لوگو امرداد
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ممنوعیتی در بکارگیری اقلیت‌های دینی در مهدکودک‌ها وجود ندارد

در میان رسانه‌ها به گزارش ایرنا- روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی: ممنوعیتی در بکارگیری اقلیتهای دینی در مهد کودک ها وجود نداردتهران – ایرنا – روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با دستور محمد شریعتمداری بخشنامه سازمان بهزیستی در خصوص ممنوعیت بکارگیری اقلیت‌های دینی در مهدهای کودک اصلاح شد و ممنوعیتی در بکارگیری این افراد وجود ندارد.

حبیب الله مسعودی فرید معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی نیز در این خصوص گفت: بکارگیری اقلیت‌های دینی در مهد کودک‌ها ممنوع نیست واستفاده از پرسنل اقلیت‌های دینی در همه آموزش‌های فوق برنامه در مهدهای کودک بلامانع است.

 وی اظهارداشت: با این حال در مهدهای کودکی که کودکان مسلمان حضور دارند برای آموزش مفاهیم دینی باید از مربیان مسلمان استفاده شود.

 پیشتر در خبری که برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر کرده بودند، اعلام شده بود که به کارگیری پرسنل از اقلیت دینی تحت هرعنوانی در مهدهای کودک، به غیر از مهدهای مخصوص اقلیت‌های دینی، ممنوع است.

اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در نامه‌ای به وزیر کار بخشنامه سازمان بهزیستی درباره‌ی ممنوعیت بکارگیری اقلیت‌های دینی در مهدهای کودک را تبعیض‌آمیز دانست و خواستار اصلاح آن شد و پس از آن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور اصلاح آن را صادر کرد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04