لوگو امرداد

برنامه‌های فردا، ۲۴ امردادماه

پایان هر روز زمان مناسبی است تا برای فردای پیش‌ رو برنامه‌ریزی کنیم. برنامه‌های فرهنگی مانند نمایشگاه‌های نقاشی، تیاترها، فیلم‌ها و کارگاه‌های آموزشی، هرکدام جنبه‌ای از زندگی آدمی هستند و جای دادن آن‌ها در زندگی روزانه بایسته است.

 دوست‌داران می‌توانند هر روز در ساعت ١٨ خبرهای فردای آن روز را از تارنمای امرداد پیگیری كنند.

 برنامه‌های یکشنبه 24 امردادماه 1395 خورشیدی

نمایشگاه عکاسی از هنرمندان

فرهنگی

 

نمایشگاه عنواننمایشگاه «بی‌عنوان» با هنرمندی ابرین باقری در «گالری نگر» برپا می‌شود. این هنرمند که زاده‌ی تهران است، گواهی دیپلم در رشته مدیا و تکنیک‌های هنرهای بصری از کالج gorge brown و مدرک کارشناسی در رشته‌ی هنرهای ‌زیبایی با گرایش نقاشی از دانشگاه ocad  گرفت است. وی اکنون در حال گذراندن دکترای خود در دانشگاه York  کانادا است. نمایشگاه «بی‌عنوان» نخستین نمایشگاه ابرین باقری در ایران است.

دوست‌داران می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ همه روز به جز یکشنبه‌ها برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی: قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارام، شماره‌ی 33، زنگ سوم بروند.

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه عکاسی  نگاه نونمایشگاه عکاسی «نگاهی نو» با هنرمندی زهره جوادزاده در گالری «شنگرف» برگزار می‌شود.

دوست‌داران می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به نشانی:خیابان شریعتی، خیابان جلفا بعد از فرهنگسرای ارسباران، کوچه ستاری شماره 2، واحد 2 بروند.

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه عکاسی منفی چهل درجه

نمایشگاه عکاسی «منفی چهل درجه» در گالری خانه هنرمندان تابستان با باشندگی «مسلم ایران‌نژاد» برگزار می‌شود. این نمایشگاه در برگیرنده‌ی عکس‌هایی است که این هنرمند در ۲۰۰ روز سفر خود به مغولستان گرفته است.

دوست‌داران می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه عکاسی از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به نشانی: خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر،خانه‌ی هنرمندان ایران بروند و برای آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌ی ۸۸۸۳۶۶۷۱ تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه خاکسترینمایشگاه نقاشی «خاکستری‌ها» در گالری «دلگشا» با باشندگی هنرمندانی چون یاسمن نوذری، زهرا نوری‌زنور، نوشین عسکری، شیدا عرب‌یزدی و شیوا یورد‌خانی برگزار می‌شود.

درون‌مایه‌ی این نمایشگاه، نقاشی‌هایی است که در دید هنرمند از نماهای طبیعت گرفته شده که کمی تلخی در خود دارد و حتا نمونه‌ای در دنیای واقعی و یا مکان و زمانی ندارد. هنرمندان در این نمایشگاه تلاش دارند تا آزادی و بی‌زمانی طبیعت را به بازدید کنندگان نشان دهند.

 دوست‌داران می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به نشانی: تهران. خیابان کریمخان. خیابان ایرانشهر. کوچه مهاجر. شماره 30  بروند و همچنین می‌توانند برای آگاهی بیشتر با شماره‌ی 88 30 77 86  تماس بگیرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09