لوگو امرداد
با هماهنگی انجمن ‌یانش‌وران مانتره

سانس ویژه برای تماشای نقش‌آفرینی هنرمند زرتشتی

شماری از زرتشتیان یزد، با هماهنگی انجمن یانش‌وران مانتره، در راستای پشتیبانی از رکسانا ایرجی، هنرمند جوان زرتشتی به تماشای تیاتر رفتند.

نزدیک به 60 تن از زرتشتیان با همراهی  سپنتا نیکنام، فرنشین انجمن زرتشتیان یزد و سینا مژگانی، فرنشین انجمن یانش‌وران مانتره به تماشای تیاتر «بیدارم کن، آذر» با نقش‌آفرینی رکسانا ایرجی نشستند و هنرمند جوان را در نخستین تجربه‌ی بازیگری تیاتر پشتیبانی کردند.

رکسانا ایرجی به دنبال علاقه‌ی شخصی خود دوره‌ی سه ماهه‌ی بازیگری را گذراند. وی با پذیرفته شدن در تست بازیگری از اردیبهشت‌ماه 1397 خورشیدی با تمرین در تیاتر بیدارم کن، آذر برای حضور در بیست و هفتمین جشنواره‌ی تیاتر استان یزد آماده شد.

دست اندرکاران نمایش «بیدارم کن، آذر»، در رشته‌های پوستر و بروشور(محسن احمدی)، بازیگری زن (تارا انتظاری)، نمایش‌نامه‌نویسی(وحید آبرود، نمایش نامه‌نویس جوان یزدی) و کارگردانی (پاشا بدرود) جوایزی را از آنِ خود کردند. تارا انتظاری، رکسانا ایرجی، ریحانه سمیعی فرد و محمد عزآبادی بازیگران این نمایش هستند. این تیاتر از 25 بهمن‌ماه در تالار هنر یزد به نشانی میدان با هنر، ابتدای بلوار شهید صدوقی، کوچه تالار هنر، به روی صحنه رفته است.

سانس ویژه‌ی زرتشتیان با تخفیف در خرید بلیت، یکشنبه 28 اسفندماه 1397 خورشیدی، از ساعت 18:30 هماهنگ شده بود.

44

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09