لوگو امرداد
پاک‌سازی مارکار یک روز پس از جام 36

اینجا هنوز جام جان‌باختگان پایان نیافته است

سی‌وششمین دوره‌ی جام جان‌باختگان نیز با همه‌ی خاطراتش در شامگاه هشتمین روز از امردادماه ۱۳۹۵ خورشیدی به کار خود پایان داد. ۸۵۰ ورزش‌کار زرتشتی و شمار بسیاری از همکیشان از شهرهای تهران، کرمان، یزد، شیراز، اصفهان، اهواز و کرج به بهانه‌ی برگزاری این پیکارهای ورزشی در همایشگاه مارکار تهران‌پارس حضور به هم رساندند، دیداری تازه کردند و همچون سالیان گذشته بزرگ‌ترین گردهمایی زرتشتیان ایران و شاید جهان را رقم زدند.

هشتم امردادماه واپسین روز این پیکارها بود، اما پایان کار جام نبود. هموندان کانون دانشجویان زرتشتی که از چندین هفته پیش، در حال آماده‌سازی این جام بودند و در درازای پنج روز برگزاری بازی‌ها، تلاش شبانه‌روزی برای اجرای هر چه بهتر این دوره انجام دادند، در اوج خستگی، همت کم نکرده و بامداد شنبه‌ی تعطیل‌شان را گذاشتند تا مارکار را همانند روز اولش تحویل مسوولان دهند.

1

2

3

4

6

7

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

27

28

29

31

32

33

34

35

36

37

38

39

عکس از فرزین فلفلی است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

8 پاسخ

  1. دست همه جوانهاي پر تلاش درد نكنه. در روز جام نگاه كردم ديدم چقدر علفهاي هرزه در باغچه ها وجود دارد كه درختهاي قشنگ ميوه در ميان آنهاپيدا نبود

  2. با درود و سپاس
    دوستان خوب کانون دانشجویان زرتشتی همتتان بلند وتلاشتان روزافزون باد عالی بود

  3. خسته نباشید بچه با غیرتهای زرتشتی . حمت زیاد . گل کاشتید .

  4. خدا قوت جوانان پاک زرتشتی ای نجیب زادگان اصیل اریایی

  5. با آرزوی شادکامی و تندرستی برای همه دوستان کانونی.

  6. برای این جوانان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم تلاش و هماهنگی شبانهروزی این عزیزان بود که ورزشکاران با خانواده هایشان روزهای خوب جام را پشت سر گذاشتند

  7. هموندان عزيز كانوني ،اي والا همتان گرامي و نور چشمان جماعت زرتشتي دست همگيتان سبز و پاداشتان با اهورامزدا،همگي تندرست و پيروز باشيد. از سياوش و فرزين عزيز نيز كه در اين گزارش بي نظير به اين فعالان خاموش پشت صحنه انرژي مثبت داده ايد سپاسگزارم.

  8. بچه ها واقعا خداقوت همگی و خسته نباشید… انشاالله همیشه شادوپیروز باشید و در کنار هم همیشه بهترینها رو برای جامعه زرتشتی رقم بزنیم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30