لوگو امرداد

آشنایی با دانشجوی برتر زرتشتی

پورچیستا گشتاسبی دانشجوی زرتشتی با رتبه‌ی برتردانشجوی زرتشتی رتبه‌ی نخست دانشکده‌ی ادبیات فارسی و زبانهای خارجی دانشگاه آزاد را به دست آورد.
پورچیستا گشتاسبی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی با معدل 19و 87 صدم مقطع کارشناسی را در هفت ترم به پایان رسانده و از سال 1392 خورشیدی با پذیرش در این رشته پیوسته با عنوان رتبه‌ی نخست و نمونه شناخته شده است.
وی افزون بر به دست آوردن رتبه‌ی نخست و ممتاز در دانشکده‌ی ادبیات فارسی و زبان‎های خارجی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، با ارایه‌ی مقاله‌ی پژوهشی در زمینه‌ی شاهنامه در هفته‌ی پژوهش و همچنین سرایش غزل‌هایی در نشست شب شعر دانشکده تقدیرنامه گرفته است. گشتاسبی با کسب رتبه نخست و عنوان استعداد درخشان می‌توانست در هر رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد به تحصیل ادامه دهد ولی با شرکت در کنکور سراسری در سال 1396 خورشیدی در رشته‌ی زبان‌های باستانی ایران در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شد. وی در مقطع کارشناسی ارشد نیز تاکنون ممتاز بوده است.
پورچیستا گشتاسبی، زاده‌ی دی‌ماه 1360 خورشیدی است. گرایش وی در دوره‌ی دبیرستان رشته تجربی بود و به دنبال آن کارشناسی پرستاری را از دانشکده‌ی شهید بهشتی گرفت. از آن هنگام با دلبستگی به ادبیات فارسی به سرایش چکامه روی آورد. چکامه‌های وی در قالب غزل‌های عرفانی و ترانه است. «ماندگار» تخلص پورچیستا  در غزل‌هایش است. دو مجموعه ترانه به نام‌های «باغ پاییزی» و «تماشایی‌ترین رویا» را به چاپ رسانده است. در نوشتار بخشی از یک کتاب درسی دانشگاهی ادبیات به نام «جنگ خونین با جگرگوشه» که به حماسه‌ی رستم و سهراب پرداخته همکاری داشته و ویراستار علمی این کتاب نیز بوده است. در راستای بهره‌مندی همکیشان و دوستداران آیین اشوزرتشت چاپ مقاله‌ی پژوهشی در زمینه‌ی آیینی از برنامه‌‌های پورچیستا گشتاسبی است.

لوح با عنوان دانشجوی نمونه

لوح با عنوان دانشجوی نمونه

3

لوح تقدیر مشارکت در پژوهش

لوح تقدیر به مناسبت مشارکت در شب شعر

لوح تقدیر مشارکت در شب شعر

 

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

29 پاسخ

  1. با تبریک و تهنیت به دانش آموخته فرهیخته پورچیستا "ماندگار" و پدر گرامی ایشان آقای گشستاسبی اردکانی که هر دو از افتخارات جامعه هستند.

  2. درود بر سرکار خانم گشتاسبی و خانواده ارجمندشان و آرزوی پیروزی همه جوانان در تمامی مراحل زندگیشان

  3. خانم گشتاسبی عزیز به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم شما مایه افتخار جامعه زرتشتی هستید . به امید موفقیتهای روز افزون

  4. از سایت محترم امرداد سوال دارم. معیار شما برای معرفی دانشجوی برتر زرتشتی چیست؟ هفته گذشته در پیر نارکی، اقلا بیست جوان زرتشتی در مقطع کارشناسی جایزه گرفتند که اکثرا در شرایط مساوی یا بهتر از دانشجوی برتر شما بودند.

  5. با سلام…مایه افتخار جامعه زرتشتیان وجود چنین فرهیختگانی است…باشد در سایه پروردگار زندگی شاد و آرامی داشته باشند

  6. با عرض تبریک .امیدوارم در تمام مراحل زندگی . موفق باشی.

  7. دوست گرامی خانم گشتاسبی شما مایه افتخار هستید. کتابهاتون هم خواندم مملو از احساس است. واقعا صدآفرین

  8. خانم گشتاسبی نشان داد که در هر سنی میشود تحصیل کرد و لیسانس گرفت. خسته نباشید.

  9. سلام. اگر قرار است دانشجویان برجسته را معرفی کنید، لطفا سایر دانشجویان برتر زرتشتی را هم در این سایت معرفی کنید.

  10. تبريك به ايشون، ما جوانان برتر بسياري در جامعه زرتشتيان ايران و جهان داريم. واسه همينه كنگره جوانان برگزيده زرتشتي برگزار ميشه، ايشون هم حتما اونجا شركت كنن تا در ميان جوانان برتر، مدارك و افتخاراتشان سنجيده و ارزيابي شود. با تبريك به ايشون و همسرشون.

  11. درود بر شما، خانم گشتاسبی بخاطر امید داشتن و نهایت تلاش و کوشش را انجام دادن و موفقیت تان.به امید موفقیت روز افزون شما.

  12. امرداددانش‌آموختگانی را که معدل کارنامه‌ی کارشناسی آن‌ها از 19/50بالاتر باشد به عنوان دانشجوی برتر معرفی می‌کند.

  13. سن شرکت در کنگره جوانان برگزیده حداکثر 35 سال است. خانم گشتاسبی برای ارزیابی مدارک خود میتواند در کانون دانشجویان زرتشتی یا مراسم پیر نارکی سال آینده اقدام کند.

  14. درود بر شما. دوست گرامی که خود را اردشیری معرفی کرده اید، خانم گشتاسبی کارشناسی را در 7 ترم که تمام این ترم ها شاگرد اول و دانشجوی نمونه بوده اند، به پایان رسانده اند و در کارشناسی ارشد نیز شاگرد اول و رتبه ی اول ممتاز هستند. اگر دانشجویی را با این شرایط می شناسید، حتماً معرفی کنید.

  15. تقدیر و ستایش از تمام افراد از جمله خانم گشتاسبی که با تلاش و کوشش در پی بهتر کردن جهان هستند، چه از آنها یادی بشود و چه نشود..

  16. همکیش گرامی. تشویق و معرفی دانشجویان زرتشتی خیلی خوب است. ولی عنوان برتر مسئولیت دارد زیرا منظور این است که از دیگران بهتر است. کمیته داوران جشنواره پیر نارکی مانند سازمان سنجش معیارهای خاص امتیازی دارند. دانشگاه سراسری به مراتب امتیاز بیشتری نسبت به دانشگاه آزاد دارد و رشته های علوم و مهندسی و به خصوص رشته های پزشکی دشوارتر و بالاتر از رشته های علوم انسانی رتبه بندی میشوند. لزومی به معرفی دانشجویان ممتاز توسط من نیست. به لیست دانشجویان ممتاز در جشنواره پیر نارکی و کنگره جوانان برگزیده توجه کنید. از امرداد نیز تشکر میشود که نظرات انتقادی را اجازه میدهد.

  17. درود بر تمام کسانی که مایه ی افتخار جامعه ی زرتشتی هستند. فرقی نمی کند که در چه رشته ای تحصیل می کنند و در هر رشته ای اگر بتوانند رتبه ی اول ممتاز را در دانشگاه خودشان به دست آورند، شایسته ی تقدیر کردن و برتر شمرده شدن هستند، زیرا قرار نیست همه پزشک یا مهندس شوند و شاید کسی به هنر و ادبیات علاقمند باشد. با آرزوی موفقیت روزافزون برای تمام جوانان زرتشتی.

  18. چرا برای برتر بودن یا نبودن بعضی افراد حساسیت نشان میدهند اگر آنها هم کسی را در رشته های پزشکی و مهندسی میشناسند معرفی کنند

  19. درود. اردشیری عزیز همانگونه که امرداد اعلام کرد هر دانشجویی معدل کارشناسی اش بالای نوزده و نیم باشد در سایت می گذارند و اگر دانشجویی شاگرد اول دانشگاه شده باشد خودش حتماً به امرداد مراجعه خواهد کرد، پس لازم نیست نگران دانشجویان دیگر باشید. هر دانشجویی که چنین موفقیتی را کسب کند، مایه ی افتخار جامعه ی زرتشتی است و فرقی ندارد که رشته ی تحصیلی اش چه باشد. با آرزوی موفقیت های بیشتر و بهتر برای همه ی جوانان زرتشتی.

  20. با درود .البته هر دانشجویی که معدل بالا و رتبه ی برتر دارد خودش را به همه جا معرفی نمیکند .این کاملا شخصی است .کسی بخواهد مطرح شود یا نه .من شخصا دو دانشجو ی دختر میشناسم که فوق لیسانس در رشته های مهندسی در دانشگاه سراسری دارند با معدل بالا و شاگرد اول رشته ی خودشان. ولی علاقه ای به مطرح کردن ان ندارند. پس رتبه ی برتر داشتن انقدرها هم مهم نیست که راجع به ان اینقدر بحث شود. همه که فریاد نمیزنن ما برتریم

  21. با آرزوی تندرستی و بهروزی برای سرکارخانم گشتاسبی و خانواده گرامی ایشان.

  22. با درود. چقدر بعضی اشخاص عجیب هستند و پیشرفت دیگران را نمی توانند ببیند. اول اینکه این سایت هر جا نیست و دوم اینکه از اشخاص حقیقی صحبت کنید، نه اینکه در خیالاتتان دو دانشجوی ممتاز در مهندسی دانشگاه سراسری بسازید و بگویید دوست ندارند خودشان را معرفی کنند. اتفاقا رتبه ی برتر داشتن خیلی هم مهم است و برای آن بسیار تلاش شده است. به جای زدن این حرف ها خوب است که بقیه هم همین قدر تلاش کنند و تلاش دیگران را زیر سئوال نبرند.

  23. درود. این که موفقیت هایی که یک نفر کسب کرده در سایت مطرح شده است نباید کسی را ناراحت کند و باید الگویی برای تلاش دیگران باشد تا آنها هم به این موفقیت دست پیدا کنند. این گونه موفقیت هایی که توسط دانشجویان زرتشتی کسب می شود بسیار جای خوشحالی دارد و باید تبریک گفت. درود بر بانوی فرهیخته خانم گشتاسبی که اینقدر زحمت کشیده اند.

  24. درود. خیلی مهم است موفقیت واقعی و در حد ممتاز و منحصر به فرد باشد. در غیر این صورت خودنمایی و بزرگ نمایی محسوب میشود. دانشگاه آزاد واحد جنوب در لیست 10 دانشگاه برتر تهران و 40 دانشگاه برتر ایران نیست (مرجع ارزیابی وزارت علوم). شرکت در شب شهر خوب است ولی امتیاز خاصی نیست.

  25. درود. عنوان دانشجوی نمونه در در دانشگاه به دست آوردن خودش منحصر به فرد و عالی است و اینکه کارشناسی در مدت 7 ترم خوانده شود و هر 7 ترم رتبه ی ممتاز اول کسب شود، هم عالی و منحصر به فرد است. داشتن تألیف و ویراستار علمی کتاب دانشگاهی بودن هم منحصر به فرد است. وقتی فردی تمام این موفقیت ها را کسب کرده است، یقیناٌ باید از او نام برده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29