لوگو امرداد

خبر فردا، ۲۲ امردادماه

پایان هر روز زمان مناسبی است تا برای فردای پیش‌ رو برنامه‌ریزی کنیم. برنامه‌های فرهنگی مانند نمایشگاه‌های نقاشی، تیاترها، فیلم‌ها و کارگاه‌های آموزشی، هرکدام جنبه‌ای از زندگی آدمی هستند و جای دادن آن‌ها در زندگی روزانه بایسته است.

دوست‌داران می‌توانند هر روز در ساعت ١٨ خبرهای فردای آن روز را از تارنمای امرداد پیگیری كنند.

 

زرتشتیان

  • کوشک ورجاوند از ساعت ۸ تا ۲۲ میزبان خانواده‌های زرتشتی خواهد بود. در پسین این روز برنامه‌ی شاد برای باشندگان برگزار می‌شود.

 

فرهنگی

  • نمایشگاه زمستان خیالکارگاه آموزشی عکاسی مقدماتی در فرهنگ‌سرای ارسباران، با آموزگاری احسان رافتی داریان برپا می شود.
    در نخستین بخش این کارگاه؛ آشنایی با رنگ و فرمت‌های عکس، دوربین و بخش‌های آن، لنزها و زمان‌های بهره بردن از آن و ویژگی‌های لنزهای گوناگون، در بخش دوم؛Iso، عامل‌های اثرگذار در نورسنجی، سرعت شاتر، نورسنجی گونه‌های وایت بالانس، فوکوس و گونه‌های آن و عمق میدان، در بخش پایانی نیز؛ تمرین کادربندی، زیرنویس و آرشیوعکس آموزش داده می‌شود.
    این کارگاه از ساعت ۹ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه‌ی فردا در فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی؛ خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا برپا می‌شود.
    شماره تماس: ۲۲۸۷۳۳۹۹

 

  • نمایشگاه نقاشی «زمستان خیال» مجموعه‌ای از آثار آرش مهرآف، فردا در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.
    آثار این نمایشگاه دستاورد تجربه‌های مهرآف در زمینه‌ی نقاشی از طبیعت با تکنیک ساخت و ساز آبرنگ است.
    آیین گشایش این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ فردا در گالری شماره‌ی ۲ فرهنگ‌سرای نیاوران به نشانی؛ خیابان پاسداران، روبه‌روی پارک نیاوران، فرهنگ‌سرای میاوران برپا می‌شود.

 

 

  • فردا همچنین برنامه‌ی «رونمایی از شاهنامه‌خوانی» از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در تالار استاد جلیل شهناز خانه‌ی هنرمندان برگزار می‌شود.
    این تالار از ساعت ۱۸ تا ۲۱ نیز با گزارش‌خوانی و پخش فیلم «منفی چهل درجه» میزبان هنردوستان خواهد بود. در همین راستا نمایشگاه عکس منفی چهل درجه نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ فردا در نگارخانه‌ی تابستان خانه‌ی هنرمندان گشایش می‌یابد.
    خانه ی هنرمندان در خیابان ایرانشهر تهران جای دارد.
به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09