لوگو امرداد
چو فردا برآید بلند آفتاب

خبر فردا، 25 امردادماه

پایان هر روز زمان مناسبی است تا برای فردای پیش‌ رو برنامه‌ریزی کنیم. برنامه‌های فرهنگی مانند نمایشگاه‌های نقاشی، تیاترها، فیلم‌ها و کارگاه‌های آموزشی، هرکدام جنبه‌ای از زندگی آدمی هستند و جای دادن آن‌ها در زندگی روزانه بایسته است.
علاقه‌مندان می‌توانند هر روز در ساعت ١٨ خبرهای فردای آن روز را از تارنمای امرداد پیگیری كنند.

برنامه‌های دوشنبه، 25 امردادماه 1395 خورشیدی

زرتشتیان

فردا، سی‌وششمین نشست انجمن زرتشتیان تهران است که از ساعت 18 و 30 دقیقه در محل انجمن زرتشتیان تهران برگزار می‌شود. زرتشتیان می‌توانند در این نشست هفتگی بروند.

 

فرهنگی

* «لبخند ژوکوند به استند آپ هنری‌های پلاک 4» نام نمایش‌گاه طراحی، حجم، عکس، ویدیو و چیدمان الهام زارع‌نژاد است .

ساعت بازدید: 16 تا 20

نشانی: خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه طالقانی، كوچه سوسن، شماره 4، زنگ2، گالری دنا

*  نمایشگاه نقاشی «خاکستری‌ها» در گالری «دلگشا» با باشندگی هنرمندانی چون یاسمن نوذری، زهرا نوری‌زنور، نوشین عسکری، شیدا عرب‌یزدی و شیوا یورد‌خانی برگزار می‌شود.

درون‌مایه‌ی این نمایشگاه، نقاشی‌هایی است که در دید هنرمند از نماهای طبیعت گرفته شده که کمی تلخی در خود دارد و حتا نمونه‌ای در دنیای واقعی و یا مکان و زمانی ندارد. هنرمندان در این نمایشگاه تلاش دارند تا آزادی و بی‌زمانی طبیعت را به بازدید کنندگان نشان دهند.

 دوست‌داران می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به نشانی: تهران. خیابان کریمخان. خیابان ایرانشهر. کوچه مهاجر. شماره 30  بروند و همچنین می‌توانند برای آگاهی بیشتر با شماره‌ی 88 30 77 86  تماس بگیرند.

 

yekzan*  گالری سایه به نشانی  نیاوران،خیابان جمشیدیه (فیضیه) ،خیابان امیدوار ،کوچه آقاخانی، شماره 3 میزبان نمایش‌گاه نقاشی «یک زن» است.

این نمایش‌گاه از ساعت 17 آغاز می‌شود و تا ساعت 21 ادامه خواهد داشت.

*  نمایش کودک «سفید برفی و جادوگر سرزمین سونوریا» از ساعت 16 در فرهنگسرای ابن‌سینا آغاز می‌شود. دوست‌داران می‌توانند به تالارد آمفی‌تیاتر به نشانی شهرک قدس، فاز یک خیابان ایران زمین شمالی، روبروی پارک خوردین بروند و از این نمایش دیدن کنند.

 

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03