لوگو امرداد

پیمانکار سرویس مدارس زرتشتی مشخص شد

سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتیانشرکت راه سبز سرمد برنده‌ی مناقصه‌ی سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتیان در سال تحصیلی 98 – 1397 خورشیدی شد.
مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات انحمن زرتشتیان تهران در نشست صدوبیست‌وسوم، از روند برگزاری مناقصه‌ی سرویس مدارس زرتشتیان گزارش داد. وی با اشاره به این که شرکت پارسه به سرپرستی آقای علیزاده‌پور، شرکت راه سبز سرمد به سرپرستی آقای اسدی و شرکت البرز به سرپرستی آقای خویینی، سه شرکتی هستند که پیش از این با انجمن همکاری داشتند و عملکرد آنها مورد تایید بوده است افزود: برپایه‌ی قانون مناقصه‌ی محدود برای این سه شرکت که پیش از این با انجمن کار کرده و مورد تایید انجمن بودند دعوت‌نامه فرستادیم و از آنها خواسته شد قیمت پیشنهادی را با آمار تخمینی از برآورد سال پیش بر پایه‌ی 275 دانش‌آموز در مسیر رفت و برگشت ( دو طرفه) و 15 تن با مسیر رفت یا برگشت (یک‌طرفه) و بر دو مبنای مختلط بودن دانش‌آموزان و یا در صورت تفکیک مدارس را در فرصت معین به دبیرخانه‌ی انجمن اعلام کنند.   
پاکت‌های پیشنهادی سه‌شنبه 16 امردادماه 1397 خورشیدی در حضور رستم خسرویانی، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران- جمشید گشتاسبی، خزانه‌دار انجمن، فرشاد خورشیدیان، بازرس – مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات، بهمن تیمساری، فرنشین کمیسیون ساختمان (هموندان کمیسون مناقصه) باز شد. شرکت البرز قیمت بالایی را پیشنهاد داده بود که مورد قبول واقع نشد. قیمت پیشنهادی شرکت راه سبز سرمدی بیشتر از شرکت پارسه بود ولی رضایت‌مندی خانواده‌های دانش‌آموزان از عملکرد شرکت راه سبز سرمدی سبب شد تا پیشنهاد آقای اسدی پذیرفته شود.
وی به عدم فعالیت شرکت راه سبز سرمدی در دو منطقه‌ی شش و دوازده آموزش و پرورش در دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: این همکاری وابسته به تایید آموزش و پرورش منطقه‌های یاد شده است.
یادآوری می‌شود، خانواده‌های زرتشتی برای نام‌نویسی فرزندان خود تا پایان امردادماه می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از  ساعت ۸ تا ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ با به همراه داشتن یک قطعه عکس دانش‌آموز به دبیرخانه‌ی انجمن مراجعه کنند.
همچنین با مصوبه‌ی کمیسیون خدمات به سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتی برای فرزند دوم از یک خانواده به میزان ۵۰ درصد و فرزند سوم از یک خانواده به میزان ۷۵ درصد در صورت نام‌نویسی همزمان فرزندان تخفیف داده می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

15 پاسخ

  1. امیدوارم آقای اسدی رویه آن سال هایی را که پیمانکار سرویس بودند در پیش نگیرند و بچه ها را فاصله های دور سوار نکنند بلکه مانند پیمانکارهای دیگر در منازل بیایند و بچه های دبستان جمشید جم را هم جلوی فیروزبهرام پیاده نکنند
    جالب است آقای خسرویانی علاقه خاصی به آقای اسدی دارند و در این دو سالی هم که آقای اسدی با انجمن همکاری نداشتند آقای خسرویانی پکر بودند

  2. به نظر من این چند سال تجربه خوبی بود تا پی ببریم که آقای اسدی بدون حتی مناقصه فرد مطمئتی برای سرویس دهی مدارس است در طی این سالها که ایشان بودند ما غیر از احترام و ادب و جوابگویی به موقع و نظم در سرویس موارد دیگری ندیدیم ایشان همه خانواده ها را می شناخت واین کارها را راحت میکرد .

  3. نام شرکت مهم نیست مهم ارایه خدمات هست
    آیا در تعهدات شرکت نوع وسیله نقلیه ذکر شده است؟ سال پیش از ون و بیشتر استفاده شد که از نظر ساعت و مسیر دانش‌آموزان در سختی بودندو همچنین ون ایستگاهی دانش‌آموزان را سوار می‌کرد.

  4. با درود .سال پیش پیمانکار واقعا بد بود ما هر روز نارضایتی خود را اعلام می کردیم ولی کسی پاسخگونبود.خدا را شکر باز امسال به رضایت والدین را در نظر گرفتند و آقای اسدی را انتخاب کردند.

  5. همکیش گرامی
    کسی که بچه های دبستانی را جلوی دبیرستان فیروز بهرام پیاده می کند تا در پایده روی شلوغ خیابان جمهوری به دبستان جمشید جم بروند نمی تواند فرد مطمعنی باشد .
    دوست گرامی کسی که بچه دبستانی را دو تا کوچه و یک خیابان دورتر از منزلش و بر خیابان اصلی پیاده می کند و در جواب اعتراض هم می گوید سرویس شما که مجانی است نمی تواند آدم مطمعنی باشد.
    مجموعه ای که سرویس او در خط ویژه چپ می کند و دست یکی از دانش آموزان در این حادثه می شکند نمی تواند |آدم مطمعنی باشد.
    اگر در پیاده روی شلوغ خیابان جمهوری برای پسر بچه های شیطون دبستانی اتفاقی بیفتد انجمن یا آقای اسدی مطعمن جوابگو خواهند بود؟

  6. امیدوارم انمن اینبار درباره مواردی که در پست بالا گفتم پیگبر باشد و این ایرادات تکرار نشود

  7. پارسال هم سرویسها روبروی فیروزبهرام پیاده می‌کردند و جمشیدجمی ها خودشان تا مدرسه میرفتند. حتی تاکسی‌ها هم سر خیابون پیاده می‌کردند.

  8. اگر آموزش و پرورش فعالیت پیمانکار منتخب را در مناطق شش و دوازده تایید نکرد، روال چگونه خواهد بود؟ بهتر نبود تا زمان گرفتن تائیدیه از آموزش و پرورش، خبر نهایی نمی شد؟

  9. مواردی که یادآور شدید کاملا به جا و درست است انجمن باید پشتیبان حامعه باشد و پیگیر امنیت و آسایش دانش آموزان و خانواده ها باشد انجمن بنا بر قردادی که با پیمانکار می‌بندد فراموش می‌کند که وکیل جامعه است و در کار انجام شده قرار می‌گیرد و همراه پیمانکار می‌شود

  10. وقتی مناقصه‌‌ی محدود برگزار می کنند با حضور سه شرکت نهایتا اولی نشد دومی و دومی نشد سومی که از همه گرانتر است دیگه چهامی و پنجمی و … نداریم

  11. وقت بخیر قبلا هم گفتم و باز میگویم انجام مناقصه محدود در این مورد مهم تنها راحت طلبی و از سر خود وانمودن بوده و الا همین پیمانکار قبلی تنها یکسال با انجمن کار کرده و قبل تری هم یکسال . چگونه بین 3 پیمانکاری که به جز اقای اسدی با انجمن فقط یکسال قرارداد داشته اند تشخیص دادید خوبند ،مناقصه برگزار کردید .؟ ایا انجمن بعنوان کارفرمای یک مناقصه 500 میلیونی قدرت چانه زنی و انتخاب بهتر از بین 10 شرکت کننده نداشت که به همان ها بسنده کردید؟
    شما دوستان برای یک ریال انجمن چون امانت میباشد مدیون هستید. پس برای خرج کردن ان بیشتر تلاش کنید نه راحتی خود.

  12. كوچه جمشيد جم بن بست است و باريك. و تنها به اندازه عرض يك ماشين امكان تردد دارد. ممكن است دوستاني كه دائم به محل پياده كردن بچه ها ايراد ميگيرند يك راه حلي بدهند كه چطور صبح ها چندين سرويس بروند جلوي در مدرسه و بچه ها را پياده كنند و برگردند كه جا براي سرويسهاي ديگر هم باشد و ازدحام و ترافيك هم نشود؟

  13. همکیش گرامی اگر سرویس ها بچه ها را سر کوچه جمشید جم در خیابان نوفل لوشاتو پیاده کنند مسیر پیاده روی بچه ها تا مدرسه درون کوچه جمشید جم بسیار ایمن تر و کم خطر تر از مسیر پیاده روی خیابان جمهوری است.
    دلیل پیاده کردن بچه ها ی دبستانی جلوی دبیرستان فیروزبهرام از سوی هر پیمانکار سرویسی که باشد چه آقای اسدی ( که گویا شما دلبستگی خاصی به ایشان دارید) و یا پیمانکاران بعد از ایشان، تنها به دلیل تنبلی راننده و کوتاه کردن مسیر است که کاری بسیار خطرناک است و ما اولیا باید اعتراض کنیم و انجمن به عنوان کارفرما، پیمانکار را ملزم به اجرای خواسته های کارفرما کند.
    سال های قبل اولیا اعتراض می کردند ولیکن انجمن نشینان ذوب در پیمانکار بودندو تغییری ایجاد نشد.
    برآشفته شدن شما برایم بسیار جالب است. خیلی جالب

  14. آقاي كيوان فعلا كه شما برآشفته شده ايد آنقدر كه متن من را درست نخوانديد. من در مورد پياده كردن بچه ها سر كوچه جمشيد جم نوشته بودم كه مورد اعتراض يكي از دوستان بود.در سال قبل به دليل اينكه سرويس دبستان از دبيرستان جدا بود بعيد بدانم سرويسهاي دبستان اين همه راه ميرفتند تا جلوي فيروز بهرام نگه دارند.

  15. جناب 🙂 اگر شما همان "همكيش" هستيد بايد بگويم عنوان " دوستانی که دایم به محل پیاده کردن بچه ها ایراد میگیرند" تمام كساني كه به محل پياده كردن بچه ها معترض مي باشند از جماه من را شامل مي شود پس متن شما را دقيق خوانده ام بدون بر آشفتگي و چند بار
    و نكته بعدي اينكه من نه تنها برآشفته نشده ام بلكه علاقه بساري به بحث درباره مسايلي دارم كه قابل حل و پيگيري مي باشند مانند سرويس مدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29