لوگو امرداد

همایش بازگشایی کلاس‌های دینی در یزد

همایش بازگشایی کلاس‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی یزد در تالار قاسم‌آباد برگزار شد.
بازگشایی کلاس‌های دینی با نیایش و گات‌هاخوانی آغاز شد. در ادامه موبد مهربان آفرین، سرپرست کلاس‌های دینی یزد، با خوش‌آمدگویی به دانش‌آموزان و تبریک سال تحصیلی نو، از زمان برگزاری کلاس‌ها و مسیرهای آمد و شد سرویس‌ها نیز گفت.
در بخشی از این برنامه، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس با تبریک بازگشایی کلاس‌های دینی، از کار گروه دینی برای هماهنگی این کلاس‌ها سپاسداری کرد. در بخشی دیگر، از انجمن زرتشتیان قاسم‌آباد، دانش‌آموزان پذیرفته شده در دبستان‌های نمونه دولتی و همچنین از کمیسیون بانوان یزد، مدیر و مسوولان کلاس‌های دینی سپاسداری شد. پذیرایی از باشندگان بخش پایانی این همایش بود.
همایش بازگشایی کلا‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی یزد، پنج‌شنبه پنجم مهرماه 1397 از ساعت 17 با باشندگی دانش‌آموزان به همراه خانواده‌ی آن‌ها، نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس، آموزگاران و مسوولان آموزش دینی در تالار قاسم‌آباد برگزار شد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

فرتور از فیروزه منوچهری است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. سپاس از بانو فيروزه ازبرای فرتورهای زيبا و دلنشينش

  2. با درود و سپاس و خسته نباشید خدمت تمام دست اندر کاران برگزار کنندگان همایش باز گشایی کلاسهای دینی در قاسم آباد یزد؛ بسیار خوشحال شدم که امسال این همایش در قاسم آباد برگزار شد.از بانو فیروزهً منوچهری به جهت فرتور های زیبایشان و تار نمای امرداد نیز سپاسگزاری مینمایم. اشو زرتشت و کتاب اوستا پشت و پناهتان باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06