لوگو امرداد

شب فیروزه‌ای در تخت جمشید

 برنامه شب فیروزه‌ای مکان‌های دیدنی، تاریخی و فرهنگی استان فارس را به تصویر می‌کشد.
به گزارش امرداد, این بار بینندگان (:مخاطبان) استانی و سراسرکشور برای نخستین بار بیننده ی پخش یک برنامه زنده و مستقیم تلویزیونی از مجموعه‌ی زیبای باستانی و میراث جهانی پارسه (تخت‌جمشید) در شب های پنجم و ششم امرادماه بودند .
مهمانان شب فیروزه‌ای پارسه ، محمود پاک نیت، بازیگر سینما و تلویزیون، مهدی رستمی، نوید نیک کار،مهدی کرمی (خواننده ) و دکتر مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در شب نخست و فخرالدین صدیق شریف (بازیگر) ، حجت اشرف زاده (خواننده) و مسعود رضایی منفرد، مدیر پایگاه میراث جهانی پارسه در شب دوم بودند.
شب فیروزه ای، هرشب با رویکرد شادی و امید اجتماعی و شناسایی‌(:معرفی) ظرفیت ها‌ توانمندی‌های استان پارس در ساعت 21 به مدت 110 دقیقه ازشبکه استانی و شبکه پنج تهران به گونه ی زنده پخش می‌شود که این دو شبکه افزون بر پخش از شبکه های دیجیتال به وسیله‌ی ماهواره در همه‌ی جهان قابل دریافت است.

 

1

2

حجت اشرف زاده، خواننده موسیقی سنتی
4

شاهنامه خوانی در دروازه ملل

5

فرتورها از سیاوش آریا است

6744

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. درود بر فرهنگ دوستان، امیدوارم بیشتر شاهد اینچنین برنامه ها باشم.

  2. چند وقتی هم میشه که شب فیروزه ای از شبکه اصفهان و همچنین شبکه تهران در میدان شاه اصفهان پخش میشه .

  3. متاسفانه در متن گزارشی که در بالا خواندم نامی از امیر علی موسوی خواننده ارزشمند شیرازی برده نشده که به نظرم نهایت کم لطفی به این خواننده توانمند هست که ترانه سرزمین مادری را به زیبایی و قدرت هرچه تمامتر به نمایش گذاشت…واقعا جای تاسف داره واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30