران.

  2. با ساخته شدن سالن هاي مجهز آدريان بزرگ و ماركار، ديگر رقابت سخت خواهد شد و اگر باشگاه ها و مديران به سمت حرفه اي شدن نروند، به نابودي خواهند رفت. اونهايي كه فقط فكر اينن كه يك نفر همه كاره باشه، هم مدير مسئول مجله، هم بازرس، هم مدير باشگاه و از افراد حرفه اي در ورزش استفاده ننمايند، نتيجه اين تفكر را بزودي خواهند ديد. هر كي بايستي در زمينه تخصص خودش فعاليت كند. استاد دانشگاه در زمينه رشته خودش، مدير انتشارات و نشر در زمينه رشته و كار خودش، مدير باشگاه در زمينه تربيت بدني و رشته خودش، دامپزشك در زمينه كارخودش، مهندس در زمينه كاره خودش، آموزگار در زمينه كار خودش، مسئولان و معلمان ديني در زمينه دين و دينداري، موبد در زمينه وظيفه خودش، وكيل در رشته خودش، سرپرست و مربي تيم در زمينه رشته ورزشي خودش …

  3. روزخوش.برای من هم جای سواله چطوراین مدت پروانه باشگاه رونمایی نکردن که حالا کردن.ماهمیشه حضورپررنگ گوهرخانم توباشگاه دیدیم که واقعا دلسوزانه ومادرانه نظارت داشتن ویک مدتی حضور دلسوزانه آقارستم (پسرگوهرخانم) وخانم مخمل جمشیدی که مربی والیبال بودندونفهمیدیم چرا وبه چه دلیل عذراین دوعزیزدلسوزومسئول راخواستن.یارسم ماایرانیان به اینگونه است که کسانی که خوب میدرخشند وبه فکرجامعه هستندبایدحذف شوند؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09