لوگو امرداد
کمیته برگزارکننده به آگاهی رساند

نخستین پیکارهای فوتسال بانوان در سی‌ونهمین جام جانباختگان

photo 2019 06 02 11 28 58کمیته‌ی برگزاری سی‌ونهمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان برگزاری نخستین دوره پیکارهای فوتسال بانوان را به آگاهی رساند.

پیکارهای فوتسال بانوان برای نخستین بار در سی و نهمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان برگزار می‌شود. دوستداران به شرکت در این دوره از پیکارها برای اعلام آمادگی می‌توانند در بازه زمانی 11 تا 24 خوردادماه 1398 خورشیدی به نشانی Jam.kdz.ir/landing/football بروند. برای دریافت آگاهی بیشتر شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۰۶۴۱۹ – ۰۲۱۶۶۷۴۴۶۷۰ پاسخگو است.

همایشگاه فرهنگی ورزشی مارکار تهرانپارس از 31 تیرماه تا چهارم امردادماه 1398 خورشیدی پذیرای همکیشان است. این پیکارهای پنج روزه به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی در ۳ رشته تیمی بسکتبال، والیبال و فوتبال و ۶ رشته انفرادی، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، دوومیدانی، شنا و هنرهای رزمی برگزار می‌شود. رشته ورزشی بسکتبال سه نفره بانوان و فوتسال بانوان در این دوره از به پیکارها افزوده شده است.

 ورزشکاران دوستدار شرکت در این دوره جام جانباختگان در بازه زمانی 8 تا 12 تیرماه تیرماه برای نام‌نویسی و دریافت آیین‌نامه می‌توانند به تارنمای رسمی این پیکارها به نشانی www.jamejanbakhtegan.kdz.ir  بروند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03