لوگو امرداد
در هفته‌ی هفتم لیگ دسته دوم

تیم بزرگسالان آترین به پیروزی رسید

در هفته هفتم لیگ دسته 2 بزرگسالان تهران آترین در ورزشگاه دیهیم در برابر تیم باشگاه اورانوس به پیروزی رسید.

به گزارش باشگاه آترین، تیم بزرگسالان  با شمار مصدوم و محروم، روز سختی را در پیش رو داشت. از آغاز بازی و تا ده دقیقه‌ی نخست تیم حریف روی دروازه آترین موقعیت‌های گل ساخت. پس از گذشت دقیقه‌های نخست، تیم آترین با تهاجم تیم حریف را در تنگنا گذاشت و تنها در پایان نیمه اول سه موقعیت صد در صد گل از فاصله یک متری دروازه به هدر رفت. در نیمه دوم آترین که سراپا تهاجمی بود، بیش از ده موقعیت تک به تک را ساخت ولی دروازه‌بان حریف با واکنش‌های به موقع این حمله‌ها را ناکام گذاشت. دو موقعیت نیز در حالی که دروازه‌بان نیز جا مانده بود به درون دروازه نچرخید. در آخرین دقیقه‌ی بازی، تیم اورانوس که با گذر سریع دقایق و با شانسی که داشت از  یک شکست ۱۰ بر صفر در حال گریز بود مرتکب پنالتی شد و با شکست یک بر صفر زمین دیهیم را ترک کرد.

تیم بزرگسالان آترین، چهارشنبه پنجم دی‌ماه 1397 خورشیدی از ساعت 11 در ورزشگاه دیهیم پذیرای تیم اورانوس بود. در این بازی، شماری از بازیکنان تیم‌های پایه‌ی آترین با بهره گرفتن از ساعت فراغت آزمون‌ها با حضور در ورزشگاه به تماشاگران پیوستند.

موسسه فرهنگی ورزشی آترین برابر با قوانین فدراسیون فوتبال در سطح باشگاهی به ثبت رسیده و در زمینه‌ باشگاه‌داری، تیم‌داری در تمام گروه‌های سنی، آموزش، آکادمی فوتبال، همکاری با هیات فوتبال استان تهران و فوتسال بانوان فعالیت می‌کند. افلاطون بهرامی، پیشکسوت ورزشی هازمان زرتشتی، مدیرعامل باشگاه آترین است.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

فرتور از کانال باشگاه آترین است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09