لوگو امرداد
تنها دو روز تا پایان مهلت

نام‌نویسی جام بدمینتون شیراز تمدید نمی‌شود

هماهنگ‌کننده‌ی هفتمین دوره‌ی پیکارهای قهرمانی بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور از تمدید نشدن زمان نام‌نویسی جام خبر داد.
نام‌نویسی جام بدمینتون شیراز تمدید نمی‌شودپرنیان کوکلری هماهنگ کننده‌ی جام بدمینتون شیراز با اشاره به این‌که برابر با آیین نامه‌ی این پیکارها تنها 2 روز دیگر برای نام‌نویسی در این دوره از جام بدمینتون فرصت باقی است، گفت: «مهلت نام‌نویسی به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، زیرا با پایان مهلت نام‌نویسی، کمیته فنی بررسی نهایی خود را برای تایید صلاحیت متقاضیان شرکت‌کننده در این پیکارها آغاز خواهد کرد و پسین سه‌شنبه 23 امردادماه نفرات راه یافته به این پیکارها طی نشستی رسمی معرفی خواهند شد و شهریه‌ی نام نویسی نفراتی که تایید صلاحیت نمی شوند به ایشان بازگردانده می‌شود.»
دوست‌داران برای نام‌نویسی در فرصت باقیمانده می توانند به تارنمای www.ZBCshiraz.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم نام نویسی و پرداخت هزینه ی ورودی و خوراک به صورت تمام اینترنتی اقدام کنند. برای انجام نام‌نویسی تصاویر صفحه‌ی نحست شناسنامه، كارت بیمه‌ی ورزشی، عكس رنگی 4*3 (جدید و با کیفیت مناسب)، كارت شناسایی زرتشتی خود و یا یكی از بستگان درجه یک و کارت تایید صلاحیت در هفتمین دوره پیکارهای قهرمانی بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور مورد نیاز است. کسانی که به هردلیل کارت صلاحیت خود را گم کرده‌اند، نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند و از این بابت مشکلی نخواهند داشت، زیرا اطلاعات مربوط به تایید صلاحیت و شماره کارت‌های آنها نزد کمیته فنی موجود و مشخص است».

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. چه حس خوبی پيدا می کنم وقتی از تمديد نشدن مهلت می شنوم … اينجوری اين احساس خوب به خواننده دست ميده ، که برای نخستين بار و نخستين جام ، برگزارکنندگان شب امتحانی درس نمی خوانند و از قبل حساب همه کار را کرده اند. ورزشکار است که برای نامنويسی و حضور در چنين همايشی تعجيل کنه و انگيزه داشته باشه. نه اينکه مثل خيلی از جامهامون کار به التماس و به حدنصاب رسوندن برای برگزاری و تمديد چندباره برسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30