لوگو امرداد
امرداد ویژه‌ی عکاسان برگزار می‌کند

آموزش مقدماتی فتوشاپ

1

امرداد در نظر دارد که دوره‌‌ی فتوشاپ مقدماتی را برگزار کند. در آغاز هنرجویان با اصول اولیه‌ی فتوشاپ، ابزارهای اصلی، روش‌های بهبود نور و روشنایی، کنتراست، رنگ، اشباع رنگی و شارپنس آشنا می‌شوند.
افزون بر اصلاح مشکلات اولیه، عکاس باید بتواند معایب تصویر را با روش‌های گوناگون روتوش، اصلاح نماید، مشکلاتی که از سخت‌افزار دوربین ناشی شده مانند مشکلات لنز یا نویز را برطرف و بتواند فایل‌های تصویر خود را مدیریت نماید. مهم‌تر از همه توانایی ویرایش فایل‌های خام (RAW) است که بخشی از توانایی‌های مهم هر عکاسی است و عکاسی دیجیتال و ویرایش تصویر بدون آن، نیمی از توانایی و اهمیت خود را از دست می‌دهد. در ادامه، هنرجو با ابزارها و روش‌های پیشرفته ویرایش آشنا شده و توانایی بالایی برای ویرایش و بهبود حرفه‌ای تصاویر کسب خواهد کرد.

کلاس‌ها از پنجم آذرماه سال جاری در 6 جلسه، دوشنبه‌های هر هفته از ساعت 16 تا 18 برپا می‌شود و ظرفیت محدود است.

مدرس: سوده حاجی‌کرم
 دانش‌آموخته‌ی رشته عکاسی از دانشگاه هنرو معماری و ارشد رشته نقاشی از دانشگاه هنر، دبیرسرویس عکس هفته‌نامه امرداد و همچنین داور جشنواره ملی عکس شاهنامه، او همچنین در دو کتاب کاشی‌کاری دوران قاجار نوشته محمدرضا ریاضی و نمایشنامه یادگارزریران نوشته قطب‌الدین صادقی به عنوان عکاس همکاری کرده است.

 

برای نام‌نویسی و آگاهی بیشتر از دوره با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

31-88325329-021 ، 09361321310
نشانی: تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان خردمند شمالی، خیابان اعرابی 3، شماره 4، طبقه سوم

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-24